مروری بر زندگی SKRILLEX

مروری بر زندگی SKRILLEX

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Sonny John Moore متولد 15 ژانویه ی 1988 می باشد که به صورت حرفه ای با نام Skrillex شناخته می شود، او یک آهنگساز، دی جی، خواننده، ترانه سرا و موسیقیدان آمریکایی است. او در شمال شرقی لس آنجلس و در شمال کالیفرنیا بزرگ شده است. در سال 2004 به عنوان خواننده ی اصلی به یک گروه موسیقی سبک post-hardcore آمریکایی یعنی  "From First to Last"  پیوست و با آن گروه تا قبل از جداییش از آنها برای ادامه دادن حرفه‌ی شخصی‌اش در سال 2007، دو آلبوم استودیویی به نام های Dear Diary وMy Teen Angst Has a Body Count در سال 2004 و Heroine را در 2006 ضبط کرد.

او در محله ی کوهستانی Highland Park در مجاورت شمال LA متولد شد اما در 2 سالگی به منطقه ی Forest Hill در همسایگی سانفرانسیسکو مهاجرت کردند و تا سن 9 الی 10 سالگی بعد از اتمام مدرسه اش در نهایت دوباره به شمال کالیفرنیا بازگشتند. پدر مادر او هر دو دانشمند بودند. او در بدو تولد توسط دوستان خانوادگی پدر  ومادر زیست شناس خود پذیرفته شد و تا 15 سالگی این را متوجه نشده بود. او در سن 12 سالگی به آکادمی خصوصی هنر رفت و در سن 14 سالگی به دلیل شرارت های زیاد در مدرسه مجبور به ادامه ی تحصیل در خانه شد. او در سال 2004 فهمید که به فرزندخواندگی قبول شده است و هنگامی که 16 سال داشت همه چیز را رها کرد. در حالی که یک نوجوان در لس آنجلس بود، تمایل داشت تا در محله های آمریکایی مکزیکی در شرق و شمال لس آنجلس به اجرا های پانکی برود و بعدا در کلاب های الکترو در محله های Silver Lake و Echo Park نیز حضور داشت.

او اولین تور خود به عنوان یک هنرمند انفرادی را در اواخر سال 2007 آغاز کرد و پس از گرفتن نیروی تازه برای لاین آپ های جدید گروهش، Moore به تور مجله ی Alternative Press پیوست و پس از مدتی عکس آنها با عنوان "100 گروهی که باید بشناسید" سر برگ جلد مجله ی سالانه ی Alternative Press شد.
پس از انتشار آلبوم EPGypsyhook در 2009 او برنامه ریزی کرده بود که دومین آلبوم استودیویی خود را با آهنگ سازی به نام Noah Shain تولید کند اما او تولید آلبوم را متوقف ساخت و تصمیم به شروع اجرا تحت نام Skrillex کرد و اولین آلبوم EP انفرادی اش را با نام "My Name Is Skrillex" منتشر کرد و به صورت دانلود رایگان در سایت شخصی خود قرار داد. او در 30 نوامبر 2011 در  پنجاه و چهارمین رویداد جوایز گرمی پنج بار نامزد دریافت جوایز گرمی شده بود که شامل بهترین هنرمند جدید، بهترین آلبوم در سبک Dance/Electronica، بهترین رکورد دنس، بهترین رکورد های ریمیکس شده و غیر کلاسیک ها بود. همچنین در 5 دسامبر 2011 شبکه ی BBC اعلام کرد که آهنگ او برای نظر سنجی سال 2012 نامزد شده است. همچنین در 12 دسامبر 2012 او به عنوان بهترین هنرمند موسیقی Electronic Dance سال MTV برگزیده شد. او تا به امروز موفق به کسب 8 جایزه ی گِرمی شده است و این بیشترین مقدار جوایزی بوده است که تا به امروز توسط یک هنرمند موسیقی Electronic Dance کسب شده است.
او با Diplo و Boys Noize همکاری کرده است تا به ترتیب گروه های Jack Ü و Dog Blood را تشکیل دهد. او در تولد 29 سالگی اش بازگشت مجددش به گروه From First To Last را اعلام کرد و یک ترک به نام "Make War" را منتشر کرد. Skrillex در سال 2017 هشتمین آلبوم استودیویی خود را با گروه Incubus تولید و میکس کرد و در جولای 2017 یک ترک دیگر به همراه Poo Bear را منتشر کرد. در سال 2013 او و  Diplo گروه دو نفره ای به نام Jack Ü را تشکیل دادند و موفقیت های زیادی را کسب کردند.

زندگینامه Skrillex

علاوه بر این ها او در جولای 2018 در مورد یک همکاری با Missy Elliott در ترکی به نام ID طرفداران خود را هیجان زده کرد. او در 24 اُکتبر 2018 ، یک آهنگ با عنوان " Arms Around You" را در اینستاگرام منتشر کرد که یک همکاری با XXXTentacion، Lil Pump، Swae Lee و Maluma بود، که آهنگ در تاریخ 25 اُکتبر 2018 منتشر شد و استقبال شگفت انگیزی از آن انجام شد.

منبع دی جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *