مروری بر زندگی Butch

مروری بر زندگی Butch

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

 Bülent Gürler ملقب به Butch هنرمندی است که به صورت موازی در ترکیبی قوی از سلاست بیان و تعادل، ست‌ها و ترک‌هایش را منتشر کرده است. او با آثارش فضای خاکستری و یخ بین موسیقی و بدن و ذهن انسان را ذوب می‌کند. ۲۲ سال پیش او یک پسر بچه‌ی ۱۲ ساله بود که برای اولین بار یک پلیر واینیل و چند واینیل برایش خریدند که باعث شد او بیشتر وقت خودش را در اتاق با آنها سر کند و شروع به تقلید اسکرچ‌‌های مختلف و تردستی کردن با بیت‌ها کرد و از استادانی که او در مسابقات جهانی DMC و مرکز فرهنگ واینیل و هسته‌ی اصلی دیده بود پیروی کرد.

ابته با گذر زمان او بزرگتر شد و به گسترش حوزه‌ی سلیقه‌ی موسیقی خودش ادامه داد. اکنون او با ترک‌ها و ریمیکس‌های منحصر به فرد خودش در سبک‌های Techno، Minimal و Neo-Trance از یک صدای عادی فراتر رفته است و تعریف خاصی از سبک خودش ساخته است و توانسته است در لیبل‌های معروفی از جمله Craft Music، Great Stuff، BluFin، Cr2 Records، Diynamic و  Still vor Talent (لیبل Oliver Koletzki) آثارش را منتشر کند.

هنر خلق بیت خیلی وقت است که در او رخنه کرده است. Butch از سنین خیلی کم و قبل از رسیدن به جایگاه مطلوب فعلی‌اش در سال ۱۹۹۱ سبکی با ظرافت و مخصوص خودش را شروع کرده بود که دو سال متوالی به عنوان بهترین آهنگساز در مجله‌های Groove و Raveline رای آورد. اکنون مدت زمان زیادی می‌گذرد و او همچنان همیشه در بالای لیست بهترین چارت‌های Resident Advisor دیده می‌شود.

به گفته‌ی خودش او بیشترین تاثیر موسیقیایی را از برادرش گرفته است و برادرش بود که باعث شد او میکس‌های تکنو را از رادیو ضبط کنم و به صورت تدریجی از استایل هیپ هاپی به سبک‌های ۴-۴ فانکی و ترک‌های کوبنده منتقل شوم. او همچنین گفته است که ایده ها و تاثیراتش را از همه جا جذب می‌کند، بنابراین از آنجایی که ایده‌های زیادی را جذب می‌کند موسیقی‌اش نیز در سبک‌های زیادی ساخته شده است. بزرگان سبک‌های تکنو و هاوس همچنین دیپ هاوس عاشق آثار انعطاف پذیر Butch هستند. او به عنوان یک هنرمند همیشه اجازه‌ می‌دهد تا هنر خودش را در سبک‌های خودش به نمایش بگذارد و شما نمی‌توانید به غیر از یک خروجی منحصر به فرد و تازه از او انتظار داشته باشید.

ایجاد تعادل بین کیفیت و کمیت کار ساده‌ای نیست که Butch آن را انجام داده است و دارای یک استعداد غیر قابل پیش بینی است. او سالهای زیادی در کلاب‌های Sankeys Ibiza و Robert Johnson در آلمان مقیم بوده است. او ۵ روز هفته‌ را آهنگسازی می‌کند و دو روز باقی مانده را در کلاب‌ها دی جی می‌کند. او در حال حاضر بیش از ۶۰۰ ترک در سبک‌های مختلفی از جمله تکنو، تک هاوس، هاوس، مینیمال، دیپ هاوس، الکترو هاوس، ایندی دنس، ملودیک هاوس و ... به صورت تک آهنگ، ریمیکس و آلبوم را منتشر کرده است. او همچنین به همراه دوست صمیمی و قدیمی‌اش Ricardo Villalobos خیلی سال پیش گروهی را با عناون ButRic تشکیل دادند که شکل دیگری از موسیقی زیر زمینی را به نمایش می‌گذارد و طعم موسیقی دیگری از این دو هنرمند را نشان می‌دهد.

اولین اثر او برای لیبل Craft Music یک ریمیکس تحریک کننده برای ترک Mary’s Army از Whebba بود که سال ۲۰۰۹ منتشر شد و باعث شد در میان دی جی‌های مطرح و طرفداران موسیقی الکترونیک به شهرت جهانی برسد و به رسمیت شناخته شود. کمی بعد او در لیبل دی جی معروف یعنی Tomcraft که همان لیبل Craft Music است، تک آهنگ خودش به نام Life is Deadly را منتشر کرد و این اثر او باعث شد تا مورد حمایت دی جی‌های برتری از جمله Deep Dish ( علی شیرازی‌نیا و شهرام طیبی )، John Aquaviva، Benny Benassi و Oliver Koletzki قرار بگیرد. او اکنون یک هنرمند مطرح در سبک‌های تکنو و تک هاوس است.

منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *