"> صفحه قوانين سايت (برای خرید از سایت دی جی سنتر چه نکاتی را در نظر بگیریم؟)

به فروشگاه دی جی سنتر خوش آمدید!

صفحه قوانین سایت (برای خرید از سایت دی جی سنتر چه نکاتی را در نظر بگیریم؟) صفحه قوانین سایت (برای خرید از سایت دی جی سنتر چه نکاتی را در نظر بگیریم؟)
صفحه قوانین سایت (برای خرید از سایت دی جی سنتر چه نکاتی را در نظر بگیریم؟)

ما به دنبال فراهم کردن شرایط برای خرید آسان، سریع و باکیفیت برای خریداران هستیم. همکاران ما در مجموعه دی جی سنتر تلاش می کنند تا همه چیز را به گونه ای فراهم کنند که خریداران محترم بیشترین منفعت را از خرید خود ببرند. وفاداری مشتریان رمز موفقیت کسب و کار ماست و برای کسب این وفاداری بسیار تلاش می کنیم. قوانینی که ما در دی جی سنتر در نظر گرفته ایم با توجه به تمام این منافع تنظیم شده است. از شما خواهشمندیم تا تمام این قوانین را با دقت مطالعه بفرمایید و سپس برای خرید غیرحضوری اقدام بفرمایید.

  • تمام کالا های خریداری شده از دی جی سنتر، به مدت یک هفته مهلت تست فنی کالا دارد. لطفا در این بازه زمانی یک هفته ای مواردی مانند روشن نشدن دستگاه، وصل نشدن محصول خریداری شده به لپ تاپ، مشکل خرخر کردن باند ها و مشکلات فنی دیگری از این قبیل را بررسی کنید. در صورت اطمینان از مشکل، پس از بررسی همکاران ما در مجموعه، محصول خریداری شده تعویض خواهد شد.

همچنین در صورت خرابی و معیوب بودن کالا علاوه بر تعویض، شرایط گارانتی کالا فعال می شود. گارانتی عموما یکساله است و برای هر کالایی و هر شرکتی، گارانتی های متفاوتی وجود دارد که می توانید قبل از خرید، اطلاعات لازم درباره جزئیات و مدت زمان آن را از فروشنده بپرسید.

  • لطفا این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل الکترونیکی بودن کالا ها، پس از باز شدن پلمپ امکان عودت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد. پس در خرید خود، دقت فرمایید. پیش از خرید تمام مشخصات محصول را چک کنید و در صورتی که سوالی داشتید حتما از همکاران ما در مجموعه، بپرسید تا محصول اشتباهی را نخرید. اما همانطور که اشاره شد، اگر کالا پس از خریداری و در مهلت تست فنی ایرادی داشته باشد، تعویض می شود.

هنگام ثبت خرید خود در سایت نکات زیر را مد نظر دهید:

  • در حال حاضر، رزرو محصول مورد نظرتان پیش از خرید در سایت امکان پذیر نیست. لطفا اگر قصد خرید دارید، عملی کردن تصمیمتان را به تعویق نیندازید تا همکاران ما در مجموعه دی جی سنتر به علت عدم موجودی شرمنده شما نشوند. اگر بنا به هر دلیلی تصمیم به رزرو کالا برای مدت محدود دارید و قادر نیستید که در لحظه، هزینه آن را بپردازید، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت امکان، محصول را برای شما نگه دارند.

شماره تماس بخش فروش: 02166754998

شماره تماس بخش فنى و پشتیبانی: 02166709631

علاوه بر دو شماره تماس بالا، شماره 09212439853 در واتس اپ نیز پاسخگوی شما برای ثبت سفارش خواهد بود. همچنین خط ویژه 02128429199 برای سفارش تلفنی، در خدمت شما عزیزان قرار دارد.

  • اگر کالای مورد نظرتان موجود نباشد، می توانیم از طریق تماس تلفنی با شما و ایجاد هماهنگی، کالایی را جایگزین آن کنیم. در صورت تایید نکردن شما به عنوان مشتری و عدم تمایل به جایگزینی، وجه کاملا باز گردانده می ‌شود. رضایت و خواسته شما اولویت دارد.
  • لطفا هنگام خرید، در پر کردن مشخصات خریدار و گیرنده کالا در فرم صورت حساب دقت کنید. محصولات طبق فاکتور و آدرس های درج شده مشتریان ارسال می شود و به شماره ای که هنگام ثبت نام در سایت وارد کرده اید، پیامکی با محتوای کد پیگیری ارسال می شود. در صورتی که آدرس اشتباهی را وارد کنید، مسئولیت هر اتفاق ناگوار احتمالی ای با شماست.

توجه داشته باشید که برای تحویل های داخل تهران آدرس پستی کامل نیاز است و برای شهرستان هم سفارش ها با تیپاکس و باربری ارسال می‌ شود؛ در نتیجه باید آدرس دقیقی را ثبت کنید. برای هماهنگی بیشتر با شما به خصوص در سفارش های شهرستان، شماره تماس وارد شده بسیار اهمیت خواهد داشت. لطفا شماره ای را وارد کنید که در دسترس باشد. عدم پاسخگویی شما، روند تحویل کالا را دشوار تر می کند.

در ارسال های شهرستان، کالا ها توسط شرکت ارسال شونده مثل تیپاکس با مد نظر قرار دادن ارزش کالا، بیمه می‌ شود. در خصوص ارسال های تهران هم مسئولیت تحویل کالای سالم بر عهده مجموعه دی جی سنتر است. پس نگران نباشید؛ زیرا اگر کالا در طی مرحله ارسال آسیبی ببیند، مجموعه ما آن را جبران خواهد کرد و کالای سالم برای شما جایگزین می شود.

  • از شما مشتریان محترم خواهشمندیم که هنگام تحویل گرفتن خرید خود دقت کنید. کالایی را که از نظر فیزیکی دچار ضربه خوردگی و پارگی کارتن، آب دیدگی و از این قبیل ایرادات است به هیچ عنوان تحویل نگیرید و بلافاصله با فروشگاه تماس بگیرید تا پیگیری لازم از سمت ما انجام شود.
  • پس از پر کردن فرم صورت حساب و ثبت سفارش با توجه به توضیحات گفته شده در صفحه راهنمای خرید، راه های مختلفی برای پرداخت وجود دارد که شما بنا به محل زندگیتان می توانید یکی از این شیوه ها را انتخاب کنید. فقط توجه داشته باشید که در صورت انتخاب شیوه پرداخت با پیک در تهران، هزینه پیک را باید پس از دریافت محصول، خودتان پرداخت کنید. پرداخت هزینه کرایه در شهرستان نیز بر عهده شما پس از دریافت محصول است.

در نظر داشته باشید که می توانید با انتخاب گزینه پرداخت در محل، هزینه کل سفارش را هنگام تحویل کالا بپردازید. البته این امکان فقط برای ساکنین شهر تهران وجود دارد.

در نهایت اینکه تمام قوانین و ضوابط یاد شده در این صفحه به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی ما و در نتیجه افزایش راحتی و رضایت شما تنظیم شده است. افزایش تعداد مشتریان وفادار بزرگ ترین هدف ماست. هدفی که جز از طریق کسب رضایت شما به دست نخواهد نیامد. امیدواریم با مطالعه و در نظر گرفتن این قوانین، خرید آنلاین خوبی را تجربه کنید. سپاس از همراهی شما.

X