۵ نکته  آهنگسازی که آرزو میکردم زمانی که شروع کردم آنها را میدانستم

۵ نکته آهنگسازی که آرزو میکردم زمانی که شروع کردم آنها را میدانستم

در دسته بندی : آهنگسازی

آهنگ سازی شما را به سمت یادگیری این فرایند سوق می‌دهد، و این برای اینکه بخواهید بدانید چه چیزی شما را از یک مبتدی به یک هنرمند رسمی تبدیل می‌کند بسیار مهم است.

همانند همه‌ی رشته‌ها داشتن مهارت، صبر و تمرین کلید موفقیت شما است. اما استفاده از راهنمایی‌های بیشتر از آن تجربه‌ها می‌تواند بخش ارزشمندی از این روند موفقیت شما نیز باشد.

ما در این مقاله ۵ نکته در زمینه‌ی تولید موسیقی برای شما قرار دادیم که شما آرزو میکردید آنها را در هنگام شروع کار خود بدانید:

تا آنجایی که می‌توانید پروژه‌های خود را به اتمام برسانید

۱-تا آنجایی که می‌توانید پروژه‌های خود را به اتمام برسانید

همیشه بعد از اتمام پروژه مدت زمانی را برای گوش دادن به آنها اختصاص دهید و اشتباهاتی را که نیاز به بهبود آنها دارید را پیدا کنید و در ساختن ترک‌های بعدی خود آن اشتباهات را بهبود ببخشید. این کار برای یادگیری در هنگامی که در نهایت تردید در تلاش‌های خود در وسط یک پروژه هستید و نمی‌توانید آن پروژه را به طور کامل نهایی کنید خیلی خوب است. بارها و بارها به آهنگ‌هایی که دوست دارید ترک شما شبیه به آنها باشد گوش دهید و به جای گوش دادن به جنبه‌های میکس کردن آن بر روی ارنجمنت (ترتیب دهی صداها) آن تمرکز کنید.

آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را مشخص کنید

۲-آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را مشخص کنید

شما باید به دنبال دلایلی بگردید که چرا دقیقا آن آهنگ‌ها را دوست دارید و چه شما را عاشق آن آهنگ‌ها کرده است. با انجام این کار شما به خودتان کمک می‌کنید تا سلیقه‌ی خود را بهتر بشناسید و این خودش راهنمایی برای انتخاب مسیر درست برای ادامه‌ی کار کردن شما می‌باشد.

عجله نکنید و به دنبال خریدن نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی نباشید

۳-عجله نکنید و به دنبال خریدن نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی نباشید

نرم‌افزار‌های رایگان خیلی زیادی وجود دارند که برای شما بسیار مناسب خواهند بود. دوما، صرف زمان بیشتر روی درک کردن فرکانس‌ها کمک خوبی برای نهایی کردن کار می‌باشد. بسیاری از آهنگ‌سازان سال‌‌هایی را صرف ساختن یک ترک می‌کنند تا آنها را مانند فیلم، کوبنده یا شکننده کنند و این به دلیل عدم آگاهی آنها از جدیت مفهوم درک فرکانس‌ها می‌باشد.

فقط یک DAW (نرم‌افزار آهنگ‌سازی) را انتخاب کنید

۴-فقط یک DAW (نرم‌افزار آهنگ‌سازی) را انتخاب کنید

فقط یک DAW را انتخاب کنید و در مورد تمام اساسی که یک آهنگ ساز باید بداند مانند ویرایش صدا، استفاده از افکت‌ها و ضبط کردن هر صدا در ترک را یاد بگیرید. DAWها ماشین‌های چند وجهی هستند، اما شما در هنگام کار مهارت‌های خود را به صورت طبیعی توسعه‌ خواهید داد.

برای شروع کار ابتدا روی یک DAW تمرکز کنید و پس از یادگیری آن DAW با درک سیستم DAWها چیزهای زیادی دستگیر شما شده است و شما به راحتی می‌توانید از چندین DAW مختلف استفاده کنید. همه‌ی DAW ها ابزارهای شگفت انگیزی هستند و انتخاب کردن از میان آنها یک موضوع کاملا شخصی است.

برای خودتان یک عادت خودآموزی بسازید

۵-برای خودتان یک عادت خودآموزی بسازید

هر زمان که گیر کردید و نتوانستید کاری کنید و چگونگی انجام کاری را نمی‌دانستید، جست‌وجو کردن در Google را پیش بگیرید و آن را به یک عادت تبدیل کنید تا به جواب‌ سوال‌های خود برسید، فیلم‌های YouTube را نیز برای یادگیری بهتر و بیشتر تماشا کنید، زیرا اولا این فیلم‌ها رایگان هستند و در عین حال مهمترین عادت برای توسعه‌ی مهارت‌ها و دانش شما می‌باشد. بعد از تمرین زیاد، شما به راحتی و به سرعت موانعی را که در مورد شک و تردید و ندانستن در مورد چگونگی انجام کاری باشد را از سر راه خود بر‌دارید.

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *