مروری بر زندگی Adriatique

مروری بر زندگی Adriatique

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

آدریاتیکه Adriatique نام مستعار دو برادر (از یک مادر نیستند ولی خود را برادر می‌دانند) از شهر زوریخ می باشد، این دو نفر یعنی Adrian Shala و Adrian Schweizer نزدیک به یک دهه است که از فعالیت مشترکشان با هم می گذرد و در سال 2008 زمانی که هنوز به صورت هنرمند های انفرادی مشغول به کار بودند، یک ارتباط موسیقیایی بین هم پیدا کردند. پیوند موسیقی آنها به سرعت رشد کرد و آنها را به سمت تولید و انتشار ترک هایشان بر روی لیبل های بزرگی نظیر Diynamic، Culprit LA، Hive Audio و Cityfox هدایت کرد. این دو نفر حرفه‌ی خود را به عنوان یکی از پر کار‌ترین جفت‌های دی جی و آهنگساز در صحنه‌های سبک House و Techno گسترش داده‌اند.

یکی از کلیدی‌ترین نکات برای ادامه‌ی یک همکاری پایدار، تکمیل کردن یکدیگر است. این دو آدریان این کار را به شکلی تحسین برانگیز انجام داده‌اند. از لحاظ موسیقیایی، سلیقه‌های متفاوت این دو نفر و ترکیب آنها با یکدیگر، یک صدای منحصر به فرد را تولید کرده است و اولویت نسبی آنها برای کار استودیویی و اجرا به معنی آن است که هر دو جنبه را به خوبی پوشش داده‌اند. اجرای دی جی Adriatique و همچنین تولیدات آنها کارهای طولانی، خیال‌انگیز و بی امان می‌باشد و همچنین شنونده را با پیچ و تاب‌های ظریف و گروو‌های تکان دهنده به چالش می‌کشد. آنها چیزی بیشتر از یک موسیقی الکترونیک معمولی ارائه می‌دهند. آنها همچنین باهم زندگی می‌کنند، برنامه‌هایشان را باهم طراحی می‌کنند و از هنر خود در همه‌ی اشکال آن پشتیبانی می‌کنند. آنها به عنوان شرکایی تمام وقت، از تجارب خود به عنوان یک پل ارتباطی که باعث ایجاد خلاقیت می‌شود استفاده می‌کنند.
آنها پس از یک دهه کار مشترک در سال 2016 یک لیبل ضبط و پلتفرم به نام Siamese را تاسیس کردند، که در آن ترک هایی از خودشان و دیگر هنرمندان منتشر می شود و عقیده‌ی آنها برای پخش کردن ترک‌ها این است که آنها باید حالت مراقبه داشته باشند. لیبل این دو نفر از یک لیبل حد متوسط بالاتر و فراتر رفته است، Siamese همچنین از هنرمندان جلوه‌های تصویری و ویژوالیست‌هایی که نورهای کلاب را سازماندهی می‌کنند نیز پشتیبانی می‌کنند.

نام هر جفت آنها آدریان می باشد، این دو هنرمند به آرامی  خودشان را به شهرت بین المللی رساندند، چون بر خلاف کاری که دیگر گروه های دو نفره انجام دادند آنها در صحنه های اولیه ی خود به اوج نرسیدند، و به آرامی در میان عموم خود را شناساندند و خیلی شیک و بدون زحمت به شهرت رسیدند، و همچنین با انتشار های به موقع و به تدریج برای خود یک جایگاه با دوام و قوی در بخش های بالایی قلمرو دی جی ساختند.
یکی از آثار آنها به نام "Midnight Walking" با گروو های چیل مانند و ملودی های زیبایش، جایگاه آنها را برای  زمان زیادی محکم کرد. Adriatique همچنین با لیبل های معروفی از جمله Diynamic لیبلِ Solomun و Afterlife لیبلِ Tale Of Us قرارداد ترکهایی را امضا کرده اند. در تاریخ 11 سپتامبر 2018 روز سه شنبه بود که Adriatique اعلام کرد اولین آلبومشان به نام "Nude" به زودی در لیبل Afterlife در 26 اکتبر منتشر می شود. آنها قصد دارند تا در آینده شبکه‌ی همکاری خود و همچنین حوزه‌ی فعالیت‌های لیبل خودشان Siamese را گسترش دهند و ماموریت واقعی آنها تازه شروع شده است.
آثار منتشر شده ی قدیمی آنها شامل  EP برای لیبل های Cityfox و Culprit بود. همچنین ریمیکس هایی را برای هنرمندان معروفی از جمله Moby ،DJ Hell ،M.A.N.D.Y ،Romboy Marc و Stephan Bodzin انجام داده اند. در سال 2017 یک ست دی جی را در برنامه ی Essential Mix در رادیو بی بی سی ضبط کردند و همچنین برنده ی سه جایزه ی Swiss nightlife شده اند.

منبع دی جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *