مروری بر زندگی و آثار مهم مارشمیلو  (Marshmello)

مروری بر زندگی و آثار مهم مارشمیلو (Marshmello)

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

در دنیا دی جی ها و آهنگساز های بسیار زیادی وجود دارند؛ اما تعداد کمی از آن ها توانسته اند تا موفقیت بزرگی به دست بیاورند و در سطح جهانی شناخته شوند. دی جی مارشمیلو یکی از معدود دی جی هایی است که تقریبا همه افراد در سراسر دنیا او را می شناسند. اگر کمی اهل دنیای موسیقی باشید، شما نیز قطعا دی جی مارشمیلو را می شناسید. آهنگ های مارشمیلو همیشه در چارت پر طرفدار ترین آهنگ ها قرار می گیرد و نام او در کنار برخی از بزرگترین نام های موسیقی آورده می شود. در این مقاله قصد داریم دی جی مارشمیلو را بیشتر به شما معرفی کنیم.

مارشمیلو کیست؟

مارشمیلو

مارشمیلو یکی دی جی و تهیه کننده موسیقی الکترونیک و همچنین ستاره مشهور EDM است. دی جی مارشمیلو همواره با کلاه بزرگ معروف خود در جشن ها حاضر می شود. روی این کلاه دو X برای قسمت چشم ها و یک لبخند بزرگ قرار گرفته است. او از زمان اولین حضور خود یعنی سال 2015 تاکنون هیچ گاه کلاه خود را در ملاء عام بر نداشته است. استفاده از ماسک و کلاه مخصوص برای پنهان کردن چهره روندی محبوب به خصوص در بین دی جی های تازه کار است؛ اما دی جی مارشمیلو را می توان از دی جی های قدیمی و محبوب دانست که هنوز هم چهره خود را نشان نداده است. به گفته خود دی جی مارشمیلو، او هیچ گاه کلاه خود را برنخواهد داشت؛ زیرا خواهان شهرت نیست و نیازی به آن ندارد. هویت دی جی مارشمیلو تا به امروز پنهان مانده است و او هیچ گاه هویت خود را به صورت رسمی تایید نکرده است. هر چند که برخی طرفداران و خبرنگاران تلاش هایی را برای پیدا کردن هویت او کرده اند؛ اما هیچ کدام به نتیجه واضحی دست نیافته اند و هنوزاطلاعات کمی از زندگی شخصی مارشمیلو در دست است.

زندگی حرفه ای

کریستوفر کمستوک Christopher Comstock در تاریخ ۱۹ می سال ۱۹۹۲ چشم به جهان گشود. او با نام حرفه ای Marshmello شاخته شده است و یک آهنگساز و دی جی موزیک الکترونیک آمریکایی کاربلد به حساب می آید. مارشمیلو برای اولین بار با انتشار ریمیکس آهنگ هایی از گروه دو نفره و معروف Jack U و دی جی روسی آلمانی DJ Zedd به شهرت جهانی رسید. او بیشتر به خاطر آهنگ های  Silence، Wolves، Friends، Happier  و Alone شناخته شده است که همه آن ها دارای گواهینامه مولتی پلاتینیوم در چندین کشور هستند و در ۳۰ آهنگ اول لیست ۱۰۰ ترک داغ Billboard نمایان شده اند.

اولین آلبوم استودیویی او به نام Joytime در ژانویه سال ۲۰۱۶ منتشر شد که شامل آهنگ Keep It Mello بود. دومین آهنگ او با نام Alone بود که گواهی پلاتینیوم را دریافت کرد و در لیبل کانادایی Monstercat در می سال ۲۰۱۶ منتشر شد. که با به دست آوردن رتبه ۶۰ در US Billboard Hot 100 به اولین تک آهنگ دارای گواهی پلاتینیوم در آمریکا و کانادا تبدیل شد که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت. در آن سال او سه تک آهنگ دیگر  را منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۷ مارشمیلو تک آهنگ هایی مانند  Chasing Colors، Twinbow  و Moving On را منتشر کرد و در آهنگ Silence با خواننده آراندبی Khalid همکاری نمود که دارای گواهی پلاتینیوم در هشت کشور بود.

مارشمیلو-2

او در سال ۲۰۱۸ تک آهنگ Friends را با همکاری خواننده انگلیسی Anne-Marie منتشر کرد و دومین آلبوم استودیویی اش نیز به نام Joytime II را با تک آهنگ های Tell Me و Check This Out منتشر شد. ترکی که بیشترین موفقیت را برای او داشته ترک Happier بود که در یک همکاری با گروه بریتانیایی Bastille صورت گرفت و در آگوست همان سال منتشر شد. مجله Forbes  او را به عنوان پولدار ترین دی جی در رتبه ی هشتم نظر سنجی سالیانه در سال ۲۰۱۷  معرفی کرد؛ زیرا او تا قبل از ژوئن ۲۰۱۷ او ۲۱ میلیون دلار درآمد داشته است.

او اولین آهنگش به نام Wavez را در ماه های اولیه  سال ۲۰۱۵ در SoundCloud خودش منتشر کرد که انتشار ترک های بیشتر از او، حمایت هنرمندانی مانند Skirillex را برای او به همراه داشت که ترک Find Me از او را در SoundCloud ریپست کرد. کمی پس از آن او در  New York's Pier 94، Pomona، فستیوال California's HARD Day of the Dead و Miami Music Week اجرا هایی را برگزار نمود.

مارشمیلو چگونه به شهرت رسید؟

Marshmello

همان طور که پیش تر اشاره کردیم دی جی مارشمیلو نیز مانند بسیاری از دی جی های دیگر، کار خود را از ساوندکلاود آغاز کرد. او یک آهنگ اورجینال و چند ریمیکس از آهنگ های دیگر را در سال 2015 روی پلتفرم ساوندکلاود آپلود کرد که با بازخورد بسیار خوبی رو به رو شدند. همین باعث شد تا دی جی های بزرگی مانند Skrillex آهنگ های او را بازنشر کنند تا در بین عموم بیشتر شناخته شود. در سال 2016 مارشملو اولین آلبوم استودیویی خود را به نام Joytime از طریق شرکت ضبط خود یعنی Joytime Collective منتشر کرد. این آلبوم دارای 10 آهنگ بود. معروف ترین آهنگ این آلبوم (Keep it Mello) نام داشت که نقش مهم در معروفیت او ایفا کرد. از آن زمان تاکنون دی جی مارشمیلو با هنرمند ها و ستاره های بزرگ پاپ همکاری داشته است. از برخی مهم ترین اجرا های این دی جی می توان به اجرا در لیگ قهرمانان اروپا 2021 اشاره کرد.

جمع بندی

دی جی های زیادی در دنیا وجود دارند؛ اما همان طور که می دانید تعداد کمی از آن ها موفق به کسب و دستاورد های بزرگ شده اند تا بتوانند در سطح جهانی شناخته شوند. یکی از این معدود دی جی ها، دی جی مارشمیلو است. دی جی مارشمیلو را می توان یکی از معروف ترین دی جی های امروز دانست. آهنگ های این دی جی همیشه به محض انتشار در صدر چارت ها قرار می گیرند و طرفداران او همیشه در پی حمایت این آرتیست بزرگ هستند. در این مقاله تلاش کردیم تا با بررسی زندگی و آثار برجسته این دی جی سبک الکترونیک و ای دی ام، شما را با یکی از سلبریتی های بزرگ این عرصه آشنا کنیم.

 

 

 



0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *