مروری بر زندگی Stimming

مروری بر زندگی Stimming

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Stimming گفته است که: من نه از نمایان کردن احساساتم می‌ترسم و نه می‌ترسم که آنها را در موسیقی‌ام بگنجانم. کمتر کسی پیدا می‌شود که صدایی واقعی را به موسیقی House بیاورد. ساختن گرووهای خوب و کارآمد در سالن رقص بسیار خوب است. اما وقتی که می‌خواهید موسیقی ماندگار در یک سبک خاص یا زمینه‌ی موسیقیایی گسترده تر تولید کنید باید چیز جدیدی را به بازی بیاورید.
Martin Stimming در سنین جوانی در هامبورگ فعالیت خودش را شروع کرد. او گفته است که می‌خواهد مردم او را به عنوان یک هنرمند در حال تحول ببینند، در مرحله‌ای که شما هرگز نمی‌دانید دقیقا چه چیزی را به دست می‌آورید. Stimming در سن ۱۰ سالگی شروع به نوازندگی ویولن، پیانو و درام کرد. او در ۱۶ سالگی با استفاده از یک کامپیوتر شروع به آهنگ‌سازی کرد و آلبوم EP Destiny اثری بود که او خیلی زود منتشر کرد.
او همچنین گفته است که اگر بیشتر آهنگ‌سازان احساسات و چیزی که در ذهنشان می‌گذرد را حداقل با روشی سرگرم کننده در موسیقی خود وارد کنند، همه‌ی استیج‌ها و صحنه‌ها جذاب و متنوع‌تر خواهند شد که این برای همه‌ی ما خوب است. Stimming با توجه به مسیر آینده‌ی خود در ۱۹ سالگی به هامبورگ نقل مکان کرد. در سال ۲۰۰۶ او دو دوست به نام‌های Solomun و Adriano را ملاقات کرد که در همان سال ترک او را در لیبل Diynamic Music منتشر کردند. آلبوم Una Pena از او، در سال ۲۰۰۸ دنیای موسیقی الکترونیک را متوجه خود کرد.

مروری بر یک زندگینامه: Stimming

او در سال ۲۰۰۹ آلبوم بی نظیر Reflections را منتشر کرد که مورد تحسین فراوان قرار گرفت و با این آلبوم شهرت خود را بیشتر کرد و به یکی از هیجان انگیز ترین آهنگسازان نسل خود تبدیل شد و جایزه‌ی بهترین تازه وارد را در فستیوال Ibiza DJ Award به دست آورد.
آثار Stimming با تعداد زیادی از ضبط‌های حوزه‌ی کاریزماتیک و استایل منحصر به فرد خودش پر شده است و در ساخت آنها هیچوقت از یک سمپل دوبار استفاده نکرده است. او گفته است که در این کار هیچ چیزی وقف نشده است و صدای دستگاه قهوه ساز، اسباب بازی کودکان، کارخانه‌ی تولید واینیل، موتور کشتی و برش دادن پیتزا هم می‌توانند منابع صوتی شما باشند. این‌ها صداهایی هستند که شما نمی‌توانید از یک سینتی سایزر به دست آورید و خوب شدن این صدا بستگی به این دارد که شما چه پردازشی رو آن انجام می‌دهید.
دومین آلبوم Stimming به نام Liquorice به طور کلی از الگوهای درام‌ طبیعی kick ،‌clap و snare استفاده می‌کند که ترک‌های این آلبوم را بسیار جذاب‌تر کرده است و احساسات و بافت جدیدی را به موسیقی الکترونیک معرفی کرده است.
او قبل از انتشار سومین آلبوم خود با عنوان longplayer با یکی از دوستانش دوباره بر روی ترک November Morning کار کردند و آن را به شکل یک تنظیم کلاسیک درآوردند و او این ترک را با همکاری ارکستر سمفونی Brandenburgisches Staatsorchester دوباره به شکل نسخه‌ی جدید ضبط کرد.

مروری بر یک زندگینامه: Stimming

آلبوم چهارم او یک LP به نام Alpe Lusia بود که در یک کلبه‌ی متروکه در ارتفاعات رشته کوه آلپ در شمال ایتالیا آن را تولید کرد و این کار فقط به منظور جلوگیری از حواس پرتی و تاثیرات زندگی روزمره انجام شد. او خودش را به مدت ۱ ماه منزوی کرد تا اولین آلبوم مفهومی و عمقی خود را تولید کند. او به نوآوری‌های خودش ادامه داد، تا جایی که چندین اجرا با استفاده از سیستم‌های صوتی چهار بعدی انجام داد که یکی از برترین سیستم‌های صوتی در جهان بود که به او این امکان را می‌داد تا بتواند صدای منابع صوتی مستقل را در چهار بعد در زمان واقعی به مخاطبان منتقل کند.
او به طور منظم در سراسر دنیا اجرا داشته است، که شامل پلی کردن در جشنواره‌های بزرگ موسیقی گرفته تا دوستانه ترین کلاب‌ها در تمام قاره‌ها می‌باشد. او یک ارتباط نزدیک با فرهنگ آفریقای جنوبی برقرار کرده است و آنجا برای او جایی بوده است که طرفداران زیادی را بدست آورده است.
همچنین او تک آهنگ‌ها و ریمیکس‌های زیادی را برای هنرمندانی مانند‌Claude VonStroke ،‌Nina Kraviz ، Stephan Bodzin و Robert Babicz انجام داده است که بعد از آنها حرفه‌ی خود در سبک‌های Techno و House را گسترش داد.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *