"> تماس با ما

به فروشگاه دی جی سنتر خوش آمدید!

تماس با ما تماس با ما

آدرس

تهران- خیابان جمهوری بعد از پل حافظ -روبه روی چارسو- پاساژ پیروز -طبقه دوم -واحد ۵۹

راه های ارتباطی

شبکه های اجتماعی


با ما در ارتباط باشید!

چنانچه هرگونه سوال ، پیشنهاد ، در خواست و یا پیامی دارید میتوانید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید.

ما در مجموعه دی جی سنتر از روز های آغازین فعالیت تا به امروز، به دنبال اهداف بزرگ تری از فروش بالا بوده ایم. تمام همکاران و متخصصین فعال در مجموعه ما، ارتقای کیفیت تجهیزات و دانش در حوزه کاری دی جی ها را اولویت خود می دانند. اولویتی که ردپایی ماندگار از ما در این حوزه شغلی باقی می گذارد. در راستای این افزایش کیفیت و دانش، در کنار شما مشتریان عزیز ایستاده ایم و با صبوری پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات شما هستیم. می توانید برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام از تجهیزات و امکانات دی جی موجود بر روی سایت دی جی سنتر با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

اگر از مجموعه ما محصولی تهیه کرده اید و حال، برای راه اندازی و استفاده از آن به پشتیبانی و راهنمایی نیاز دارید نیز، همکاران ما در خدمت شما هستند. رضایت شما از مهم ترین دغدغه های ما در کار است. مشکلات فنی و سوالات خود را از بخش پشتیبانی بپرسید تا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی

شماره تماس بخش فروش برای ثبت سفارشات شما: 02166754998

شماره تماس بخش فنی و پشتیبانی برای پاسخگویی به پرسش ها: 02166709631

علاوه بر دو شماره تماس بالا، شماره 09212439853 در واتس اپ نیز پاسخگوی شما برای ثبت سفارش خواهد بود. همچنین خط ویژه 02128429199 برای سفارش تلفنی، در خدمت شما عزیزان قرار دارد.

افزون بر راه های ارتباطی تلفنی و غیر حضوری، همکاران ما همه روزه به غیر از روز های تعطیل رسمی، از ساعت 10:30 تا 19:30 به صورت حضوری در فروشگاه دی جی سنتر، میزبان خریداران هستند. اگر برای دستگاهتان مشکل فنی ای پیش آمده است که مراجعه حضوری را ترجیح می دهید و یا به هر دلیل دیگری از جمله خرید تجهیزات جدید می خواهید به مجموعه تشریف بیاورید، در این ساعات کاری در خدمتتان هستیم.

آدرس برای مراجعه حضوری: تهران- خیابان جمهوری- پل حافظ- پاساژ پیروز- طبقه دوم- پلاک  ۵۹

آدرس مجموعه بر روی نقشه ویز:

https://www.waze.com/live-map/directions?to=ll.35.695331%2C51.412561

همچنین اگر علاقه مند به تعامل با ما در شبکه های اجتماعی هستید، می توانید صفحه اینستاگرام ما به نشانی djcenteriran را دنبال کنید. در صفحه اینستاگرام ما می توانید مطالب آموزشی زیادی را بخوانید و با برترین و جدید ترین محصولات آشنا شوید.

افزون بر تمام راه های ارتباطی بیان شده در پاراگراف های قبل، می توانید با پر کردن فرم زیر سوالات، پیشنهادات، درخواست ها و پیام های خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن، پیام‌ های شما را مطالعه و در صورت نیاز بررسی و پیگیری خواهند کرد.

جلب رضایتتان و عرضه محصولات باکیفیت به شما بزرگ ترین هدف ما است که ارتقای کیفیت کار دی جی ها را در پی دارد. در راستای دستیابی به این هدف، صبوری را سرلوحه خود قرار داده ایم تا با مسئولیت پذیری بالا، پرسش ها و مشکلات شما را بررسی کنیم. امیدواریم تا در این مسیر موفق باشیم و خرید از مجموعه دی جی سنتر را به خاطره ای خوش برایتان تبدیل کنیم.

X