نگاهی به محصول ZOOM H8

نگاهی به محصول ZOOM H8

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی Zoom یک مدل جدید از محبوب ترین رکوردرهای دنیا یعنی سری H را با نام H8 روانه‌ی بازار کرد. این دستگاه افزون بر اینکه یک رکوردر صدا می‌باشد دارای پری آمپ‌های پر قدرت و دو میکروفون ضربدری بسیار پیشرفته بوده و همچنین دارای یک رابط صوتی یا همان کارت صدا با کیفیت ۲۴ بیت / ۹۶ کیلوهرتز نیز می‌باشد. این ویژگی‌ها بر گرفته از مدل قبلی و برتر H4n می‌باشند که شامل پری‌‌آمپ‌های قدرتمند میکروفون بود و آن را از یک میکروفون پرتابل ساده به یک ابزار چند جانبه تبدیل می‌کرد و جوایزی را نیز به دست آورد.

اکنون محصول جدید این کمپانی نیز دنباله روی مدل قبلی خود و با پیشرفت‌های چشم گیری روانه‌ی بازار شده است که قادر به ضبط اجراهای یک گروه کامل بوده و همچنین می‌تواند صدا را هم به صورت زنده و هم به صورت لاین به لاین ضبط کند و حتی آن صداها را در خروجی با یک دیگر میکس کند. این ویژگی برتری است و انعطاف پذیری رکوردر Zoom در ضبط کردن را نشان می‌دهد.

H8 مجهز به یک سیستم ضبط صدای بسیار پر قدرت بوده و دارای میکروفون استریو X-Y می باشد که به نوعی جانشین دو مدل محبوب و پیشینش یعنی H6 و H4n می‌باشد. همچنین دارای طیف وسیعی از ماژول‌های ورودی و خروجی می‌باشد که دارای یک مجموعه‌ی ۴ کپسولی Ambisonic است که یک تکنولوژی و تکنیکی برای گرفتن و جمع کردن صداها و تولید صدای فراگیر Surround می‌باشد. Expander Capsule آن چهار ورودی میکروفون را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که بسیار شگفت انگیز است  همچنین آن با ماژول‌های اکسپنشن مدل H6 نیز سازگاری دارد و اگر آن را داشته باشید می توانید به همراه H8 نیز به کار بگیرید. این رکوردر خودش به تنهایی دارای ۲ ورودی ترکیبی برای سیگنال‌های ساز / لاین / میکروفون و چهار ورودی مستقیم XLR برای میکروفون می‌باشد، اما شما می‌توانید با استفاده از کپسول اکسپنشن ۱۲ سیگنال صدا را همزمان باهم ضبط کنید و این بسیار شگفت آور و هیجان انگیز است.

نمایشگر H8 یک LCD رنگی لمسی بزرگ است که دسترسی به همه‌ی عملکرد‌های کنترل ضبط را راحت کرده است و در پایین تر کلید‌های ضبط و پخش و ایست وجود دارد و همچنین درگاه USB و مینی جک‌های لاین و هدفون نیز در زیر آن قرار دارند. آن دارای اپلیکیشن Podcast است که به شما اجازه می‌دهد تا ۱۳ ثانیه‌ را در H8 بارگذاری کنید و در هنگامی که اپلیکیشن Music بر روی مانیتورینگ و ضبط تمرکز دارد، شما با استفاده از نمایشگر لمسی صدای ۱۳ ثانیه‌ای خودتان را رها کنید، آن به شما اجازه‌ی اور داب کردن ار می‌دهد و همچنین یک میکسر کامل نیز می‌باشد که کنترل همه جانبه‌ای بر روی کمپرس کردن، اکولایزر و افکت‌ها دارد و آن کنترل‌ها را در دسترس شما می‌گذارد.

اپلیکیشن Field با هدف کمک به طراحان صدا و کسانی که می‌خواهند در موقعیت‌های مختلفی کار ضبط انجام دهند ساخته شده است و دارای اندازه گیرهای دقیق با وضوح بالا می‌باشد تا خیال شما را از یک ضبط بی کم و کاست راحت کند. دیگر ویژگی‌های آن شامل نرم‌افزار کنترل از راه دور iOS، گروهی از آمپ گیتار و پردازنده‌های شبیه ساز افکت و توانایی به کار گیری آن در جایگاه یک کارت صدا چند کاناله USB می‌باشد. قیمت این رکوردر چیزی میانگین ۴۰۰ دلار می‌باشد.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *