۳ نکته‌ برای کمک در موفقیت دی جی ها

۳ نکته‌ برای کمک در موفقیت دی جی ها

در دسته بندی : دی‌جی

دانستن اینکه چطور دی جی کنید فوق العاده است. اما شما حتی می‌توانید با نکاتی که در این مقاله توضیح می‌دهیم فراتر از این عمل کنید. از یادگیری چگونگی پلی کردن در هرجا تا پلی کردن برای یک مکان همگی روشی برای ایجاد تغییرات در صدای شما است و من میتوانم تضمین کنم که این سه نکته‌ی دی جی در موفقیتتان به شما کمک خواهد کرد.

تمرین

تمرین شما را کامل می‌کند. این کار کلیشه‌ای است؟ بله، اما بسیار دست کم گرفته می‌شود. هیچ کدام از دی جی ها با تمرین کردن منفعتی نمی‌برند مگر این که برنامه‌ای برای پلی کردن پیش رو داشته باشند. تمرین کردن به آشنا شدن شما با موزیک‌های خودتان کمک می‌کند. شناختن موسیقی هایتان کلیدی است. من نمی‌توانم به اندازه‌ی کافی روی آن تاکید کنم. بنابراین زمان‌های بسیاری من در کلاب‌ها دیده‌ام که دی جی ها دچار آشفتگی می‌شوند. زیرا آنها ساختار آهنگ ها از پلی لیستشان را درک نمی‌کنند. شناختن ساختار آهنگ به شما کمک می‌کند تا به صورت یکپارچه ترکی را بعد از دیگری درست میکس و از ست خارج کنید. قطعا این نکته در موفقیت شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

انعطاف پذیری در سبک

بگذارید این را بگویم که همه‌ی دی جی ها دوست دارند تا در سبک خود پلی کنند و اکثر وقت‌ها اگر شما یک دی جی شناخته شده برای پلی کردن یک سبک خاص هستید و رزرو شده‌اید می‌توانید این کار را انجام دهید. اما همه‌ی ما با زمانی روبرو شده‌ایم که در مکانی اشتباه پلی کرده‌ایم و رزرو شده‌ایم. اگر کارهای شما توسط کسی مدیریت نشود، کسی که کیفیت رزروهای شما را کنترل نکند، ممکن است این اشتباه خیلی بیشتر برای شما اتفاق بیافتد. همیشه مجموعه‌ای از سبک‌ها را برای پلی کردن در برنامه‌ها به عنوان ترک‌های پشتیبان داشته باشید، زیرا شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد، به داشتن یک سبک اکتفا نکنید.

بدانید که در شکاف زمانی خود چه موسیقی را پخش کنید

باور کنید یا نه، من یک مرتبه در مکانی رزرو شده بودم و دیدم که دی جی وارم آپ در شکاف زمانی Warm-up در حال پخش موسیقی پر انرژی است. این کار به دلایل مختلفی وحشتناک است. شما در اوایل برنامه و جشن مخاطبان خود را به جنب و جوش و تحرک می‌آورید، و ترک محل توسط مردم در هنگام شکاف زمانی هدلاین (دی جی اصلی) احتمالا بدترین اتفاقی است که در پی این اتفاق یعنی پلی کردن موسیقی پر انرژی در وارم آپ، خواهد افتاد. در نهایت این اتفاق تاثیر و احساس بدی بر روی دی جی بعدی، می‌گذارد. اجرا و برنامه باید مراحل مختلف انرژی را طی کند تا به اوج برسد و اوج گیری زودهنگام تاثیر بسیار مخربی دارد.

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که دی جی کردن مثل یک پیاده روی در پارک است، اما در واقع اینگونه نیست. دی جی ها وقت و تلاش زیادی را برای اجرای خود انجام می‌دهند. بخشی از اجرا بداهه هستند، اما بخش دیگر در پشت صحنه برنامه ریزی شده است. مدتی زمان می‌برد تا به یک دی جی خوب و شناخته شده تبدیل بشوید. شما از همان ابتدای کار می‌توانید در زمان کمی یک دی جی عالی شوید، اما برای تبدیل شدن به یک دی جی بین المللی زمان و کار بیشتری لازم است و این سه نکته به شما کمک می‌کند تا در حرفه‌ی دی جی خود موفق شوید.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *