نکات مهم انتخاب دی جی برای عروسی

نکات مهم انتخاب دی جی برای عروسی

در دسته بندی : آموزشی

عروسی یکی از مهم ترین جشن هایی است که هر زوجی در طول زندگی خود تجربه می کنند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند تا با سرگرمی های مختلف آن را به یک جشن فراموش نشدنی برای خود و مهمانان تبدیل کنند. یکی از بهترین کار هایی که می توانید برای بهتر برگزار شدن مراسم عروسی انجام دهید، استخدام یک دی جی است. دی جی وظیفه دارد تا بهترین آهنگ را با توجه به حال و هوای عروسی انتخاب و پخش کند. انتخاب یک دی جی حرفه ای و مسلط برای عروسی، کار چندان آسانی نیست. در ادامه برخی از نکات مهمی که قبل از استخدام یک دی جی برای عروسی باید به آن ها توجه کنید را نام برده ایم.

نکات مهم قبل از استخدام دی جی

دی جی برای عروسی
  1. به دنبال دی جی های با تجربه باشید.

سعی کنید به دنبال دی جی هایی باشید که به صورت تخصصی در زمینه انتخاب آهنگ برای مجالس عروسی تجربه دارند. دی جی هایی که در مراسم های عروسی مختلفی اجرا داشته اند، می دانند که یک مراسم عروسی چگونه باید به بهترین نحو برگزار شود. انتخاب دی جی برای عروسی اگر که با دقت انجام شود، شب به یاد ماندنی ای را برایتان رقم می زند.

اگر نمی خواهید که زیاد هزینه کنید و فقط به دی جی ای نیاز دارید که آهنگ های مناسب را برای شما انتخاب و پخش کند و به نوعی مراسم را گرم نگه دارد، می توانید از دی جی های ارزان و بی تجربه  نیز کمک بگیرید. دی جی هایی که سابقه کمی دارند، مبلغ کمتری را از شما دریافت می کنند. در مقابل، اگر می خواهید که یک مراسم فراموش نشدنی داشته باشید، باید به دنبال دی جی برای عروسی باشید که در زمینه برگزاری جشن های عروسی تجربه زیادی دارد. این دست از دی جی ها طبیعتا هزینه بیشتری دریافت می کنند؛ اما شب بهتری را رقم می زنند.

  1. به دنبال نمونه کار باشید.

برای استخدام یک دی جی برای مراسم عروسی احتمالا با گزینه های زیادی رو به رو خواهید شد. برای اینکه بتوانید بهترین دی جی را انتخاب کنید، از آن ها بخواهید که به شما نمونه کار های خود را نشان دهند. نمونه کار می تواند یک اجرای زنده، میکس های قبلی یا پلی لیست دی جی باشد. هر چه کیفیت کار دی جی برای عروسی بهتر باشد، طبیعتا مراسم بهتری خواهید داشت.

  1. آهنگ های خود را به دی جی پیشنهاد دهید.

حتما لازم نیست که پلی لیست دی جی عروسی را برای مراسم دنبال کنید. شما می توانید آهنگ های خود را نیز به دی جی پیشنهاد بدهید تا در مراسم عروسی آن ها را پخش کند. شما باید حداقل چند ساعت قبل از برگزاری مراسم، آهنگ های خود را با دی جی به اشتراک بگذارید تا دی جی زمان کافی برای مرتب کردن پلی لیست خود را داشته باشد.

لیست آهنگ
  1. درمورد روند کار دی جی بپرسید.

برای انتخاب دی جی برای عروسی باید چند سوال مهم درمورد اینکه دی جی چگونه مجلس را گرم خواهد کرد بپرسید. سوالات زیر برای آشنایی با نحوه کار دی جی می توانند سوالات خوبی باشند:

  • اگر مردم تمایلی به رقص نداشته باشند، دی جی چگونه آن ها را مشتاق به این کار خواهد کرد؟
  • آیا دی جی می تواند آهنگ های درخواستی مهمانان را به سرعت پخش کند؟
  1. حتما قرارداد ببندید.

اگر دی جی مورد نظر خود را پیدا کرده اید، حتما با او قرارداد ببندید. تا حد امکان از همکاری با دی جی ای که سعی می کند به صورت توافقی با شما کار کند و علاقه ای به قرارداد ندارد، اجتناب کنید؛ زیرا بعدا ممکن است در زمینه هزینه ها و یا مدت زمان کار دی جی دچار مشکل شوید.

سوالات مهم قبل از استخدام دی جی

سوالات مهم

قبل از استخدام دی جی برای عروسی باید تعدادی سوال ساده را از دی جی بپرسید تا مطمئن شوید دی جی ای که در نظر دارید برای مراسم عروسی شما مناسب است. برخی از این سوالات عبارتند از:

  • آیا می تواند در تاریخ مشخص در دسترس باشد؟

اولین سوالی که باید از دی جی برای عروسی بپرسید، این است که آیا در تاریخی که شما قرار است جشن عروسی خود را برپا کنید آماده خواهد بود یا خیر. در صورتی که جواب مثبت بود، می توانید سوالات بعدی خود را بپرسید.

  • چقدر در زمینه دی جی سابقه دارد؟

سوال مهم بعدی، درمورد میزان تجربه و سابقه کار دی جی است. طبیعتا هر چه میزان سابقه یک دی جی بیشتر باشد، برای برگزاری مراسمات مختلف آماده تر خواهد بود.

  • تجربه های کاری او چیست؟

کار دی جی در یک باشگاه با کار یک دی جی در مراسم عروسی تفاوت های زیادی دارد. برخی از دی جی ها ممکن است که سابقه زیادی داشته باشد، اما تجربه آن ها در زمینه برگزاری مراسم های عروسی ناچیز باشد. حتما به غیر از سابقه، درمورد مراسم های عروسی ای که دی جی قبلا در آن ها شرکت کرده است سوال کنید.

  • آیا تنها کار می کند؟

هنگامی که به دنبال دی جی برای عروسی می گردید، ممکن است که یک شخص یا یک گروه را استخدام کنید. برخی از دی جی ها به تنهایی کار نمی کنند و ممکن است که یک تیم کوچک داشته باشند.

  • آیا استعداد اضافه کردن شور و هیجان به مجلس عروسی را دارد؟

همه افرادی که در مراسم عروسی هستند، ممکن است تمایل زیادی برای رقصیدن مجلس نداشته باشند. یکی دی جی باید استعداد این را داشته باشد که شور و هیجان را به مجلس اضافه کند و افراد حاضر در مراسم را به وجد بیاورد.

جمع بندی

یکی از بهترین راه هایی که می توان برای برگزاری بهتر یک مجلس عروسی انجام داد، استخدام یک دی جی است. دی جی ها می توانند با انتخاب بهترین آهنگ ها با توجه به موقعیت، مجلس عروسی شما را به یک مراسم فراموش نشدنی تبدیل کنند. دی جی ها شور و هیجان را به مجلس عروسی می آورند. انتخاب یک دی جی با تجربه کار چندان آسانی نیست؛ به همین دلیل در این مقاله نکاتی را که باید هنگام انتخاب دی جی برای عروسی به آن ها توجه داشته باشید نام بردیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *