مروری بر زندگی گروه Soulwax

مروری بر زندگی گروه Soulwax

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Soulwax یک گروه برخاسته از شهر گنت بلژیک است و محوریت آنها بر روی دو برادر به نام David Dewaele و Stephen Dewaele است. اعضای دیگر این گروه Igor Cavalera و Stefaan Van Leuven هستند. آنها پس از انتشار اولین آلبومشان به نام Much Against Everyone's Advice مورد توجه قرار گرفتند. اما پس از آن برادران Dewaele بر روی پروژه‌های دیگر خودشان مانند 2manydjs تمرکز کردند که قبلا با نام The Fucking Dewaele Brothers/The Flying Dewaele Brothers شناخته شده بود.

آلبوم آنها As Heard on Radio Soulwax Pt. 2 توسط روزنامه‌ی نیویورک تایمز بهترین آلبوم موسیقی محبوب در سال ۲۰۰۲ معرفی شد. همچنین این دو برادر یک اجرای تلوزیونی به نام Alter8 را در بلژیک راه اندازی کرده‌اند.

آلبوم Any Minute Now 2004 در سال ۲۰۰۴ منتشر که سه ترک آن E Talking، NY Excuse و Any Minute Now  از بقیه بیشتر شنیده شدند. ویدئوی E Talking یک ویدئوی بحث برانگیز بود و برای پخش تلوزیونی محدود شده بود، این ویدئو در کلاب شبانه‌ی Fabric ضبط شده بود. آنها ریمیکس‌های رسمی و غیر رسمی زیادی تولید کردند که برخی از آنها ترک‌های Daft Punk Is Playing At My House، Robot Rock ، DARE و Get Innocuous! بودند که از بقیه محبوب تر شدند.

آلبوم Nite Versions که در سال 2005 منتشر شد مجموعه ای از ریمیکس آهنگ‌های آلبوم Any Minute Now است. آنها تحت نام و پرژه‌های مختلفی در مسابقات و نظر سنجی‌های زیادی برنده و نامزد دریافت جایزه شدند. برخی از آنها شامل جایزه‌ی بهترین دی جی در سبک Electro House در نظر سنجی DJ Awardz بود که تحت نام 2ManyDJs این جایزه را دریافت کردند و دیگری در مراسم Grammy Awards سال ۲۰۲۰ بود که به خاطر ریمیکس ترک Marie Davidson - Work It نامزد دریافت جایزه بودند، شما می‌توانید این ترک را در کانال تلگرام دی جی سنتر دانلود و گوش بدهید.

برادران Dewaele تحت نام 2ManyDJs در سبک Electro House و Electronica و Indie Dance/Disco دی جی می‌کنند و طرفداران خاص خودشان را دارند. در ژانویه 2006 ، Soulwax دومین آلبوم ریمیکس خودشان یعنی Radio Soulwax را منتشر کردند که مجله‌ی Mixmag در نسخه‌ی فوریه ۲۰۰۶ به بررسی آن آلبوم پرداخت. سومین آلبوم ریمیکس آنها، به نام Part of NYE Never Dies ، در اواخر سال 2008 نیز در مجله‌ی Mixmag قرار گرفت و عکس کاور آلبوم آنها روی جلد Mixmag نیز چاپ شد.

در اواخر سال ۲۰۰۶ مجله‌ی بلژیکی HUMO اعلام کرد که برادران Dewaele با Shane Doran و برادر زنش Fergadelic گروهی را به نام Die Verboten تشکیل دادند، که نزدیک به ده آهنگ منتشر کردند که بسیار تلفیقی بودند و نام سبک مشخصی را نمی‌توان برای آنها انتخاب کرد. آنها همچنین در تولید موسیقی متن فیلم نیز فعالیت داشتند و با نام Soulwax موسیقی متن فیلم Steve + Sky را تولید کردند. همچنین ریمیکس آنها از آهنگ You Can't Always Get What You Want از گروه Rolling Stone به عنوان اولین آهنگ فیلم 21 در آن فیلم استفاده شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *