معرفی جدیدترین سینت برای ایبلتون لایو: Grain Scanner

معرفی جدیدترین سینت برای ایبلتون لایو: Grain Scanner

در دسته بندی : اخبار

کمپانی ایبلتون یک سینت جدید را برای Live 10 و Max for Live منتشر کرده است، که نام آن Grain Scanner بوده و توسط تیم Amazing Noises طراحی و تولید شده است. آن یک سینت Granular پلیفونیک ۱۰ صدائه می‌باشد و این سینتی سایزر با یک انعطاف پذیری بالا برای ایجاد نویزهای تجربی، بافت‌های پیچیده و ابرهای حجیم محیطی تولید شده است. کمپانی ایبلتون گفته است: موتور پیشرفته‌ی صوتی آن هر سمپلی را به یک صفحه‌ی با فضای خالی تبدیل می‌کند تا بتوانید بخش‌های صدای سینت را به یک دنیای دیگر ببرید و به نحوه‌ای دیگر از آن صداها استفاده کنید

موتور granular پیشرفته‌ی آن قابلیت پخش ۱۲۸۰۰۰ برش میکروسکوپی از یک سمپل در هر ثانیه را دارد. هر ۱۰ صدا، با استفاده از چهار LFO آنبورد توانایی مدوله شدن به صورت جداگانه را داشته و یا کاربران می‌توانند پارامترهای جهانی را به همراه هر چهار منبع مدولاسیون در یک لحظه مدوله کنند.

Grain Scanner دارای یک استپ سکوئنسر داخلی برای تنظیم الگوهای ریتمیک بوده و همچنین دارای یک پنل افکت‌های اختصاصی است که برای ارائه‌ی روش‌های دست‌کاری صدای بیشتر طراحی شده است. این پکیج قابل دانلود به همراه ۱۱۸ پیش تنظیم و ده ها منبع صوتی بارگذاری شده است که آن را به یک سینت جدید و فوق العاده تبدیل کرده است. همچنین این سینت به کاربرانش اجازه می‌دهد تا سمپل‌های خودشان را به این سینت وارد کنند تا بتوانند امضای شخصی خودشان  را به صدا اضافه کنند. با استفاده از Push و دیگر کنترلرهای کیبورد MIDI، granular synth ارائه دهنده‌ی یک تعامل راحت و سریع برای شروع ساختن بیت می‌باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *