مروری بر زندگی Einmusik

مروری بر زندگی Einmusik

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Einmusik  نام مستعار Samuel Kindermann می باشد. او در تاریخ 6 اکتبر 1978 در بیلفلد شهری کوچک در شمال آلمان متولد شده است. او در حال حاضر در برلین زندگی می کند و بنیان گذار لیبل Einmusika Recordings می باشد و همچنین یکی از مشهور ترین آهنگسازان سبک Melodic House/Techno و Tech House  می باشد که مهارت اجرایی او با ادوات موسیقی الکترونیک مثال زدنی می باشد.  او با نام واقعی خود و همچنین تحت نام های مستعار دیگری به نام Ophir Project و Seriously Tight نیز ترک هایی را منتشر کرده است.

مروری بر زندگی : Einmusik

ساموئل کیندرمن بزرگ شده ی هامبورگ می باشد و از سال 2010 به برلین نقل مکان کرده است. اولین آلبوم او به نام Weekender که شامل سه ترک تکنو و مینیمال بود که در سال 2003 تحت لیبلی در شهرکلن بنام Italic منتشر شد. انتشار ترک "Jittery Heritage" از او در سال 2004 موجب موفقیت‌های گسترده ای شد و به چارت Dance آلمان راه یافت و توسط چند هنرمند دیگر نیز ریمیکس شد و مورد توجه لیبل‌های مطرح دیگری مانند  Noir Music ،Boxer Recordings  و Diynamic نیز قرار گرفت.

او در سال 2007 دومین آلبومش به نام "de' Medici" را منتشر کرد و دو سال بعد از آن لیبل Einmusika Recordings را تاسیس کرد و با هنرمندانی مانند Stimming همکاری کرد و ریمیکس‌هایی را نیز تولید کردند. از آن پس رسانه‌ها و مجلات موسیقی معروفی مانند Resident Advisor، DeBug  و Intro به صورت مرتب از او برای مصاحبه دعوت کردند. او همچنین متخصص سخت افزارهای صوتی و مهندسی صدا نیز می باشد.

مروری بر زندگی : Einmusik

او مرتبا در آلمان و خارج از آن با عنوان اجراهای زنده ، موسیقی لایو اجرا می‌کند. او در ایونت‌های بزرگ در سبک مختص خودش همیشه بخشی از لاین‌آپ‌ها بوده است. برای مثال او در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ در استیج اصلی فستیوال Nature One یعنی Open Air Floor اجرا داشته است. او همچنین در فستیوال‌های Airbeat در سال ۲۰۰۸ و Ruhr in Love در سال ۲۰۱۱ نیز شرکت داشته است.

مجله‌ها و رسانه‌های محلی مانند Partysan یا Groove مرتبا او را برای مصاحبه دعوت می‌کنند. وی در تاریخ ۱۱ آپریل سال ۲۰۱۴ انتشار چهارمین آلبوم خود یعنی 5 A.M. را اعلام کرد. Kindermann در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴ یک ترک دیگر به نام Floating Orbits را منتشر کرد و بخشی از مجموعه‌ی Collection of Unreleased Pearls بود که در لیبل Trndmsk منتشر شد. Einmusik یک شخصیت بسیار شناخته شده در موسیقی نیست اما یک ستاره‌ی کشف نشده می‌باشد که در راه پیشرفت در موسیقی الکترونیک است. او در ابتدا از Depeche Mode، Visage و Kraftwerk  الهام گرفت و تحت تاثیر موسیقی آن‌ها بود و درست بعد از آن سبک Drum and Bass را پیگیری کرد و در ادامه به Techno علاقه‌مند شد.

او با ترک “Jittery Heritage“ شروع به ساختن سبک خاص خودش کرد که سرشار از ملودی‌ها و چشم‌انداز‌های صوتی خاص بود . او با انتشار آلبوم “I.D.C.“ ثابت کرد که موسیقی او بدون کلام هم که باشد همچنان گیرا و بیانگر است.

 

منبع دی جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *