مروری بر زندگی DIPLO

مروری بر زندگی DIPLO

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Thomas Wesley Pentz Jr متولد 10 نوامبر 1978 که به صورت حرفه ای با نام مستعار Diplo شناخته می شود، یک دی جی و آهنگ ساز و ترانه سرای آمریکایی مستقر در شهر لس آنجلس از ایالت کالیفرنیا می باشد. او یکی از اعضای سازنده و رهبر پروژه ی موسیقی سبک electronic dancehall در گروه Major Lazer می باشد و یک عضو از گروه فوق العاده ی LSD به همراه Sia و Labrinth که همچنین با دی جی و آهنگ ساز معروف Skrillex به عنوان بخشی از گروه دو نفره ی الکترونیک Jack Ü فعالیت می کند و همچنین در گروه دو نفره ی Silk City با Mark Ronson نیز همکاری داشته است.

زندگینامه DIPLO

او کمپانی ضبط Mad Decent را تاسیس کرده و مدیریت می کند و همچنین یکی از بنیان گذارن موسسه ی غیر انتفایی Heaps Decent می باشد. در کنار دیگر مشاغل، او به عنوان یک معلم مدرسه در فیلادلفیا نیز کار کرده است. آلبوم EP‌" Revolution‌" او در سال 2013 در بیلبورد 200 آلبوم برتر در جایگاه 68 قرار گرفت و بعدا دو آهنگ او در تبلیغات شرکت هیوندای و یکی دیگر به عنوان موسیقی متن مسابقات WWE استفاده شد.
Diplo در طول زمانی که به شهرت رسید، با موسیقیدان بریتانیایی M.I.A هنرمندی که با ارائه دادن اجرایی به همراه دیپلو در اوایل کار حرفه ای اش به او اعتبار بخشید، کار می کرد. بعد ها او و M.I.A  جرقه ی ایجاد پروژه ی سبک dancehall جامائیکایی و مجموعه ای کارتونی با نام Major Lazer را زدند و از آن به بعد Diplo به آهنگ سازی و تولید میکس تیپ های زیادی با همکاری دیگر هنرمندان موسیقی پاپ مانند Gwen Stefani، Britney Spears، Madonna، Shakira، Beyoncé، Justin Bieber، Usher، Snoop Dogg، Chris Brown، No Doubt،Busta Rhymes و Lil Jon و ... پرداخت.
او متولد 1978 در شهر توپلو از ایالت می سی سی پی فرزند باربارا ژان و توماس پنتز می باشد. او یک دو رگه ی آلمانی و انگلیسی است. او از سبک رپ برای شکل دادن به سبک نوپای خودش الهام گرفته است. او بیشتر دوران جوانی خود را در میامی گذراند و در آنجا مزه ی سبک Miami bass را چشید. دیپلو در سال 1997 تحصیل در دانشگاه مرکزی فلوریدا را آغاز کرد، در زمان حضورش در این دانشگاه، او به یک دی جی در ایستگاه رادیو ی محلی WPRK تبدیل شد. Diplo همچنین در لیبل های ضبط فوق العاده ی Big Dada و Ninja Tune نیز ترک هایی را منتشر کرده است.

زندگینامه DIPLO

او با Kathryn Lockhart ازدواج کرده است و دو پسر به نام های Locket و Lazer دارد. او همچنین طرفدار و حامی تیم آرسنال می باشد و همچنین برای جام جهانی 2014 یک میکس و برای جام جهانی 2018 یک موسیقی به نام "Live It Up" تولید کرده است. او گفته است: "من واقعا خوش شانس بوده ام که توانسته ام در سرتاسر جهان سفر کنم و فرهنگ های مختلفی را از طریق موسیقی تجربه کنم و هر جا که باشم جامائیکا، اسپانیا، انگلیس، چین و ... فوتبال یک تفریح ثابت است. همانطور که من فوتبال را به عنوان یک فرهنگ جهانی برای ارتباط بافت های مختلف می بینم، موسیقی را هم همانطور می بینم.

منبع دی جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *