5 کاری که باید بعد از پلی کردن ست دی جی خود انجام دهید

5 کاری که باید بعد از پلی کردن ست دی جی خود انجام دهید

در دسته بندی : دی‌جی

فرض کنید که شما یک ست دی جی کشنده را پلی کردید و آن یکی از بهترین اجرا‌های شما بوده است. اما جمعیت به اندازه‌ی کافی خود شما را نمی‌شناسند! و همه‌ی چیز‌های خوب با پایان ست شما تمام می شوند و مخاطبان شما متاسفانه فقط با ست شما ارتباط خوبی برقرار کردند. قبل از خارج شدن از پشت میز دی جی و آماده شدن برای رفتن به هتل/مسافرخانه/خانه‌ی دوستان، این پنج کاری که به شما می‌گوییم را تا قبل از رفتن از آن محل همیشه انجام دهید.


ابزار‌های خود را به درستی بسته بندی و جمع کنید

شما ست خود را پلی کردید و جمعیت هم از آن لذت برده‌اند.  حالا افراد مختلفی می‌خواهند شما را از پشت دک‌ها کنار بکشند و شما را به صرف شام یا نوشیدنی دعوت کنند. خیلی جذاب است که با مخاطبان برنامه‌های خود خوشگذرانی کنید، اما فراموش نکنید که تمام وسایل خود را به دقت بسته بندی کنید.  سعی کنید که زود آن محل را ترک نکنید و به سرعت همه‌ی وسایل را به داخل کیف نریزید. لپ تاپ خود را با یک پارچه‌ی میکروفیبری تمیز کنید و ابزار خود را با گرد و خاک یا کثیفی جمع نکنید.  خاکستر‌های سیگار یا قطرات نوشیدنی که احتمالا روی ابزار‌های شما ریخته اند را همانطور رها نکنید زیرا رفته رفته باعث خراب شدن آنها خواهد شد.
اگر همیشه کابل‌های زیادی را با خود به برنامه ها می‌برید سعی کنید که یک کیف جداگانه از کوله پشتی خود برای آنها تهیه کنید و آنها را سازمان دهی کنید مثلا آنها را با برچسب مشخص کنید تا هر کابل را راحت‌تر بشناسید. اگر این کار‌ها را انجام ندهید کیف شما به زودی شبیه به یک لانه‌ی موش خواهد شد. کیف های UDG یک راه حل بسیار مناسب برای سازماندهی بهتر این کار‌ها می‌باشند.

به فضای بیرون سالن بروید و با مخاطبان خود خوش و بش کنید

فرض کنید حالا ابزار خود را به درستی بسته بندی و با خیال راحت درون کیف قرار داده اید، از پشت میز دی جی بیرون بیایید اما محل اجرا را ترک نکنید. مگر اینکه شما یک فوق ستاره ی EDM باشید و مجبور شوید که با 10 محافظ و اسکورت از آنجا خارج شوید. ولی اگر اینطور نیست سعی کنید زمانی را بعد از ست خود در آنجا بمانید و با افراد آنجا ارتباط برقرار کنید. و مطمئنا افراد زیادی برای صحبت با شما به سمتتان خواهند آمد و حتی برای برنامه‌های دیگری شما را رزرو می‌کنند. همچنین می‌توانید برای طرفداران خود تیشرت‌ها یا استیکر هایی را تولید کرده و در آن زمان به آنها معرفی کنید و بفروشید.

با پرومت کننده خود خلوت کنید و او را بهتر بشناسید

خب شما در حال حاضر با مخاطبان خود گفت و گو کرده‌اید و ارتباطات سالمی را درست کردید، اکنون زمان این است که با پروموت کننده‌ی خود وقتی را بگذرانید و او را بهتر بشناسید. نظر او را در مورد ست خود بپرسید، و از نظرات او در جهت بهتر کردن ست هایتان استفاده کنید. از او در مورد دیگر رزرو‌هایش بپرسید، و با گرم گرفتن با او نشان دهید که صرفا بخاطر گرفتن برنامه با او در ارتباط نیستید و ارتباط خود را صمیمانه تر کنید. خوب دی جی کردن همیشه به همراه یک نگرش و اعتبار خوب شما را به سمت رزرو برنامه‌های دیگر سوق می‌دهد. شکستن یخ ارتباطی با پروموتر و ایجاد روابط حرفه‌ای تر با او باعث پیشرفت شما خواهد شد. فراموش نکنید که پروموتر، پل ارتباطی بین شما و برنامه‌ها می باشد.

علاقه ی خود به دیگر دی جی ها در لاین را آپ نشان دهید

احتمالا شما پوستر لاین آپ خود و تعدادی از دیگر دی جی ها را در فضای مجازی به اشتراک می گذارید. پس اگر که شما اولین دی جی و شروع کننده ی برنامه می باشید دیگر دی جی ها را تبلیغ کنید یا چند ساعت زودتر به آنجا بروید تا متوجه شوید دی جی قبلی چه کسی بوده و با این کار نشان دهید که تنها لاین آپ خودتان برایتان مهم نبوده است. برای احترام به دیگر دی جی ها و پشتیبانی از آنها باشید، این کار بازخورد خوبی دارد و مطمئن باشید که با بازخورد بسیار خوبی نیز از آنها دریافت خواهید کرد. همچنین حضور زود تر از موعد شما در آنجا باعث می شود تا حس آنجا را بهتر درک کنید و بدانید که مخاطبان خود را به کدام سمت ببرید.

در نهایت، بلافاصله بعد از تمام شدن ست خود هزینه ی خود را دریافت کنید

فراموش نکنید که هزینه‌های خود را دریافت کنید، خیلی مواقع پیش آمده و بسیاری از دی جی ها تجربه‌ی این را داشته‌اند که در آخر شب یادشان برود هزینه‌های خود را از برگزار کننده‌ی برنامه دریافت کنند. احتمال زیاد همه‌ی دی جی ها با این شرایط روبرو شده‌اند که برای دریافت پولشان با مشکل روبه رو شده باشند، و با وجود قول‌های زیاد پروموت کننده در مورد پرداخت کامل هزینه ها در آخر برنامه خبری از پول نبوده و خیلی راحت فراموش شده است.
آیا فکر می‌کنید می توانید در روز‌های بعد برای زنده کردن هزینه ی کار خود از آنها پولی دریافت کنید؟ آیا این همه درگیری ارزشش را دارد؟ مخصوصا اگر که مجبور شوید برای دریافت اجرت و هزینه هایتان دست به دامن حسابدار یا برگزار کننده‌ی آن برنامه شوید. پس به یاد داشته باشید تا وقتی هزینه‌ی خود را دریافت نکردید آن محل را ترک نکنید. و اگر در مورد محلی که اجرا دارید اطلاعات کاملی ندارید سعی کنید که برای کارتان قراردادی را تنظیم کنید و فقط به توافق کلامی دلخوش نباشید.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *