۳ نکته‌ی برتر ساخت موزیک الکترونیک

۳ نکته‌ی برتر ساخت موزیک الکترونیک

در دسته بندی : آهنگسازی

تحقیقاتی که طی چندین دهه صورت گرفته است نشان دهنده‌ی آن است که تولید موسیقی و آهنگ‌سازی باعث بهبود سلامتی شما می‌شود. تولید موسیقی الکترونیک یا نواختن یک ساز، مغز شما را پیکر بندی مجدد کرده و کارایی آن را با جلوگیری از پیر شدن مغز و بهبود ثبات عاطفی، بالا می برد. اگر شما در مورد تولید موسیقی الکترونیک بیشتر بدانید، می‌توانید مقالات و ویدئوهای آموزشی ما از آهنگ سازی با نرم‌افزار Ableton را بررسی کنید.

بالا بردن مخابره بین نیم کره‌ی چپ و راست

بالا بردن مخابره بین نیم کره‌ی چپ و راست

خلاقان و سازندگان موسیقی دارای ماده‌ی سفید بیشتری در مغزشان هستند که این دو نیم کره را به هم متصل می‌کند. ارتباط بهتر، توانایی خلاقیت و حل مسئله‌ی سریعتر و بزرگتر، اینها همه‌ از مزایای تولید موسیقی الکترونیک می‌باشند. بهتر است هرچه زودتر شروع کنید.

حافظه‌ی کلامی را بهبود می‌بخشد

حافظه‌ی کلامی را بهبود می‌بخشد

کسانی که آموزش موسیقی دیده‌اند، حتی به مدت ۶۰ دقیقه آموزش هفتگی،از نظر یادآوری حافظه‌ی کلامی از دیگران در سطح بهتری قرار دارند. تولید موسیقی همچنین باعث افزایش حافظه‌ی کاری شده و همچنین باعث ذخیره سازی موقت اطلاعات می‌شود که در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کرده و یادگیری و انجام وظایف کاملا پیچیده را آسان می‌کند.

سلامت روان را بالا می‌برد

سلامت روان را بالا می‌برد

با داشتن مهارت‌های محرک واضح تر، شما بیشتر متمرکز می‌شوید و کمتر در معرض پرخاشگری، افسردگی و عصبانیت قرار می‌گیرید. تحقیقات نشان می‌دهند که تولید موسیقی کنترل عاطفی شما را بالا برده و تمرکز و استرس شما را تسکین می‌بخشد.

محققان همچنان هنوز هم در حال کشف تمام راه‌هایی هستند که خلق موسیقی باعث غنی کردن و پر مایه کردن مغز شما می‌شود. بنابراین بلند شوید، گرد و قبار را از روی گیتار، ساکسیفون یا میدی کیبورد و سینتی سایزر خود را پاک کنید، Ableton Live را راه اندازی کرده و مغز خود را ورزش دهید.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *