چند کنترلر دی جی فوق العاده زیر 400 دلار

چند کنترلر دی جی فوق العاده زیر 400 دلار

در دسته بندی : دی‌جی , راهنمای خرید

تازه وارد بودن در دنیای دی جی و آهنگ سازی اغلب اوقات به دلیل تغییرات مداوم در تکنولوژی در گیج کنند است. برای مثال: چند نوع کنترلر دی جی در سطح مبتدی وجود دارد؟ از چه نرم افزاری استفاده می کنید؟ تنها انتخاب یک نرم افزار خوب و مناسب نیز برای افراد تازه کار دشوار است. اگر می خواهید دی جی کردن را شروع کنید؛ اما نمی دانید بهترین کنترلر دی جی مناسب برای شما کدام گزینه است، این مقاله برای شما است. حقیقت این است که بهترین کنترلر دی جی آن است که برای شما به بهترین شکل کارآمد باشد. ما 5 کنترلر دی جی فوق العاده همه فن حریف مبتدی را به شما معرفی می کنیم.

کنترل دی جی فوق العاده NATIVE INSTRUMENTS TRAKTOR S2 MK3

کنترلر دی جی فوق العاده

با نسل جدید کنترلر دو کانال S2هر چیزی را که برای میکس کردن ترک ‌ها نیاز دارید، در هر مکانی  با خود خواهید داشت و به راحتی می توانید از ويژگی‌ های‌ حرفه‌ای‌اش مانند میکسر  FX، Hot Cueها و کنترل ‌های لوپ در طرح استاندارد کلاب استفاده کنید.

دستگاه دیجی تراکتور یک سیستم دی جی دیجیتال دو دک و رابط صوتی ۴ کانال است که یک بخش میکسر کامل دارد و یکی از مقرون به صرفه ترین کنترلر های حرفه ‌ای دو دک حال حاضر دنیا است که به همراه نرم‌ افزارTaktor Pro 3 ارائه می ‌شود. این کنترل دی جی فوق العاده دارای جاگویل‌ هایی با رزولوشن بالا به همراه ترمز مغناطیسی پیشرفته است. علاوه بر آن شما می‌ توانید با استفاده از این دستگاه لوپ ‌های خیلی خوبی بگیرید و افکت ‌ها را به ست خود اضافه یا اسکرچ کنید. فرقی نمی ‌کند که شما از  این دی جی کنترلر فوق العاده در استودیو استفاده کنید یا به صورت زنده در برنامه، S2 MK3 در هر دو خوب عمل می کند.

دستگاه دیجی تراکتور عملکرد خیلی خوبی با نرم ‌افزار دی جی Traktor Pro 3دارد و برای ادغام بدون مشکل با آن طراحی شده است. این موضوع باعث می شود عملکرد شما بیش از پیش بصری‌ شود. دستگاه دیجی تراکتور دارای یک موتور میکسر قدرتمند با کنترل ‌های اختصاصی  Flux Modeاست که ترفند های میکس کردن را راحت ‌تر می کند.

دستگاه دیجی تراکتور نمایان کننده‌ بیش از یک دهه‌ پیشرفت تکنولوژی کمپانی Native Instrument در نرم ‌افزار دی جی است. جاگویل‌ های سیلیکونی با کیفیت بالای آن دارای ۳۰ برابر دقت بیشتر نسبت به استاندارد کنترلر های دیگر است که با وجود ترمز مغناطیسی پیشرفته‌ آن یک احساس فوق العاده واقعی از ترن‌ تیبل را به دی جی‌ ها می‌ دهد. این کنترلر دی جی فوق العاده همچنین دارای پد های RGB وکلید هایی است که همگی دارای نور پس زمینه هستند و بازخورد خوبی را از عمکلردشان به شما نشان می ‌دهند.

دستگاه دیجی تراکتور ، یک کنترلر پیشرفته ساخته شده توسط Native Instruments، با طراحی خلاقانه و کنترل گسترده بر نرم افزار تراکتور است که علاقه مندان را مجذوب خود می کند. قیمت دستگاه دیجی تراکتور با قیمت رقابتی در بازار، رویکردی نوین و گام ‌های جسورانه‌ ای در تعریف مجدد رابط ‌های دی جی برداشته است. ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد آن برای دی ‌جی‌ های موسیقی الکترونیک که به دنبال ترکیبی بی ‌نظیر از اجرا و تولید صدا در اکوسیستم تراکتور هستند، بسیار کار آمد است.  اگرچه دستگاه دیجی تراکتور به طور جهانی طراحی نشده است، اما قابلیت های چشمگیر این دستگاه، آن را به انتخابی قابل توجه برای کسانی که در چشم انداز پویای فناوری مدرن دی جی حرکت می کنند، تبدیل می کند.

دستگاه دیجی تراکتور ، یک کنترلر دی جی قدرتمند، دارای ساختاری قوی است که برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب است.

این دستگاه کنترلر دی جی فوق العاده طراحی آینده‌ نگرانه ای دارد و با نوارهای لمسی، مینی فیدر ها، و رمز گذار ها و ویژگی های خاص خود، تفاوتی عمیق با سایر نمونه ها دارد. با این حال، راه ‌اندازی آن شامل مواردی است که گاهی اوقات دست و پا گیر است.

 مرکز خدمات Native Instruments که باعث ایجاد موانع بالقوه برای مبتدیان می ‌شود، علیرغم چالش ‌های گاه به گاه این دستگاه، عملکرد خود را نشان داد و گزینه ‌ای قانع‌ کننده برای دی ‌جی‌ هایی ارائه کرد که همگرایی عملکرد و تولید در اکوسیستم تراکتور را مد نظر داشتند.

پایونیر DDJ-RB

پایونیر DDJ-RB

قیمت این دستگاه کنترلر دی جی فوق العاده حدود 250 دلار است و از نرم افزارRekordbox DJ  پشتیبانی می کند که شامل لایسنس نرم افزار اصلی Rekordbox DJ است. پایونیر DDJ-RB دارای خروجی RCA مستر، خروجی هدفن 8/1 اینچی، ورودی میکروفون 4/1 اینچی است. بخش میکس کردن آن  نیز شامل دو کانال به همراه کراس فیدر و اکولایزر اختصاصی، فیلتر ها و گین می شود.

این کنترلر دو کانال قابل حمل به همراه لایسنس اورجینال Rekordbox به ارزش 129 دلار دارد و این به آن معنی است که یک دی جی جدید می تواند به راحتی شروع به کار کند و از همان ابتدا به عملکرد های برنامه دسترسی داشته باشد. دی جی کنترلر فوق العاده پایونیر به اندازه ای کوچک است که در اکثر کیف ها جا می شود و شامل 8 پد اجرا در هر سمت می شود. این دستگاه علاوه بر داشتن استاندارد ها شامل کلید های بیشتر برای پلی کردن با Hot Cue، سمپل ها، لوپ ها، افکت ها و... است. با استفاده از نرم افزار دی جی پایونیر مجموعه موسیقی شما همیشه آماده برای میکس است و تنها کافی است USB خود را به لپ تاپ وصل کنید.

TRAKTOR Kontrol S2 MK2 (توقف تولید)

TRAKTOR Kontrol S2 MK2

قیمت این کنترلر دی جی فوق العاده حدود 400 دلار می باشد. و از نرم افزار دی جی Traktor Pro 2 پشتیبانی می کند. این کنترلر به همراه لایسنس Full Traktor Pro 2 به ارزش 99 دلار ارائه می شود. این دستگاه دارای یک مستر بالانس 4/1 اینچی و بوث RCA غیر بالانس، خروجی هدفون 4/1 اینچی و ورودی میکروفون 4/1 اینچی است و در بخش میکس کردن شامل 2 کانال، کراسفیدر و اکولایزر ها است ولی فیلتر اختصاصی ندارد و باید از گین + Shift برای فیلتر کردن استفاده کنید.

جمع بندی

برای انتخاب یک کنترلر دی جی فوق العاده باید ویژگی های مورد نیازتان را بدانید. دستگاه دیجی تراکتور برای اکثر افراد انتخاب خوبی است و می تواند اکثر سلیقه ها را پوشش دهد. قیمت دستگاه دیجی تراکتور  به مدل و ویژگی های دستگاه بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت این کنترلر دی جی فوق العاده با توجه به ویژگی های نوآورانه آن بسیار مقرون به صرفه است. انعطاف پذیری میکسر برای فیریز و ریورس کردن موزیک به جذابیت آن می افزاید، در حالی که این قابلیت مستقل، تطبیق پذیری آن را افزایش می دهد. علی ‌رغم برخی تفاوت ‌های نرم ‌افزاری، این دستگاه با طراحی آینده ‌نگرانه خود همه را تحت تاثیر قرار می‌ دهد و گزینه ‌ای قانع ‌کننده برای دی‌ جی‌ هایی است به دنبال یک دستگاه با قابلیت های فراوان و قیمت منطقی هستند.

 



0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *