چگونه لایوست ها را به صورت کاملا قانونی در Mixcloud Live به جریان بگذاریم؟

چگونه لایوست ها را به صورت کاملا قانونی در Mixcloud Live به جریان بگذاریم؟

در دسته بندی : دی‌جی

همانگونه که میدانید یا نمی دانید Mixcloud Live بخشی از پلتفرم Mixcloud  است که بر روی دی جی متمرکز است و اولین سرویسی است که پخش استریم ۱۰۰٪ قانونی را برای دی جی ها فراهم کرده است. دست کم میتوان گفت این نخستین پلتفرم پخش زنده ای بوده است که در جهان دی جی شناخته شده است. بدون جلوگیری های کپیرایت، بدون برداشته شدن از روی پلتفرم و بی صدا کردن.

این خیلی خوب است و برای این زمان بهتر از این چیزی نیست. براستی برای درخواست های زیاد و نا امیدی دی جی هایی که در تلاش برای پخش زنده و لایو استریم در فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و ... بودند و شکست خوردند، این یک پلتفرم بسیار خوب است.

نکات خوب و بد پخش زنده در Mixcloud Live

نکات خوب و بد پخش زنده در Mixcloud Live

در نخستین گام باید بدانید که این پلتفرم رایگان نیست. شما باید یک عضو باشید و برای این کار  باید به Mixcloud Pro بپیوندید. هرچند که هزینه ی آن در ماه ۹ پوند است. ۳ ماه نخست را از شما نمیگیرد. بنابراین از این بابت نگرانی نداریم.

دوم، اگر شنوندگان زیادی برای خودتان در Mixcloud ساخته باشید که هیچ، اما وگرنه ممکن است شما خودتان را در پخش زنده بردکست تنها بیابید و هیچکسی آنجا نباشد. شما به لایو میروید و یک شنوندگان همگانی از دنبال کنندگان شما  به لایو استریم شما هدایت میشوند و آنها میتوانند با خوشحالی آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و چیزی که به دست میآید یک جشن تماشایی زنده و آنلاین است تا زمانی که پاک شود.

زیرساخت Mixcloud به گونه ای است که میتوانید برای آوردن مردم به لایواستریم خودتان، تبلیغات گسترده و واقعی بکنید. این میتواند دربرگیرنده ی پلتفرم های دیگر باشد و برای دیده شدن بیشتر از مردم درخواست کنید تا ویدئو شما را ببینند، اما بینندگان شما برای اینکه بتوانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند باید یک گام افزوده بردارند.

سرانجام، برای کامیابی در Mixcloud شما باید پایبندی خودتان را به Mixcloud نشان دهید. کسانی که این کار را میکنند (بیگمان دی جی های بزرگ تر، لیبل ها و ... که شنوندگان در هر گزینه ی استریم آنها را دنبال میکنند) گمان میرود که در اینجا نیز پیروز باشند.

خب اکنون شما گزینه ای برای بایگانی و آرشیو درست کردن از لایواستریم خود ندارید، زمانی که آنها را پخش کردید ، پس از مدتی آن ها از بین میروند. اگر بخواهید آنها را آرشیو کنید باید آنها را به صورت بومی ضبط کنید.

با این همه شما یک برتری افزوده ی بزرگ دارید و آن توانایی درآمدزایی از لایواستریم هایتان است، که به زودی در جریان کار میآید. بله این راه کاری درست قانونی هر داد و ستدی است. چرا آن را نکنیم؟ پس اگر شما Mixcloud Live را پشتیبانی کنید، آن نیز به میانجی شنوندگانتان به حساب شما پول واریز می کند.

چگونه به شیوه ی ۱۰۰٪ قانونی در Mixcloud استریم کنیم

چگونه به شیوه ی ۱۰۰٪ قانونی در Mixcloud استریم کنیم؟

Mixcloud دارای یک اسکلت بندی مانند قفسه ی اسناد است که بدون شک در گذر زمان گزینه های زیادی به آن افزوده خواهد شد. اما اکنون ما به شما چیزهایی که نیاز دارید و گام هایی را که باید برای لایو استریم بردارید را به شما میگوییم.

۱.دوربین هایتان را بچینید، صدا را تنظیم کنید و همه چیز لایواستریم خود را آمده کنید.

۲.در نرم افزار استریم خودتان روی گزینه ی آغاز استریم کلیک کنید. پیج Mixcloud که از پیش در آن هستید برای نشان دادن استریم تغییر میکند. نگران نباشید کسی هنوز نمیتواند آن را ببیند. این یک پیش نمایش است. همه چیز از صدا و تصویر و ... را خوب بررسی کنید و ویرایش های مورد نیاز را انجام دهید.

۳.لینک همرسانی شبکه های مردمی را دریافت کنید تا هواداران شما به لایواستریم شما بپیوندند. برای کپی کردن پیوند کلید Share Show را فشار دهید، به شبکه های مردمی خود بروید و اجرای زنده ی خودتان را به آگاهی مردم برسانید.

۴.بر روی کلید Send Broadcast Live کلیک کنید تا بکاربیفتد – Mixcloud به زودی به دنبال کنندگان شما در آن پلتفرم آگاهی میدهد که شما در لایو هستید.

۵.لایواستریم خودتان را از راه چت میکس‌کلود معرفی کنید – پیامی که در آغاز به مردم میدهید با خوشرویی کامل به مردم میگوید که شما چه کاری انجام میدهید و به دیگرکسانی که به تازگی به لایواستریم شما پیوسته اند کمک میکند تا جریان لایو استریم شما را بهتر پیدا کنند.

نکته ی آخر اینکه اگر میخواهید در سرویس های دیگر نیز استریم کنید، شما باید سایت restream.io را بکار ببرید: استریم خودتان را به آن میفرستید و آن لایواستریم شما را به پلتفرمهایی که گزینش میکنید میفرستد. کلید RTMP و ریزسازه های سرور Mixcloud نیز میتواند برای یک مقصد RTMP سفارشی در restream.io افزوده شود، گرچه باید برای انجام این کار پول اضافی بپردازید.

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *