ست های خودمان را چگونه در فضای وب پروموت کنیم؟

ست های خودمان را چگونه در فضای وب پروموت کنیم؟

در دسته بندی : دی‌جی

بهترین راه برای تبلیغ ست های شما در اینستاگرام و فیسبوک چیست؟ آیا باید به مردم دایرکت بدهید و از آنها بخواهید که به میکس شما گوش بدهند؟ همه ، مانند شما دوست دارند که، مردم به ست آنها گوش بدهند زیرا فکر میکنند که ست آنها خوب است و البته میخواهند که به دست مردم برسد و شنیده شود.

چیزی که هست، این است که مردم هم همیشه می‌خواهند بدانند که چه چیزی درون شما است. بنابراین اگر میخواهید که به ست های شما گوش بدهند باید از خودتان بپرسید که ست شما چه چیز مفیدی برای آنها خواهد داشت. اگر به گمان خودتان دلیل این کار این است که، ست شما خوب است و به عقیده خودتان مردم آن را دوست خواهند داشت، باید بگویم که هر دی جی مانند شما این کار را می‌کند و اینکه، ست شما خوب باشد یا نه در نهایت به نگرش شنونده بستگی دارد و این دلیل قانع کننده‌ی نیست که انتظار داشته باشید مردم به ست شما گوش بدهند و دوستان نزدیک شما شاید به ست شما گوش بدهند، اما متاسفانه این برای دیگر افراد یکسان نیست. موضوع این است که گوش دادن مردم به ست شما هیچ تفاوتی با آمدن آنها به اجرا یا خریدن آهنگ های شما ندارد، شما اساسا به عنوان یک دی جی و آهنگساز فردی خلاق هستید و بنابراین باید، توجه شنوندگان را جذب کنید و نمی توانید دستور بدهید و یا ، گوش دادن به ست خودتان توسط مردم را یک وظیفه بدانید.

برای ایجاد جذابیت بین مردم شما می‌توانید همراه با چند دی‌جی دیگر یک شبکه‌ی مجازی را راه اندازی کنید که هر ماه یکی از شما یک ست را از طریق آن شبکه با مردم به اشتراک بگذارد. این یک آغاز خوب است، زیرا همین شبکه ی مجازی و همکاری شما با چند دی جی دیگر، باعث بیشتر شدن شنوندگان همه‌ی آن دی‌ج ها خواهد شد.

یک روش دیگر برای بهتر شنیده شدن ست هایتان این است که هر ماه به طور مرتب ست‌هایی را بسازید و در ساوندکلود یا میکس‌کلود قرار دهید و آنها را در فیس بوک و اینستاگرام خود تبلیغ کنید و در تبلیغ کردن نیز سعی کنید با چند دی جی دیگر همکاری کنید و یک کار تیمی راه بیاندازید تا زمانی که یک اسپانسر مناسب برای شما  پیدا شود بهترین اسپانسرها، همین توافقات و همکاری های بین شما و دیگر دی‌جی ها می‌باشد، پس سعی کنید همیشه روابط خوبی با دیگر دی‌جی ها برای خودتان بسازید زیرا، تک روی در این مسیر موجب شکست خوردن و گوشه گیری شما خواهد شد.

این دو ایده بهترین ایده‌ها برای شنیده شدن ست های شما نیستند، اما دو مورد از بهترین ها هستند و شما از راه های دیگری نیز می‌توانید تبلیغ ست هایتان را بکنید تنها کافی است سبک و محیط بازی خودتان و شنوندگانتان را به خوبی بشناسید و حداقل کاری که می‌توانید بکنید این است که حال شنوندگان را خوب کنید و سرگرم کننده باشید. مبتکر باشید و هر روز به دنبال روش‌های تازه‌ای برای جلب توجه مردم باشید.

منبع دی جی سنتر :‌هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *