جداسازی Stemها به صورت زنده گزینه‌ی جدید Virtual DJ 2021

جداسازی Stemها به صورت زنده گزینه‌ی جدید Virtual DJ 2021

در دسته بندی : نرم افزار

نرم‌افزار دی‌جی ویرچوال دی‌جی به تازگی اعلام کرده است که در نسخه‌ی تازه‌ی این نرم‌افزار ویژگی برجسته‌ی جداسازی Stemها در زمان زنده به آن افزوده شده است. دی‌جی‌ها با استفاده از Virtual DJ 2021 می‌توانند در هنگام اجرا اجزای مختلف آهنگ مانند آواز، ساز، Kickها، Hi-Hatها و ... را ایزوله کنند تا بتوانند مش‌آپ ها رمیکس ها و انتقال های بسیاری نو و بهتری داشته باشند. روشی که Virtual DJ این کار را انجام می‌دهد با چیزهایی که قبلا دیده‌اید متفاوت است و از جهات بسیاری انعطاف پذیر می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی انتخاب کنید که کدام بخش از آهنگ ایزوله شود.

حالت EZRemix

حالت EZRemix

در حالت EZRemix آن شبیه به djay Pro AI است. در آن شما درام‌ها، سازها و آوازها را برای کار کردن رویشان دریافت می‌کنید که به جای تریبل / میدرنج و بیس بر روی کنترل‌های اکولایزر مپ شده اند. یعنی با گرداندن یک ناب به سمت چپ شما یکی از این عناصر را از روی موزیک برداشته یا با چرخاندن آن به سمت راست آن را از بقیه عناصر جدا و ایزوله کنید.

حالت Modern EQ

حالت Modern EQ

در حالت Modern EQ، پیشفرض‌های شما تبدیل به بیس،‌ ساز/وکال ها با هم و Hi-Hat می‌شوند که دی‌جی‌های سبک هاوس بیشتر از همه از این گزینه استقبال می‌کنند. اما یک موضوع بزرگ اینجا است که باید بدانید. زمانی که آن را با یک دستگاه چهار کانال میدی مپ کنید، اساسا ۵ قسمت دریافت می‌کنید، وکال‌ها، سازها، بیس، درام Kick و Hi-Hat و دیگر Stemها بر روی دو کانال دیگر مپ می‌شوند و در غیر این صورت نیز با دستگاه‌های دو کانال نیز به خوبی کار می‌کند.

حالت Pad Stems

شما همچنین گزینه‌ی Pad Stems را نیز دریافت می‌کنید که ممکن است خیلی‌ها بگویند این حالت کاربردی ترین حالت این ایزوله کردن بخش‌ها می‌باشد. با این روش با به کار بردن ۸ پد اجرایی می‌توانید قسمت‌هایی که پیش تر نام برده شده را برش دهید یا ایزوله کنید. پس این یعنی شما حتی با یک کنترلر دو کانال نیز می‌توانید هر ۵ بخش اصلی را کنترل کنید.

در نهایت

در نهایت

Vitual DJ 2021 برای کاربران قدیمی آن رایگان بوده و برای استفاده از نسخه‌ی Pro هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی ۲۰ دلار در نظر گرفته شده است. هیجان انگیز است که شما با بکار گرفتن این روش‌های جدا سازی بخش‌های مختلف ترک ،می‌توانید کارهای خلاقانه و مش‌آپ های بسیار نو و تازه‌ای را بسازید که کسی قبلا شاید هرگز مانند آن را نکرده باشد. استفاده از فناوری در ساخت و اجرای موزیک همیشه شما را به سمت خلاقیت بیشتر می‌کشاند.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *