مروری بر فستیوال UNTOLD

مروری بر فستیوال UNTOLD

در دسته بندی : دی‌جی
فستیوال Untold بزرگترین فستیوال سالیانه ی موزیک الکترونیکی است که در کشور رومانی در Cluj-Napoca در پارک مرکزی به همراه یک استیج اصلی در Cluj Arena  برگزار می شود. فستیوال Untold در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین فستیوال بزرگ در میان فستیوال های اروپایی انتخاب شد و مهمانان آن بیشتر شامل یک طیف گسترده از کشور های اروپایی و همچنین آسیایی و آمریکای شمالی می باشند.
Untold
اولین نسخه ی این جشنواره در سال ۲۰۱۵ برگزار شد که به طور کلی در استیج ورزشگاه Cluj  اجرا شد، درست در زمانی که شهر Cluj-Napoca به عنوان پایتخت جوانان اروپا منصوب شد. هنرمندان اصلی که در این نسخه اجرا کردند شاملArmin van Buuren، Avicii، David Guetta، Dimitri Vegas & Like Mike  و ATB بودند که بیشترین اجرا را داشتند و هنرمندان دیگری نظیر  John Digweed، Fatman Scoop، Sasha  و… نیز از دیگر اجرا کنندگان بودند.
Untold
در طول چهار روز این فستیوال بیش از ۲۴۰ هزار نفر در چندین استیج در مرکز شهر Cluj-Napoca را به خود جذب کرد که درآمدی حدود ۲۰ میلیون یورو برایشان داشته است. این فستیوال در سال ۲۰۱۶ نیز از تاریخ  ۴ تا ۷ آگوست برگزار شد که در طی چهار روز با ۱۰ استیج مختلف بیش از ۳۰۰ هزار نفر مخاطب را به خود جذب کرد. نسخه ی دوم Untold در سال ۲۰۱۶ از ۴ تا ۷ اوت برگزار شد که میزبان ۵ دی جی برتر جهان یعنی Armin Van Buuren، Tiesto، Martin Garix، Dimitri Vegas & Like Mike  و   Hardwellبود که تا سال ۲۰۱۸ نیز مخاطبان بیشتری پیدا کرده است.
Untold
نسخه ی پنجم این فستیوال از ۱ تا ۴ آگوست ۲۰۱۹ برگزار شود که بدون اعلام نام هنرمندان و لاین آپ ها، دو دوره ی اول فروش بلیت آن در عرض ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه به فروش رسید که شامل ۳۰ هزار نفر شرکت کننده بود، در نسخه پنجم این فستیوال هنرمندان بیشتری از جمله Robbie Williams، Martin Garrix، David Guetta، Bastille، James Arthur، Dimitri Vegas & Like Mike، Timmy Trumpet، Boris Brejcha، Silenzio و گروه دو نفره ی Tale Of Us حضور داشتند. به نظر می رسد این فستیوال در درآمد زایی و جذب توریست برای کشور رومانی بسیار پر اهمیت باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *