مروری بر زندگی FKJ

مروری بر زندگی FKJ

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

وینسنت فنتون Vincent Fenton در ۲۶ مارس سال ۱۹۹۰ چشم به جهان گشود او با نام French Kiwi Juice یا به شیوه ی کوتاه شده با نام FKJ شناخته میشود که نوازنده ی چندین ساز، خواننده و موزیسینی است و در تورها بیشتر به چشم دیده میشود. او برای اجرای زنده ی تکی اش بیشتر شناخته شده است که لوپ های زنده را با نرم افزار ایبلتون لایو کنترل میکند و مهارت های بکارگیری ابزارهایش را به نمایش میگذارد.

او اولین آلبوم خودش با نام French Kiwi Juice را در ۳ مارس سال ۲۰۱۷ پخش کرد. سبک اجرا و آهنگسازی او آمیخته ای از موزیک الکترونیک، جاز، وبلوز و فرنچ هاوس میباشد. او یکی از پرچمداران سبک نیو فرنچ هاوس نیز میباشد و همیشه پای ثابت بخش موزیک های بومی تورها است. این موزیسین جوان و پیشرو اکنون در پاریس زندگی میکند.

FJK
ویدیو اجرای زنده ی FKJ

او یک هنرمند برجسته و ستاره ی پدیدار شده در چشم انداز موزیک الکترونیک پاریس میباشد. همچنین  FKJ با نام French Kiwi Juice (آب کیوی فرانسوی) نیز شناخته شده است که یکی از هنرمندان برجسته ی گروه Roche Musique است و در سال ۲۰۱۲ با پیشنهاد دوستش Jean Janin ( با نام هنری Cézaire) که بنیانگذار این گروه و لیبل سرافراز فرانسوی بود به آنها پیوست. ترک Lying Together که در سال ۲۰۱۲ پخش شد به دست FKJ ساخته شده بود و در آن زمان یک ترک خوب بشمار میرفت.

او در فستیوالهایی مانند Coachella، Euphoria، CRSSD، Lollapazoola و Lightning in a Bottle نمایش خودش را برگزار کرده است. او برای مهندسی صدای سینمایی درس خوانده است زیرا این یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری آسان مهندسی موزیک بود و این در هنگامی بود که خودش نیز مانند یک نوازنده ی خودآموخته بود.

FJK

اولین آلبوم او به نام The Twins را در گروه Roche Musique در پایان سال ۲۰۱۲ پخش کرد. دومین آلبوم او Time For A Change نام داشت که در جولای ۲۰۱۳ پخش شد که میلیون ها بار شنیده شد و ستایش های رسانه های بزرگی مانند Ofive، Trax Mag، The Sound You Need، Earmilk، Indie Shuffle و ... را به دنبال داشت. آهنگ های   So Much To Me یا Instant Need از او نیز در میان کلاسیک های سبک فرنچ هاوس درخشان شدند.

موسیقی FKJ آمیزشی از لوپ های شگفت انگیز گرووی، هیپ هاپ کلاسیک، بیس لاین های فانکی و صداهای رنگ دهنده و غنی سینتی سایزرها است که با استادان هم سبک خودش برابری میکند. مزه و چاشنی ویژه ی او در موسیقی اش مایه ی سرشناسی او در پیشگاه موسیقی فرانسه شده است و با دی جی ست هایش نیز در سراسر جهان هواداران زیادی پیدا کرده است. اما در بالای همه ی اینها او ریتم های بسیار گیرا و بداهه پردازی خیره کننده ای دارد که ویژگی بزرگ لایو ست های او است و جدا از کیفیت موزیک های او برای پخش در ست ها او سرشار از خلاقیت درونی است.

FJK

او با یک آژانس برتر رزرو در پاریس به نام Uni-T قراردادی امضا کرده است و شنوندگان جهانی خودش را در تورها نیز همراهی میکند. او در سال ۲۰۱۴ به تور آسیا آمد و در ۲۱ ژانویه ی همان سال بود که آلبوم کوتاه Take Off را پخش کرد که بدون شک یکی از بی همتا ترین آلبوم های الکترونیک آن سال بود. او اکنون در کنار دیگر هنرمندان بزرگ بی مرز از مرزهای اروپا فراتر رفته است.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *