۳ مورد بسیار مهم که لازم است دی جی ها به همراه خود داشته باشند

۳ مورد بسیار مهم که لازم است دی جی ها به همراه خود داشته باشند

در دسته بندی : دی‌جی

فرض می‌کنیم که شما برای خودتان یک اجرا در برنامه‌ای را مدیریت کرده‌اید که فوق العاده است. حالا لازم است تا بتوانید خودتان را برای چیزی که می‌خواهید در این برنامه ارائه دهید آماده کنید. در این مقاله سه مورد مهم که لازم است شما همراه خود به آن برنامه ببرید را به شما معرفی می‌کنیم.

۱-فلش‌های ذخیره سازی

۱-فلش‌های ذخیره سازی

این فلش‌های ذخیره سازی کوچک در زمان اجرای یک برنامه همیشه بهترین دوست شما هستند. منظور من از این حرف این است که همیشه از موسیقی‌هایی که بر روی فلشتان قرار دارد نسخه‌ی پشتیبان داشته باشید. شما هرگز نمی‌دانید که در آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد. در صورت بروز هر اتفاقی برای فلش شما مانند گم شدن یا فراموش کردن آن به راحتی می‌توانید برنامه را کنترل کنید و به اجرای خود ادامه دهید.

۲-لپ تاپ

۲-لپ تاپ

برخی اوقات شما حجم خیلی زیادی از ترک‌هایی را دارید که نمی‌توانید همه‌ی آنها را در فلش خود جا دهید. کاری که می‌توانید انجام دهید این است که لپ تاپ خود را بیاورید و از آن به عنوان هارد ذخیره سازی قابل حمل برای موسیقی استفاده کنید. فرض کنید که در حال اجرای زنده هستید و ناگهان متوجه می‌شوید که یک ترکی که در ذهنتان است با ترکی که در حال پخش است هماهنگی خوبی دارد و خوب پیش می رود و البته چیزی که می‌دانید این است که شما آن را بر روی فلش متصل شده به پلیرها ندارید. خب شما می‌توانید آن ترکی که در ذهنتان است را به سرعت از روی لپ تاپ خود بر روی فلش کمکی یا پشتیبان خود کپی کرده و آن را به پلیر مجاور متصل کنید و در میکس خود از آن استفاده کنید.

۳-هدفون

۳-هدفون

یادتان باشد که همیشه هدفون خودتان را همراهتان بیاورید. زمان‌هایی که من به عنوان یک دی جی وارم آپ اجرا داشته‌ام، بارها و بارها اتفاق افتاده است که دی جی لاین آپ بعد از من، از من درخواست کرده است که آیا می‌توانم از هدفون شما استفاده کنم؟ من از این موضوع متنفر هستم. شما باید هدفون خودتان را برای اجرای خود همراهتان بیاورید تا خودتان را در این شرایط ناخوشایند قرار ندهید و از دی جی‌های دیگر بخواهید که هدفون‌شان را به شما قرض بدهند. همچنین ممکن است که دیگر افراد خیلی برای این کار تمایلی نشان ندهند و هدفون‌شان را به شما ندهند.

نکته‌ی اضافه

محل اجرا را بررسی کنید. اگر قرار است شما به عنوان دی جی وارم آپ در آنجا پلی کنید باید بدانید که دیگر دی جی‌ها چه سبکی پلی می‌کنند تا موسیقی که شما در شکاف زمانی خود پخش می‌کنید تداخل و مغایرتی با سبک آنها نداشته باشد. ست‌های مختلف از در سایت های مختلف مانند: SoundCloud و MixCloud آنها را بررسی کنید و ببینید که آنها چه موجی را به مردم منتقل می‌کنند و بدانید که چه لیبل‌هایی علاقه‌مند همکاری با دیگر دی جی‌های لاین آپ شما هستند.

منبع دی جی سنتر :‌هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *