مروری بر زندگی Joris Voorn

مروری بر زندگی Joris Voorn

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Joris Voorn متولد 25 فوریه 1977 یک دی جی و آهنگ ساز هلندی می باشد که در شهر Tilburg هلند به دنیا آمده است و اکنون ساکن آمستردام می باشد او پسر یک آهنگساز و معلم موسیقی می‌باشد. او با انتشار آلبوم ‘Muted Trax EP’ در لیبل Keynote و به دنبال آن با انتشار آلبوم ‘Lost Memories EP’ در لیبل Sino به سرعت به رسمیت شناخته شد. Joris مالک مشترک لیبل های مستقر آمستردام یعنی (Rejected به همراه  Edwin Oosterwal و Green) می باشد. علاوه بر این Joris فارق التحصیل معماری داخلی نیز می باشد. جوریس وورن در مرکز موسیقی الکترونیک یعنی کشور هلند می‌باشد، و یکی از مشهورترین هنرمندان هلند است که نماینده ی سبک House و Techno زیر زمینی در استیج‌های سرتاسر دنیا می‌باشد. برای یک کشور با جمعیت ۱۷ میلیون نفری، سهم هلند در موسیقی الکترونیک جهان بی نظیر است. در حالی که سبک‌های House و Techno ریشه‌هایشان به حواشی و جریان‌های اصلی موسیقی زیر زمینی سیاه‌پوستان‌ آمریکا برمیگردد، این کشور نسبتا کوچک اروپایی موسیقی را با وجود هنرمندانی نظیر Joris Voorn به صورتی در خود جذب کرده است که در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مراکز موسیقی الکترونیک در دنیا می‌باشد.

مروری بر زندگینامه: Joris Voorn

مانند بسیاری از موسیقیدانان، Voorn در سنین نوجوانی دارای یک وابستگی قوی به موسیقی بود، او در شهری از Schiedam بزرگ شد و در آنجا نواختن گیتار و ویولن را آموخت. با این حال، زمانی که رادیو ذهن او را به سمت الهامات جدیدی باز کرد، Voorn مجذوب سبک تکنو شد. او در طول تحصیلاتش برنده ی یک رقابت دی جی در شهر Enschede هلند شد که باعث شروع به کار جدی حرفه ی او شد.
Joris از سال 1997 به صورت منظم برای جشن ها و فستیوال ها رزرو می شد. با این حال انتشار اولین تولیدات او تا 2002 بیشتر زمان نبرد که آلبوم EP اش به نام "Muted Trax" را منتشر کرد. همچنین او از سمت Carl Criag ،Derrick May و Laurent Garnier حمایت می شد که باعث شد او تصمیم بگیرد معماری داخلی را موقتا کنار بگذارد و بر روی حرفه ی دی جی تمرکز کند. او در طی سالها همیشه نقش فعالی را در ibiza بازی کرده است. از برنامه‌های زودهنگام در We Love در ibiza Space  گرفته تا اجراهای فستیوال La Familia در Ushuaia به همراه Nic Fancuilli در سال ۲۰۱۶ او دارای دو اقامتگاه در ibiza بود که یکی در ANTS در Ushaia در کنار افرادی همچون Maya Janes Coles و Kolsch و دیگر اقامتگاهش در El Row در Space در کنار Eats Everything، Paco Osuna و Groove Armada بود.

مروری بر زندگینامه: Joris Voorn

در سال 2003 آلبوم EP او به نام "Lost Memories" به یکی دیگر از آلبوم های موفق زیر زمینی تبدیل شد و در همان سال او به عنوان استعداد برتر سال در جوایز دی جی هلند انتخاب شد. به دنبال این آلبوم بخش بعدی آن به نام ‘Lost Memories Part 2’ در سال ۲۰۰۴ منتشر شد که ترک ‘Incident’ در بین همتایانش نظیر CarlCox ،‌Derrick May و Laurent Garnier به یکی از ترک‌های مورد علاقه آنها برای پلی کردن در ست دی جی تبدیل شد. در سال 2009 محبوبیت Joris بیشتر شد و میکس تلفیقی Balance014 را منتشر کرد. که تقریبا 100 آهنگ در یک جفت سی دی میکس شده بود که تا به حال فقط Richie Hawtin در سری میکس هایش DE9 به این موفقیت دست یافته بود. Joris ارائه دهنده‌ی اجرا‌های دی جی با مهارت‌های فنی بالا و هنر مدرن می‌باشد و همین باعث شده است جای پای خودش در صحنه‌های جهانی تکنو را محکم کند. اما او از طرفی یک عشق دیرینه را نیز با خود دارد که آن هنر عکاسی است و شما می‌توانید این را از طریق مرور عکس‌های اینستاگرام او متوجه شوید.
او همچنین آلبوم EP "Dusty House Room" را منتشر کرد که به موفقیت تجاری خوبی رسید و ریمیکس آهنگ Beachball از Nalin & Kane به فوق العاده ترین ترکی تبدیل شد که در کنفرانس موسیقی زمستانی میامی شنیده شد. او همچنین چندین جایزه ی دی جی  ibiza را برده و در نظر سنجی 100 دی جی برتر سایت Resident Advisor موفق به سعود از رتبه ی 35 به رتبه ی 10 شد و در فستیوال هایی از جمله Awakenings، Space Ibiza، Amnesia و Sensation اجرا داشته و همچنین در سری ست میکس های Essential Mix از Pete Tong در رادیو BBC نیز اجرا داشته است.

منبع دی جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *