5 امتیاز ذهنی که بیت مچ کردن با گوش به شما می دهد

5 امتیاز ذهنی که بیت مچ کردن با گوش به شما می دهد

در دسته بندی : دی‌جی

ما ایده‌های مبهمی درباره‌ی موضوع :"چرا باید بیت مچ کردن با گوش را یاد بگیرید" که عملی و کاربردی بودند را از هم تفکیک کردیم، زیر برخی کارها به بالا بردن تکنیک ها و مهارت‌های شما کمک چندانی نمی‌کند و ممکن است برای هر دی جی مهم نباشد. اما این‌ها امتیازات با ارزشی هستند که باید همه‌ی آنها را به صورت یکسان ذکر کرد. این با خود شماست تا بخواهید یاد بگیرید و راه حل های جدید را تجربه کنید و خودتان را تمرین دهید تا بتوانید به مهارت‌های قوی‌تر و حرفه‌ای دست پیدا کنید.

این کار به شما کمک می کند تا ریشه های خود را بشناسید

 این کار به شما کمک می کند تا ریشه های خود را بشناسید

شما ممکن است اسم این کار را "وقت تلف کردن" بگذارید. بیت مچ کردن یکی از ارکان بنیادین دی جی کردن می باشد و وقت گذاشتن برای یادگیری آن به مهارت‌های شما صدمه ای وارد نمی کند. آموزش برای انجام دادن این کار از راه اصلی واقعا به شما اجازه می دهد تا دی جی کردن را به عنوان یک فرهنگ درک کرده و از آن قدردانی کنید و متوجه شوید که همه‌ی این چیز‌ها از کجا می‌آیند. (این کار به شما راه رفتن را یاد می دهد، قبل از آنکه بخواهید بدوید و به شما اضافه کردن و کم کردن را یاد می دهد، قبل از آنکه بخواهید از ماشین حساب استفاده کنید و...)

احترام متقابل

احترام متقابل

بیایید همراه هم با این موضوع رو به رو شویم... چه برای شما اهمیت داشته باشد چه نداشته باشد، انجام این کار یک سطح از احترامات (مخصوصا در میان دیگر دی جی ها) برایتان به ارمغان می آورد. زمانی که بتوانید ثابت کنید که شما کاملا وابسته به تکنولوژی نیستید برای آنکه بخواهید آهنگ ها را میکس کنید و از کلید Sync استفاده نکنید در ذهن دیگر دی جی ها شما از ارزش بیشتری برخوردار می‌شوید.

برای بسیاری از مردم، این کار بیشتر سرگرم کننده است

برای بسیاری از مردم، این کار بیشتر سرگرم کننده است

در اینجا برخی موارد جذاب در مورد کار کردن با جاگویل‌ها وجود دارد و شما باید واقعا تمرکز خود را بر روی آنچه که انجام می دهید بگذارید. افراد بسیاری عاشق این هستند که شما دیسک‌ها را از محفظه بیرون بکشید و آهنگ کشنده‌ی بعدی را آماده کنید و از تماشا کردن آن کار لذت می برند. همچنین خود شما نیز نوعی احساس خودمانی را  به دلیل لمس کردن دیسک‌ها به دست می آورید که شما وقتی با نرم‌افزار دی جی کار می کنید آن احساس به هیچ وجه وجود ندارد. برخی افراد از طریق دی جی کردن با سی دی ها نیز لذت می برند و یک احساس مشابه رضایت بخشی با پلی کردن از این روش نیز دارند. کلید های سینک می تواند منجر به خستگی شما شوند.

این کار می تواند برای شما پاداش بیشتری داشته باشد

زمانی که شما یک ست دی جی 20 آهنگه را بر روی یک دستگاه Traktor با استفاده از کلید SYNC پلی می کنید، شما به طور دلپذیری از پخش آهنگ ها شگفت زده نمی شوید... خب به دلیل آنکه همه‌ی آنها با یک کلید سینک باهم سینک شده‌اند و تلاشی برای انجام این کار صورت نگرفته است. در واقع احساس واقعیه انجام این کار به خودی خود، به معنای موفقیت و پاداش است.

این کار به حفظ عنصر انسانی کمک می کند

این کار به حفظ عنصر انسانی کمک می کند

این مقایسه بین دی جی هایی که با گوش و با کلید سینک میکس می‌کنند، تا حدودی مثل مقایسه‌ی کاری که یک نوازنده‌ی درام زنده با کاری که یک درام ماشین انجام می دهد می‌باشد، بیت مچ کردن دستی، امتیازی بیش از یک "انسان" ساده بودن به شما می دهد. (نه فقط در احساسی که به شما القا می کند، بلکه در خروجی کاری که می کنید). بیت مچ کردن دستی یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا به ست هایتان یک حس زنده بودن را بدهید... تا به مخاطبان خود بگویید تا بدانند که شما خیلی بیشتر از یک آیپد بزرگ هستید.

بیت مچ کردن یکی از بزرگ‌ترین مهارت‌های دی جی کردن است که معمولا وقت زیادی را برای یادگیری می‌گیرد. این کار به طرز وحشتناکی ممکن است شما را ناامید کند اما وقتی آن را یاد بگیرید پایداری و ثبات فوق العاده‌ای شما را فرا می گیرد. پس هر روز کمی وقت بگذارید و با یاد گرفتن آن شگفت زده شوید.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *