بیت پورت اپلیکیشن دی جی خودش را به نام Beatport DJ را راه اندازی کرد.

بیت پورت اپلیکیشن دی جی خودش را به نام Beatport DJ را راه اندازی کرد.

در دسته بندی : دی‌جی , نرم افزار

یکی از برند های بسیار معروفی که تقریبا تمامی آهنگساز ها به ویژه دی جی ها با آن آشنایی دارند، برند Beatport است. این برند همیشه سعی داشته است تا با ارائه محصولات و خدمات درجه یک و منحصر به فرد در سطح جهانی مخاطبان زیادی را جذب کند. تاریخ تاسیس این شرکت به سال 2004 باز می گردد و از آن زمان تاکنون این برند موفق شده است بیش از 36 میلیون کاربر، 465 هزار دی جی، 11 میلیون آهنگ پشتیبانی شده تحت لیبل 75 هزار شرکت را پشتیبانی کند. در این مقاله بیشتر درمورد برند بیت پورت توضیح خواهیم داد.

راه اندازی اپلیکیشن دی جی به نام Beatport DJ

بیت پورت

در حرکتی شوک برانگیز، Beatport برنامه دی جی رایگان خودش را با نام Beatport DJ راه اندازی کرد. از آنجایی که این اپلیکیشن یکراست با Beatport LINK سرویش استریم موزیک خود Beatport در پیوند است، همراه با میلیون ها ترک درون خودش به یاری شما می آید.

بیتپورت گفته است که Beatport DJ به عنوان رقیبی برای نرم افزار های دی جی موجود به بازار نیامده است بلکه برای تکمیل دیگر پلتفرم ها طراحی شده است. پلی لیست هایی که شما در Beatport DJ می سازید بی درنگ در نرم افزار های دی جی اصلی شما پدیدار می شوند (این پلتفرم با بیشتر نرم افزار های امروزی سازگار است) و نقاط Cue و همچنین لوپ ها نیز در آن وجود دارند، بنابراین Beatport DJ یک ابزار بسیار خوب و کاربردی برای آماده سازی موزیک و همچنین پیدا کردن موزیک های کاملا تازه می باشد.

روی‌ هم رفته این نرم افزار نیرومندی است که فرم موج ها را با توانایی بزرگنمایی خوبی به شما نشان می دهد، همچنین دارای ویژگی های قفل کلید، افکت ها، ‌Cueها، لوپ ها، بیت جامپ، مپ MIDI، پشتیبانی از کارت صدا، جدول بندی بیت ها و بسیاری از ویژگی های دیگر می باشد. شما با این نرم افزار تا اندازه زیادی که شاید دیگر نرم افزار های دی جی معروف نتوانند، دسترسی خوبی برای تنظیمات عمیق تر و جزئی تر را خواهید داشت.

بیت پورت لینک چیست؟

Beatport LINK سرویس استریم این برند است که برای دی جی ها ساخته شده است که کاتالوگ موسیقی گسترده در آن با کیفیت های مختلف از جمله 128kbps، AAC و 256kbps قرار گرفته است. مشترکین این سرویس استریم همچنین می توانند آهنگ ها را از مجموعه خود پخش کنند و هر آهنگی را که دوست دارند برای استفاده آفلاین و بدون نیاز به اینترنت خریداری کنند. همچنین مشترک می تواند از ویژگی های ارائه شده توسط تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری بیت پورت لینک نیز استفاده کند.

علاوه بر این، این سرویس به مشترکان خود فضای کامل و امکان دانلود نامحدود را ارائه می دهد و همراه این خدمات یک پلیر با نام Needle Drop نیز ارائه می شود.

چرا بیت پورت تا این اندازه برای نوازندگان موسیقی الکترونیک مهم است؟

موسیقی الکترونیک

شرکت Beatport بدون شک بزرگ ترین مجموعه موسیقی های الکترونیک را برای دانلود در اختیار دارد. همچنین یکی از بهترین سیستم های خرید آهنگ را در اختیار دی جی ها گذاشته است. علاوه بر این سابقه 15 ساله بیت پورت مهر تاییدی به عنوان یک تامین کننده معتبر برای دی جی ها و نوازندگان موسیقی الکترونیک محسوب می شود.

دی جی ها و نوازندگان می توانند در فروشگاه Beatport فایل های موسیقی را با کیفیت های بالا دانلود کنند و مجوز استفاده از آن ها برای ریمیکس و یا استفاده های دیگر از آهنگ را بدست آورند.

سرویس استریم این برند نرخ کیفیت پخش بالا تری از سرویس های استریم مشابه دارد که به طور ویژه روی موسیقی الکترونیک تمرکز دارند. همچنین جالب است بدانید که بیش از 96 درصد درآمد این شرکت به لیبل های مستقل که در حال پیشرفت هستند پرداخت می شود. برند بیت پورت از زمان افتتاح تانون بیش از 300 میلیون دلار به لیبل های مستقل موسیقی الکترونیک پرداخت کرده است.

برند Beatport برای نوازندگان موسیقی الکترونیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا آن را رو به پیشرفت سوق می دهد. این شرکت موسیقی تا سال 2020 بیش از 74000 لیبل را پشتیبانی می کرد که تنها 8000 لیبل در سال 2019 به این پلتفرم ملحق شدند.

چگونه موسیقی خود را در بیت پورت منتشر کنیم؟

برای این که بتوانید موسیقی خود را در بیت پورت منتشر کنید، ابتدا باید در یک لیبل کار کنید تا بتوانید در فروشگاه Beatport یک برچسب داشته باشید؛ اما اگر نمی توانید در یک لیبل عضو شوید، iMusician یکی از توزیع کنندگان موسیقی دیجیتال است که می تواند موسیقی شما را بدون دریافت هیچ هزینه اضافی در Beatport منتشر کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سایت iMusician یک حساب کاربری ایجاد کنید و طبق دستورالعمل های آن برای انتشار موسیقی خود اقدام کنید.

چگونه در بیت پورت ثبت نام کنیم؟

ثبت نام

ثبت نام در بیت پورت کار بسیار ساده ای است و بعد از ثبت نام می توانید موسیقی های خود را به راحتی در این پلتفرم منتشر کنید. برای ثبت نام در این سایت ابتدا لازم است که با حساب iMusician وارد سایت شوید تا یک ایمیل برای شما ارسال شود. بعد از ارسال ایمیل باید فرم را تکمیل کنید. فرم ساده است و در کمتر از 50 دقیقه می توانید آن را پر کنید.

بعد از این که فرم را تکمیل و برای Beatport ارسال کردید، iMusician فرم و داده های شما را بررسی می کند و اگر همه چیز درست باشد، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. پس از تایید فرم، درخواست شما به بیت پورت ارسال خواهد شد و بعد از نهایتا 4 هفته لیبل شما فعال خواهد شد.

البته همان طور که گفتیم در صورتی که لیبل ندارید، می توانید با استفاده از لیبل iM Electronica iMusician که متعلق به iMusician است موسیقی های خود را رایگان روی بیت پورت منتشر کنید.

جمع بندی

Beatport در سال 2004 افتتاح شد و به عنوان یکی از مهم ترین پلتفرم ها برای موسیقیدان های الکترونیک مانند دی جی ها تبدیل شده است. هر هفته پلتفرم این برند با بیش از صد ها آهنگ اختصاصی که توسط برترین هنرمندان موسیقی الکترونیک تولید شده است، به روز می شود. ما در این مقاله برای آشنایی بیشتر درمورد برند بیت پورت، پلتفرم آن و نحوه ثبت نام در سایت آن توضیح دادیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *