کارهایی که سرچشمه‌ی بهره‌وری بیشتر شما از تمرینات دی‌جی می‌باشند

کارهایی که سرچشمه‌ی بهره‌وری بیشتر شما از تمرینات دی‌جی می‌باشند

در دسته بندی : دی‌جی

تمرین کردن بسیار با ارزش است اما چیزی که ارزش بیشتری دارد این است که یاد بگیرید چگونه آن کار را به درستی انجام دهید. ما سه نکته را برایتان بازگو می‌کنیم تا نشست تمرینی کارسازتری داشته باشید. این همیشه ایده خوبی بوده است که تمرین کنید، اما ایده بهتر آن است که این تمرین در قالب یک چهارچوب و زمانبندی چینش شده انجام دهید.

دی‌جی کردن یک پیشه و مهارتی است که نیازمند ساعت‌ها کار می‌باشد، به ویژه زمانی که شما می‌خواهید تازه آغاز به کار ‌کنید. اما یکی از چیزهایی که می‌تواند روند یادگیری شما را سرعت ببخشد این است که بتوانید از زمانی که برای یادگیری در دست دارید به بهترین روش بهره بگیرید. در ادامه سه کاری که در این روند یادگیری کمک خواهند کرد را به شما خواهیم گفت.

برنامه داشته باشید

-برنامه داشته باشید

بهترین کاری که می‌توانید پیش از شروع تمرین برای کارامد بودن آن انجام دهید این است که برای نشست تمرینی خودتان برنامه ای‌ فراهم سازید. درباره‌ی یک یا چند کار ویژه‌ای که میخواهید در آنها بهتر شوید برنامه ریزی کنید.

این بسیار آسان است که در سرگرمی دی‌جی گم شوید و وقتتان را هدر بدهید و پس از گذشت زمان زیادی بفهمید که در زمینه پیشرفت مهارت‌هایتان موفقیت چندانی نداشته اید و فقط به دنبال پلی کردن ترک‌های تازه یکی پس از دیگری بوده اید. برنامه ریزی پیش از تمرین شما را به این وامیدارد که به جای میکس کردن های بی هدف فقط به انگیزه‌های بهبودی کمبود‌ها یا تقویت برخی از مهارت‌های خود بپردازید.

برگزیدن یک بازه‌ی زمانی

-برگزیدن یک بازه‌ی زمانی

برای یادگیری و تمرین هر یک از مهارت‌های ویژه‌ای که می‌خواهید آنها را بهتر کنید یک بازه زمانی روشن را برنامه ریزی کنید. این کار به ویژه برای دی‌جی‌هایی که ممکن است بار مسئولیت زیادی داشته باشند ارزش زیادی خواهد داشت و از آنجایی که زمان زیادی ندارند تمایل دارند تمرین درستی داشته باشند.

با برگزیدن یک بازه زمانی می‌توانید دلگرم باشید و باور داشته باشید که زمان تمرینات خودتان را به گونه‌ای کارامد پشت سر می‌گذارید و توانایی این را دارید که همه‌ی چیزهایی که برای کار کردن روی آنها برنامه‌ریزی کرده بودید را بدون هیچ دستپاچگی یا پشت گوش انداختنی به سرانجام برسانید.

نشست تمرینی خودتان را رکورد و بررسی کنید

-نشست تمرینی خودتان را رکورد و بررسی کنید

با ارزش ترین کاری که می‌توانید در هنگام تمرین انجام دهید این است که همه‌ی نشست تمرینی خودتان را رکورد کنید و روش انجام آن را بررسی کنید. این کار به طرز چشمگیری روند یادگیری شما را شتاب می‌دهد و زودتر به ویژگی‌های یک دی‌جی شایسته دست می‌یابید و شما توانایی این را خواهید داشت که مهارت‌های بهبود یافته و آنهایی که همچنان کمبود دارند را بهتر شناسایی و روی آنها نشانه روی کنید و روز به روز بهتر شوید.

هنگامی که آخرین نشست خودتان را بررسی کنید می‌توانید برای نشست‌های تمرینی بعدی برنامه‌ی بهترین را برای تمرین خود دست و پا کنید و سازماندهی بهتری به برنامه‌ی آن بدهید. این برابر با آن است که می‌توانید برای مهارت‌هایی که احساس می‌کنید به تمرین بیشتری نیاز دارند، زمان بیشتری بگذارید و مدت زمان تمرین‌هایی را که در آنها بهتر شده‌اید را کمتر کنید.

در نهایت

در نهایت

این وسوسه انگیز است که پشت دک‌ها بایستید و ترک‌ها را پلی کنید و تنها کارهایی را انجام دهید که خیلی وقت پیش یاد گرفته‌اید و هرکسی آنها را می‌داند و به نوعی دستور کار با دستگاه دی‌جی به شمار می‌روند و مهارت نمی‌باشند، به این ترتیب شما هیچوقت دی‌جی بهتری نخواهید شد مگر اینکه بخواهید پیشرفت کنید و بتوانید کمبودها و خوبی‌های خودتان را شناسایی کنید و برای بهتر شدن و پابرجا کردن آنها برنامه ریزی کنید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *