مروری بر زندگی Acid Pauli

مروری بر زندگی Acid Pauli

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

مارتین گرتسمان Martin Gretschmann متولد دهه ی 1970 در باواریای آلمان می باشد که به نام Acid Pauli شناخته می شود. او در اواخر دهه ی هشتاد در یک گروه punk/indie شروع به نوازندگی گیتار بیس کرد و در همان زمان به یکی از علاقه مندان انقلاب موسیقی الکترونیک و ساز های مرتبط با آن تبدیل شد. 

زندگینامه acid pauli

اولین ترک های او در سال 1995 تحت نام Console منتشر شد و مارتین با کمک یک کامپیوتر آتاری، یک ماشین نوار 4 ترک، یک سمپلر و یک سینتی سایزر کوچک اولین آلبوم خودش به نام "Pan or ama" را در سال 1996 منتشر کرد. تقریبا در همان زمان به گروه "The Notwist" پیوست تا صدا های الکترونیک را به آن گروه اضافه کند. او تا کنون یکی از اعضای ثابت این گروه بوده است.
او پس از انتشار چندین رکورد، ریمیکس و حتی اجرای رادیویی همراه با Andreas Ammer و تور های بی شماری که برگزار کرد تصمیم گرفت که یک پروژه انفرادی دیگر را شروع کند و با نام Acid Pauli حرفه ی انفرادی خود را آغاز کرد و یک شخصیت کلابی با گرایش به ست های زنده ارائه کرد که در طول سالها تبدیل به یک دی جی پیشرفته شد و نه تنها موسیقی تکنو و هاوس را باهم ترکیب کرد، بلکه همه ی انواع سبک های مختلف موسیقی را ترکیب می کرد و این در حالی بود که همیشه در بهترین استیج ها و صحنه های موسیقی باقی مانده است.

زندگینامه acid pauli

در سال 2004 گروه بین المللی "13&GOD" توسط اعضای "The Notwist" تشکیل شد و گروه تجربی "Themselves" با اعضایی از کالیفرنیا و اوکلند به لیست گروه هایی که مارتین بخشی از آن بود اضافه شد و به عنوان یک پروژه ی جدید دیگر او به جمع کوچکی پیوست که یک کلاب موسیقی در مونیخ به نام "Rote Sonne" را افتتاح کرده بودند که تا امروز به مدت 10 سال زمین بازی دی جی ها، هنرمندان اجرای زنده و گروه های مشهور بوده است.
او در سال 2011 به برلین رفت و کنسرت های خیلی خوبی را در صحنه های کلاب هایی از جمله Bar 25 و Katerholzig برگزار کرد و همچنین همکاری خلاقانه ای را با NU و دوستان هنری جدید خود یعنی "The Feathered Sun" آغاز کرد. در آغاز سال 2014 گروه "The Notwist" یک آلبوم جدید به نام "Close To The Glass" را منتشر کرد و شروع به تور گذاشتن در سرتاسر دنیا کرد.
علی رقم اینکه Acid Pauli یک هنرمند حرفه‌ای می باشد اما به نظر می رسد هنوز هم در مراحل اولیه ی رشد خود به سر می برد. او به همراه دوست خود و همکارش Damian Lazarus در فستیوال "Day Zero" نیز پلی کرده است. علاوه بر این او یک "اجرای صدا" را برای نمایشگاهی در ژاپن تهیه کرد و در استیج "Robot Heart" در burning man من نیز اجرا داشته است.

زندگینامه acid pauli

Acid Pauli یک شخصیت اجرای زنده ی موسیقی الکترونیک است که در طی سال ها تلاش به این سطح از عملکردِ پیشرفته رسیده است. او نه تنها در سبک های الکترونیکا و دان تمپو بلکه در سبک های دیگری هم فعالیت می کند، او سبک های تکنو و هاوس را با هم ترکیب می کند ولی با این وجود شما همیشه احساس ها و خصوصیات دیگر سبک ها را در سِت ها و ترک های او می شنوید که چیزی فرا تر از سبک را ارائه می دهد و مدل تجربی و منحصر به فرد خودش را دارد. او به عنوان یک نوازنده ی همه کاره ، مشغول نوشتن موسیقی فیلم و اجرای برنامه های رادیویی و اجرا های زنده در بهترین فستیوال ها و استیج های دنیا شده است.
بیشتر شهرت و موفقیت او در اوایل کار حرفه ای اش شکل گرفت و در طول سال های گذشته چندین ریمیکس را منتشر کرد، یک همکاری با Monolink داشت و آلبوم Feathered Sun  را منتشر کرد و همچنین در سرتاسر دنیا و پارتی های هفتگی ایبیزا، به نام "یکشنبه های اسید" را اجرا کرده است. او در سال 2016 برخی کارهایی که از قبل قول آن را داده بود را سرانجام منتشر کرد و مجددا در زمینه های دیگری نیز جسارت به خرج داده و در حرفه ی موسیقی متن فیلم نیز شروع به کار کرده است.

 

منبع دی جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *