مروری بر  زندگی Christian Loffler

مروری بر زندگی Christian Loffler

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Christan Loffler یک دی جی و آهنگ‌ساز آلمانی است که متولد ۵ آپریل 1985 می‌باشد. لوفلر موسیقی خودش را اینگونه شرح می‌دهد: با روحیه‌ای غم انگیز متصل می‌شود که با صمیمیت و گرمی همراه می‌شود. من سعی می‌کنم تا تمام انواع رنگ‌های آکوستیک مختلف را با یکدیگر ترکیب کنم تا بتوانم این احساسات را در موسیقی خودم فراهم کنم.

در نوجوانی او به صورت تفریحی طراحی و نقاشی می‌کرد  و سعی می‌کرد که یک احساس خاص و ذات چیزی را ثبت کند و به گفته‌ی خودش این تنها راهی برای بیان احساساتش بوده است و با این وجود این همان احساساتش است که او در هنرش از آنها استفاده می‌کند و فرقی نمی‌کند که در موسیقی باشد یا نقاشی. او در آخرین آلبوم خودش Graal (Prologue) از هر دو هنر خودش استفاده کرده است و علاوه بر آهنگ‌ها در ساخت کاور و پوستر آلبومش نیز خودش دست به کار شد. او از اواخر سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ در حالی که تقریبا هر آخر هفته اجرای دی جی داشت متوجه شد که با این روال کاری ساختن موسیقی بسیار سخت است و شرایط رضایت بخشی برای آهنگسازی نداشت و مجبور شد تا کارهای همیشگی خودش را کنار بگذارد تا به خلق موسیقی‌های جدید بپردازد.

CHRISTIAN LOFFLER

او به مدت سه هفته به استراحت در کنار خانواده‌ی خود در دانمارک رفت و این کار باعث شد تا دوباره ریشه‌هایش برای او یادآوری شوند و به یاد بیاورد که زمانی که برای اولین بار به موسیقی علاقه‌مند شد چه احساسی داشت و این استراحت به او اجازه داد تا مغزش را دوباره روشن کند و به عبارتی دیگر در خلق هنر به خودش آزادی‌های بیشتری داد. او برای اولین بار از نرم‌افزار Logic برای آهنگ سازی استفاده کرد وهمچنین او گفته است: زمانی که برای اولین بار شروع به ساخت موسیقی الکترونیک کردم یک هفته طول کشید تا توانستم یک صدای مطلوب را تولید کنم و این فرایند دیوانه وار بود، اما بسیار هیجان انگیز بود و مانند دری بود که به یک دنیای جدید باز می‌شد و این حس در هر زمانی که به سراغ آهنگ‌سازی می‌رفتم دوباره به من القا می‌شد.

او پس از چند سال به نرم‌افزار Ableton رو آورد و با استفاده از این DAW بود که او خودش را مجبور کرد تا به طور حقیقی دوباره یاد بگیرد که چطور ایده‌هایش را در آن نرم‌افزار به صدا تبدیل کند. او با گذشت چند سال آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خودش را ضبط کرد. او هر صدایی که می‌خواست را خیلی سریع به دست می‌آورد ولی دوباره کمی به عقب برگشت و روی اصول اولیه‌ تمرکز کرد و جزئیات و افکت‌های زیادی را در آهنگ‌هایش اضافه نمی‌کرد و بیشتر به اصل هدفش فکر می‌کرد. نتیجه‌ی این تمرکز او ۶ ترک مینیمال و Downtempo بود که در آلبوم Graal آنها را منتشر کرد. Graal نام شهری ساحلی در آلمان است که او از آن به عنوان خانه یاد کرده است و حس و حال آن شهر تماما در همه‌ی شش آهنگ این آلبوم احساس می‌شود.

CHRISTIAN LOFFLER

او مجموعه‌ی Heights را به عنوان یک EP در سال ۲۰۰۹  از طریق لیبل ضبط خودش یعنی Ki Records منتشر کرد. این لیبل با همکاری مشترک او و دوستش تاسیس شده است. اولین آلبوم استودیویی او A Forest به همراه چندین EP دیگر نیز از طریق این لیبل منتشر شد. در سال ۲۰۱۴ او آلبوم Young Alaska را به عنوان یک EP دیگر منتشر کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز Mare به عنوان دومین آلبوم استودیویی او منتشر شد. در سال ۲۰۱۷ او یک نسخه‌ی اصلاح شده از Mare را دوباره منتشر کرد و در سال ۲۰۱۸ او آهنگ Neil Cowley Trio به نام Death Of Amygdala را ریمیکس کرد. در ۵ آپریل سال ۲۰۱۹ او چهارمین آلبوم خودش به نام Graal (Prologue) را منتشر کرد.

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *