معرفی ۵ هدفون حرفه‌ای

معرفی ۵ هدفون حرفه‌ای

در دسته بندی : راهنمای خرید

چه بخواهید یک ترکینگ ساده، میکس یا حتی مستر انجام دهید، داشتن یک هدفون خوب برای هر نوع کاری در ساخت موزیک یک نیاز گریز ناپذیر است. در این نوشتار ما ۵ مدل برتر با قیمت های مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

Sennheiser HD-200 Pro

این هدفون مقرون به صرفه و با ارزش جیب شما را خالی نمی‌کند اما یک هدفون بسیار راحت است، به گونه ای که وقتی آن را به کار می‌برید احساس می‌کنید سرتان را روی بالشتان گذاشته‌اید و دور گوش شما را پر می‌کند. این هدفن پشت بسته است و عایق و ایزوله‌ی صدای خوبی را ارائه می‌کند، آن خیلی سبک وزن بوده و طراحی دارد که در کاربردهای بلند مدت به هیچ وجه شما را خسته یا اذیت نمی‌کند. دارای یک کابل یک طرفه و فیش تبدیل ۱/۴ اینچی می‌باشد و همچنین صدای بم قابل قبولی نیز دارد. قیمت این هدفون ۷۰ دلار می‌باشد.

Pioneer HRM-7

Pioneer HRM-7

با به کار گرفتن این هدفون خوش قیمت و حرفه‌ای می‌توانید با تمام دستگاه ها مانند یک مهندس صدا کار کنید. این هدفون دارای یک ساختار با محفظه‌ی جریان هوای دوگانه است که گردش هوا را بهبود بخشیده و همین به بهتر شدن پاسخگویی آن در فرکانس‌های پایین بسیار کمک کرده است و همچنین سیستم دمپینگ ۳ لایه‌ی آن رزونانس‌های یا تشدیدهای ناخواسته را می‌زداید و فرکانس‌های پایین و میانی شما را تمیز تر می‌کند. هدبند قابل تنظیم آن نیز به معنی آن است که این هدفون به خوبی روی سر شما قرار گرفته و از خسته شدن سر شما در کاربردهای بلند مدت جلوگیری می‌کند. قیمت این هدفون ۱۷۰ یورو می‌باشد.

Beyerdynamic DT770 Pro

Beyerdynamic DT770 Pro

سری‌های DT از کمپانی Beyer در دنیای استودیویی مانند یک اسب زحمت کش هستند و ارائه دهنده‌ی یک تعادل و کارایی و اجرای بی نظیر هستند. اگر شما در باره‌ی مانیتور کردن و آزمایش میکس‌های خودتان جدی هستید این هدفون پشت بسته با هدبند نرم و قابلیت تنظیم یک گزینه‌ی بسیار قدرتمند به شمار می‌آید. آنها در چند نوع امپدانس مختلف ۳۲ ،۸۰ و ۲۵۰ اهم ساخته شده‌اند که انتخاب برای مصارف گوناگون را راحت تر کرده است. این هدفون دارای بازه فرکانسی بسیار گسترده‌ی ۵ هرتز تا ۳۵ کیلوهرتز است و این به معنی آن است که هنگام گوش دادن با آنها هیچکدام از جزئیات موزیک حذف نمی‌شوند و به طور کامل همه چیز را می‌شنوید. قیمت این هدفون ۲۸۰ دلار است.

Flare Audio Flares Pro 2

Flare Audio Flares Pro 2

این گزینه کمی از عرصه‌های اصلی لوازم آهنگ سازی جدا است اما این هدفون تو گوشی برای آهنگ سازی حرفه‌ای و همچنین گوش دادن به موزیک با بالاترین لذت ساخته و طراحی شده است. افزوده بر این بسیاری از شنوندگان ،این گونه هدفون‌ها برای کاربردهای روزمره خود به کار می‌برند و بنابراین با این وسیله به خوبی می‌توانید نحوه‌ی صدا دادن موزیک خود در هدفون های داخل گوش را متوجه شوید و تنظیم کنید. آنها دارای بلوتوٍث بوده و می‌توانند بدون سیم نیز به کار گرفته شوند و همچنین دارای تاخیر بسیار نزدیک به صفر نیز می‌باشد که در هنگام مانیتورینگ به صورت بلوتوث شما را با مشکلی رودرو نکند. آنها دارای چندین سری با اندازه های مختلف بوده که به خوبی در کانال گوش شما کیپ می‌شوند و همچنین دارای یک کابل بسیار بادوام نیز می‌باشد. اگر بودجه‌ی زیاد تری دارید می‌توانید به عنوان یک هدفون جانبی با کیفیت بالا آن را به کاربگیرید. قیمت این هدفون ۴۰۰ یورو است.

Sennheiser HD800 S

Sennheiser HD800 S

این هدفون نسبت به مدل‌های قبلی از نگاه قیمت یک جهش بزرگ دارد. HD800 S را می‌توان یکی از بهترین هدفون‌های بدون اغراق و با وفاداری بالا به صدا نامید. آنها بیشتر به جای ضبط کردن برای مرجع بودن مناسب هستند و گوشی‌های پشت باز آن به بالا رفتن دقت بی مرز آن کمک کرده است. آن همچنین دارای بازه‌ فرکانسی حیرت انگیز ۴ هرتز تا ۵۱ کیلوهرتز و امپدانس ۳۰۰ اهم و دیستورتشن هارمونیک ۰.۰۲٪  (۱ کیلوهرتز در ۱۰۰ دسیبل) هستند تا هیچ رنگی به صدا افزوده نشود. این هدفن دارای درایورهای ۵۶ میلیمتری است که با زاویه‌ای خیلی خوب صدا را مستقیما به پرده‌ی گوش شما می‌فرستد. قیمت این هدفون زیاد است اما شما هیچوقت چنین مانیتورینگ خوبی را با بودجه‌های کمتر نخواهید داشت. قیمت آن ۱۷۰۰ دلار است.

منبع دی جی سنتر :‌هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *