"> صفحه سوالات متداول (پاسخ به پرسش های رایج شما)

به فروشگاه دی جی سنتر خوش آمدید!

صفحه سوالات متداول (پاسخ به پرسش های رایج شما) صفحه سوالات متداول (پاسخ به پرسش های رایج شما)
صفحه سوالات متداول (پاسخ به پرسش های رایج شما)

مجموعه دی جی سنتر با هدف عرضه محصولات و ارائه خدمات باکیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان و خریداران عزیز دارد. ما در تلاشیم تا با بالا نگه داشتن کیفیت کار خود، مشتریان بالقوه را نیز به گروه مشتریان بالفعل بیفزاییم و سپس وفاداری آن ها را افزایش دهیم. در همین راستا در ادامه این مطلب قصد داریم تا به برخی از رایج ترین پرسش های شما عزیزان پاسخ دهیم.

  • چرا برخی از محصولات داخل سایت قیمت ندارند و برای اطلاع از قیمت آن ها باید تماس گرفت؟

هدف ما بی شک افزایش راحتی شما و صرفه جویی در زمانتان است؛ اما متاسفانه به علت محدودیت های موجود برای برخی کالا ها و البته نوسانات قیمتی شدید، بعضی از محصولات در وبسایت ما با برچسب «تماس برای خرید» دیده می شوند و قیمتی برای آن ها درج نشده است. برای اطلاع از قیمت، هماهنگی و خرید این دسته از محصولات لطفا با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس بخش فروش: 02166754998

شماره تماس بخش فنى و پشتیبانی: 02166709631

علاوه بر دو شماره تماس بالا، شماره 09212439853 در واتس اپ نیز پاسخگوی شما برای ثبت سفارش خواهد بود. همچنین خط ویژه 02128429199 برای سفارش تلفنی، در خدمت شما عزیزان قرار دارد.

  • آیا امکان ثبت سفارش به صورت غیز آنلاین نیز وجود دارد؟

بله. علاوه بر خرید حضوری و خرید آنلاین از طریق سایت، شما می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش به صورت غیر آنلاین و غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید. شماره تماس های فروش غیر حضوری در پاراگراف قبل ذکر شد. (02166754998 و 02128429199)

  • آیا امکان تغییر سفارش، پس از ثبت و خرید وجود دارد؟

در ابتدا خواهشمندیم که در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید. جزئیات محصول بر روی سایت را به دقت مطالعه کنید و از همکاران ما در مجموعه دی جی سنتر کمک بخواهید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید. اما در نهایت اگر بنا به هر دلیلی در انتخاب خود دچار اشتباه شدید و تصمیم به تغییر آن گرفتید باید بدانید که در صورت ارسال نشدن کالا می توانید با مجموعه تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن کالای دیگر تغییر و جایگزینی اتفاق بیفتد. به یاد داشته باشید که اگر محصول خریداری شده ارسال شده باشد، امکان تغییر به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

  • آیا برای سفارش های شهرستان، امکان ارسال و پرداخت در محل وجود دارد؟

مشتریان و خریداران عزیزی که ساکن شهرستان هستند، می توانند سفارش خود را از طریق سایت، واتس اپ و یا تلفن ثبت کنند تا کالای مورد نظر برایشان ارسال شود. اما اگر در خصوص پرداخت در محل در شهرستان سوال دارید، باید بدانید که این گزینه فقط برای سفارش های داخل تهران قابل استفاده است. عزیزان ساکن شهرستان می بایست پرداخت را هنگام ثبت سفارش انجام دهند.

  • آیا برای پرداخت در محل محدودیت هایی وجود دارد؟

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، پرداخت در محل فقط برای آدرس های تهران امکان پذیر است. برای این کار باید بین ۲۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ محصول هنگام ثبت سفارش واریز شود و مابقی در محل تسویه شود.

  • آیا علاوه بر فروش محصولات و برگزاری مراسم، آموزش دی جی نیز دارید؟

بله. با توجه به دستگاه مد نظرتان و هدف شما همکاران مجموعه ما، شما را راهنمایی خواهند کرد تا از بهترین آموزش ها بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با مجموعه تماس حاصل کنید.

  • آیا می توان محصول مورد نظر را به شیوه اقساط تهیه کرد؟ شرایط فروش اقساط چیست؟

گاهی در برخی مواقع بعضی کالا ها شرایط فروش اقساط دارند. برای اطلاع از محصولاتی که به صورت اقساط به فروش می رسند با شماره‌ های بخش فروش تماس حاصل کنید تا همکاران واحد فروش، شما را راهنمایی کنند. (02166754998 و  02128429199 و 09212439853)

  • ساعت کاری و آدرس مجموعه برای خرید حضوری و یا پیگیری چیست؟

آدرس برای مراجعه حضوری: تهران- خیابان جمهوری- پل حافظ- پاساژ پیروز- طبقه دوم- پلاک 59

آدرس مجموعه بر روی نقشه ویز:

https://waze.com/ul/htnke1fjkr

همه روزه به غیر از روز ‌های تعطیل از ساعت 10:30 صبح تا 7:30 شب

فروشگاه در تعطیلات رسمی عموما تعطیل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اینستاگرام مجموعه با آیدی  djcenteriran مراجعه کنید.

  • اگر در نصب نرم افزار و راه اندازی دستگاه با مشکلاتی مواجه شدیم چه باید بکنیم؟

کارشناسان ما برای راهنمایی در خدمت شما هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافی است تا با همکاران بخش فنی ما تماس بگیرید. آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد. (شماره تماس های برقراری ارتباط با مجموعه در پاراگراف های پیشین ذکر شد. شماره بخش فنی: 02166709631)

  • هزینه و شرایط ارسال کالا ها به چه صورت است؟

ارسال محصولات در تهران توسط پیک موتوری همان روز ثبت سفارش یا نهایتا تا فردای آن، انجام می شود و ارسال به شهرستان با تیپاکس، پست و باربری فرستاده می شود. البته در تهران هم شرایط تیپاکس و پست برقرار است که حدود 1 تا ۳ روز کاری زمان می برد. هزینه ارسال کالا های بالای ۵ میلیون تومان برای تهران و هزینه ارسال کالا های بالای 10 میلیون تومان برای شهرستان رایگان است. اگر کالایی شامل ارسال رایگان باشد گزینه هزینه حمل و نقل برای آن محصول، خاموش است. در غیر این صورت، خریدار باید هزینه ارسال را هنگام تحویل محصول، پرداخت کند.

  • آیا کالا های کارکرده شامل گارانتی می شود؟

بله. تمام کالا های کار کرده شامل یک هفته مهلت تست و سه ماه گارانتی است.

  • شرایط گارانتی محصولات دی جی سنتر چگونه است؟

گارانتی برای کالا های مختلف متفاوت است. برای میکروفون، اسپیکر و هدفون فقط یک هفته مهلت تست فنی وجود دارد؛ اما برای دستگاه دی جی، میدی های مختلف و کارت صدا شرایط گارانتی به قوت خود باقی است.

  • کد تخفیف شامل حال چه کسانی می شود؟

در صورت تلورانس مالی ۲۰۰ میلیون به بالا، برای خرید بعدی شما کد تخفیف بین ۱۰ تا ۳۰ درصد اعمال می شود. در هنگام پر کردن فرم صورت حساب به سادگی می توانید کد تخفیف را وارد کنید و از آن استفاده کنید.

  • پرداخت هزینه سفارش به چه صورت انجام می شود؟

درگاه پرداخت آنلاین و کارت به کارت دو شیوه آسان برای پرداخت هزینه کالاست. برای استفاده از روش کارت به کارت باید هزینه کالا را به شماره 6037997566902749 به نام آقای حمیدرضا ابراهیمی سروعلیا، واریز کنید. هر دو این روش ها برای ساکنین تهران و شهرستان مفید است.

علاوه بر دو شیوه بالا، همانطور که پیش از این نیز بار ها بیان کردیم، ساکنان شهر تهران می توانند از امکان پرداخت در محل نیز استفاده کنند.

  • اگر کالای خریداری شده دچار نقص یا ایرادی بود، چه کار باید بکنیم؟ آیا کالا را مرجوع می کنید؟

هر کالایی که شما از دی جی سنتر می خرید، به مدت یک هفته مهلت تست فنی کالا دارد. شما به عنوان مشتری موظف هستید که در این بازه زمانی یک هفته ای مواردی مانند روشن نشدن دستگاه، وصل نشدن محصول خریداری شده به لپ تاپ، مشکل خرخر کردن باند ها و مشکلات فنی دیگری از این قبیل را بررسی کنید. در صورت اطمینان از مشکل، پس از بررسی همکاران ما در مجموعه، محصول خریداری شده تعویض خواهد شد. در صورتی که محصول شما دچار خرابی و عیبی باشد، علاوه بر تعویض، شرایط گارانتی کالا فعال می شود. گارانتی عموما یک ساله است و برای هر کالایی و هر شرکتی، گارانتی های متفاوتی وجود دارد که می توانید قبل از خرید، اطلاعات لازم درباره جزئیات و مدت زمان آن را از فروشنده بپرسید.

به خاطر داشته باشید که به دلیل الکترونیکی بودن کالا ها، پس از باز شدن پلمپ امکان عودت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد. پس در خرید خود، دقت فرمایید. پیش از خرید، تمام مشخصات محصول را چک کنید و در صورتی که سوالی داشتید حتما از همکاران ما بپرسید تا راهنمایی تان کنند و محصول اشتباهی را نخرید. اما همانطور که اشاره شد، اگر کالا پس از خریداری و در مهلت تست فنی ایرادی داشته باشد، تعویض می شود.

در نهایت فراموش نکنید که حضور، پیشرفت و تداوم ما وابسته به حضور و خرید شماست. همکاران ما در مجموعه دی جی سنتر اولین و مهم ترین وظیفه خود را، پاسخگویی به شما می دانند. اگر سوالی در خصوص محصولات، روند خرید و یا دیگر خدمات مجموعه مانند آموزش دی جی دارید که پاسخ آن را در این صفحه پیدا نکردید با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به بخش های مختلف سایت به آدرس https://djcenter.net/ و صفحه اینستاگرام به آدرس djcenteriran می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید.

X