چطور خودتان را به عنوان یک دی جی در منطقه‌ی خودتان پروموت کنید؟

چطور خودتان را به عنوان یک دی جی در منطقه‌ی خودتان پروموت کنید؟

در دسته بندی : دی‌جی

تصور کنید که چند دی جی در حال حاضر همان چیزهایی را می‌خواهند که شما هم آنها را می‌خواهید؟ چند موسیقیدان زحمتکش برای به دست گرفتن بازار محلی و در سطح جهانی با هم رقابت می‌کنند؟ خب همانطور که همیشه حقیقت با تصورات شما در تضاد است، دی جی ‌ها و موسیقیدانان زیادی با هم در حال رقابت هستند. بنابراین چه چیزی شما را متمایز می‌کند؟ چطور می‌توانید خودتان را به عنوان یک دی جی منطقه‌ای ارتقا دهید؟

خب امروزه در تجارت موسیقی، جلب توجه و نمایش دادن بیشتر از داشتن استعداد به بزرگ شدن شما کمک می‌کند. به همین دلیل برای موفق بودن در این کار، مهم نیست که شما چقدر عالی و با استعداد هستید، شما باید بتوانید با یک استراتژی بازاریابی قابل توجه و استوار به تبلیغ خود بپردازید.

ما در این مقاله چند روش برای کمک به شما در ارتقا کارآمد خودتان در بازار محلی به عنوان دی جی ارائه داده‌ایم:

یک برند را برای خود راه اندازی کنید

ایجاد یک برند و مارک برای شما ضروری است. این چیزی است که متشکل از یک نام و یک آرم است که به عنوان یک نماد برای شما به عنوان یک دی جی می‌باشد. هر تجارت خوب در هر بازاری دارای یک مارک تجاری است که کاملا نماینده و معرف آن شرکت است. بنابراین مهم است که یک نماد عالی را برای معرفی خودتان به دوستداران موسیقی انتخاب کنید. آن نماد باید یک چیز به یاد ماندنی و قابل تشخیص باشد و به راحتی ارتباط آن با شما مشخص بشود.

هنگام برنامه ریزی برای این کار وقت زیادی بگذارید زیرا این موضوع بسیار مهمی است و در بیشتر موارد تغییر آن کاری دشوار است. چون پس از انتشار آن مدت زیادی طول نمی‌کشد که طرفداران و فالورهای شما به آن عادت می‌کنند و از آن به بعد آنها با دیدن آن لوگو و شنیدن نام برندتان شما را به یاد می‌آورند. تغییر دادن نام تجاری ممکن است در بلند مدت بر روی شما تاثیر بگذارد، و این کار بر خلاف تصورتان به جای تخریب آنچه ساخته‌اید، به نوعی باعث پیشرفت حرفه‌ای شما خواهد شد.

هوشمندانه از اینترنت استفاده کنید

این روزها شما به راحتی می‌توانید هر چیزی را از طریق اینترنت تبلیغ کنید. به عنوان یک دی جی، این ضروری است که شما بتوانید از این کار بهترین نفع را ببرید و همیشه طرفداران خودتان را از طریق شبکه‌های اجتماعی به روز کنید. پیشنهاد می‌کنم که صفحه‌ی فیس بوک، اکانت توییتر و اینستاگرام، Mixcloud، Soundcloud را برای خودتان درست کنید و از برنامه‌های پخش موسیقی مانند iTunes و Mixcrate استفاده کنید و از مزایای آنها نیز بهره ببرید.

علاوه بر این، تمام تلاش خود را بکنید تا به طور مداوم بهترین تعامل را با طرفداران خود برقرار کنید. حتی اگر آنها درخواست‌ها یا صحبت‌های خیلی ساده‌ای با شما می‌کنند سعی کنید احساس فوق العاده خودتان از هم صحبت شدن با آنها را نشان دهید و نظرات خود را به آنها اعلام کنید. طرفداران شما همان‌ افرادی هستند که به رشد و ارتقا سطح شبکه‌های اجتماعی و ترویج شما کمک می‌کنند. درک این نکته مهم است که همه چیزهایی که توسط شما در اینترنت ارسال و نوشته شده است به طور خودکار به بخشی از مارک شما برای نمایش سبک زندگی شما تبدیل می شود.

از ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنید

خلاقیت و ارتباطات بهترین سلاح های شما برای زنده ماندن در صنعت موسیقی هستند. به روشهای جدیدی برای تبلیغ موسیقی خود فکر کنید. نام تجاری خود را تایید کنید و در پوسترها و ویدئوها از آن استفاده کنید و سعی کنید همیشه با افراد، ارتباط خود را حفظ کنید. شما برای انتقال پیام خودتان نیازی به صحبت کردن ندارید و تمام گفته‌های خودتان را می‌توانید از طریق پوسترها، آگهی‌ها و از طریق پست کردن ویدئو، عکس و نوشته در رسانه‌های اجتماعی با مردم در میان بگذارید، با آنها ارتباط برقرار کنید و به نظراتشان دسترسی پیدا کنید. موسیقی و رویدادهای خود را به روشی جالب و توجه برانگیز تبلیغ کنید. گفتار و سبک ارتباط شما جزئی جدایی ناپذیر از عملیات برند سازی کلی شما می‌باشد. هنگام استفاده از تبلیغات چاپی یا دیجیتالی، حتماً قلم‌ها و رنگ هایی را که به طور کلی برای برند خودتان استفاده کرده‌اید را، با هم هماهنگ کنید. از گرافیک ها و طراحی های حرفه ای استفاده کنید  و اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که نشانگر علائم برند شما است به خوبی و حرفه ای باشد. به تبلیغات چاپی خود نگاه کنید و از خود بپرسید، "تبلیغات من چه پیامی را برای مخاطبان ارسال می کند؟ آیا این نمایانگر نوع موسیقی است که من تولید می‌کنم؟ آیا این من را به عنوان یک هنرمند موسیقی در یک سبک به خوبی در ذهن مخاطب مجسم می کند؟ به مخاطب مورد نظر خود فکر کنید - می خواهید چه کسی توجهش به شما جلب شود؟ برای اینکه به عنوان دی جی در بازار محلی خود تبلیغ کنید، ابتدا باید بازار خود را به خوبی بشناسید!

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *