بهترین دی جی کنترلر ها

بهترین دی جی کنترلر ها

در دسته بندی : دی‌جی , راهنمای خرید

می توان گفت که دی جی کنترلر ها بهترین ابزاری هستند که شما به عنوان یک دی جی در اختیار خود دارید و از آن می توانید برای انجام هر تغییراتی در ساختار آهنگ، استفاده کنید؛ بنابراین بسیار مهم است که بهترین دی جی کنترلر ها را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید. چه دی جی حرفه ای باشید و چه نه، فرقی نمی کند. کنترلر ها به شما این اجازه را می دهند تا صدا های متفاوتی را تولید کنید و با استفاده از خلاقیت های خود، تجربیاتی جدید را خلق و وارد آهنگ کنید.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که انتخاب دی جی کنترلر ها بر اساس نیاز های شما، اندکی سخت است. تعداد زیادی از آن ها در بازار وجود دارد که هر کدام کار خاصی را انجام می دهند و امکانات مختلفی را در بر می گیرند. با  وجود این همه تجهیزات متفاوت و مختلف، شما دستگاه مورد نظر خود را چگونه انتخاب می کنید؟ ما در این مقاله، به خلاصه ای از بهترین دی جی کنترلر های امسال می پردازیم و به شما می گوییم که هرکدام برای چه کسانی بهترین است.

اگر به دنبال دستگاهی برای ارتقای میکس های خود به سطحی بالا تر هستید، در ادامه شما را با محصولی بی نظیر آشنا می کنیم. اگر نمی توانید کیفیت کار خود را به خطر بیندازید و به دنبال بهترین ها هستید، کافی است به دنبال محصولاتی بروید که در ادامه به شما معرفی می کنیم. اما به یاد داشته باشید که انتخاب کنترلر ها سخت است و آن ها یکسان عمل نمی کنند؛ بنابراین انتخاب بهترین آن ها کاملا بر اساس نیاز های شخصی و مورد نیاز شما است.

بهترین دی جی کنترلر ها کدامند؟

  • Pioneer DJ FLX10

Pioneer DJ FLX10

سوال سختی است! کنترلر های زیادی در بازار وجود دارند و هر کدام کار های متفاوتی انجام می دهند؛ اما اگر همه چیز را در نظر بگیریم، می توان گفت که Pioneer DJ FLX10 از سایر رقبا، یک سر و گردن بالا تر است. شاید برای مدتی طولانی، DDJ-1000 در صدر بهترین ها قرار داشت؛ اما زمان خداحافظی با آن فرا رسیده است؛ زیرا مدل جدید پایونییر به بازار آمده است! اگر به دنبال یک دستگاه حرفه ای هستید، مدل جدید پایونییر یک انتخاب فوق العاده است. این مدل، ابزار های پیشرفته ای با کارایی بالا دارد. همچنین برای همه دی جی ها جذاب است؛ از دی جی هایی که در باشگاه های ورزشی فعالیت می کنند تا دی جی هایی که در مهمانی های شبانه فعالیت دارند.

با این حال، این دستگاه یک نقطه ضعف هم دارد و آن این است که ارزان نیست. مدل جدید پایونییر 500 دلار از نسل گذشته خود گران تر است و قیمت آن 1600 دلار است. بنابراین، اگر به همه ویژگی ها نیاز ندارید، عاقلانه است که یک کنترلر ساده تر و ارزان تر را ترجیح دهید.

 اما دلیل برتری آن چیست؟ پایونییر برای ساخت این کنترلر کار هوشمندانه ای انجام داده است. این شرکت برای تولید این نسخه از محصولات خود، از تمام ویژگی ها و امکانات محبوب نسخه های قبلی استفاده کرده است و آن را عملا تبدیل به دستگاهی حرفه ای و همه کاره تبدیل کرده است. این دستگاه از ویژگی های پیشرفته، طراحی بسیار هوشمندانه و یکپارچه سازی به شدت قوی با بسیاری از نرم افزار های دی جی بهره می برد. علاوه بر این ها، FLX10 از سازگاری بالایی با تمام تجهیزات دی جی مانند تبلت ها، مک بوک ها و دستگاه های ویندوزی برخورد دار است و برای طیف متنوعی از دی جی ها قابل استفاده است. FLX10 طیف وسیعی از کنترل ها، ویژگی ها و افکت ها را ارائه می دهد که هم برای دی جی های تازه کار و هم برای دی جی های حرفه ای، کاملا قابل استفاده است. کیفیت ساخت و پاسخ دهی آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد که تجربه ای روان، سرگرم کننده، متنوع و لذت بخش به شما می دهد و امکان ندارد که از آن لذت نبرید.

  • Pioneer DJ DDJ-800

Pioneer DJ DDJ-800

پایونییر DDJ-800 یکی دیگر از بهترین کنترلر دی جی ها است که عملکرد مشابهی با گزینه گران تر آن، یعنی DDJ-1000 دارد که در بالا به آن پرداختیم. در همین ابتدا باید بدانید که فقط دو کانال دریافت می کنید. سوئیچ ها و دکمه های این دستگاه بی نظیر عمل می کنند و همچنین، صدایی که از بلندگو ها به بیرون می آید بسیار بلند و قانع کننده است. به طوری که اگر در مهمانی کوچکی هستید، شاید نیازی به بلندگو های اضافه نداشته باشید. نقطه ضعف این دستگاه این است که نمی توانید با آن کار های زیادی انجام دهید و شما با استفاده از این مدل، اندکی محدود می شوید. علاوه بر این، افکت های این کنترلر فقط با Rekordbox DJ کار می کنند که ممکن است کمی شما را اذیت کند؛ البته اگر با کار کردن با آن آشنایی نداشته باشید، در غیر این صورت به راحتی می توانید با استفاده از آن، افکت های خود را به آهنگ اضافه کنید و خلاقیت خود را به اوج برسانید.

جمع بندی

در نهایت، همان طور که به پیشرفت ادامه می دهید و مهارت های خود را توسعه می دهید، شما نیاز به ارتقای دستگاه خود نیز دارید. اگر فردی تازه کار هستید و هنوز مهارت آنچنانی ای کسب نکرده اید، به سراغ مدل های پایین تر بروید و با گذشت زمان، وقتی که مهارت های خود را گسترش دادید، به سراغ مدل های بالا تر بروید و با خرید آن ها، سطح کاری خود را چندین لول بالا تر ببرید. مدل هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، دستگاه هایی همه کاره هستند که تا سال ها نیاز شما را به یک دستگاه جدید تر بر طرف می کنند. امیدواریم که این مقاله به شما در شناخت بهترین دی جی کنترلر ها کمک کرده باشد و توانسته باشید تصمیم نهایی خود را بگیرید. از اینکه تا اینجا ما را همراهی کرده اید بسیار سپاسگزاریم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *