مروری بر یک زندگی Hardwell

مروری بر یک زندگی Hardwell

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Robbert van de Corput متولد 7 ژانویه ی 1988 می باشد که با نام مستعار Hardwell شناخته می شود، او یک دی جی، آهنگساز و رمیکس کننده ی هلندی متولد شهر بردا است که در سبک الکترو هاوس فعالیت می‌کند. او در نظر سنجی 100 دی جی برتر در سال های 2013 و 2014 در مجله ی DJMag نفر اول شناخته شد. و همچنین یکبار در رده بندی  بعد از Martin Garrix و dimitri vegas & like mike نفر سوم بوده است. Hardwell بیشتر به دلیل ست هایی که در فستیوال هایی نظیر Ultra Music Festival ،‌Sunburn و Tomorrowland اجرا کرده است شناخته شده است.

مروری بر زندگی hardwell

او برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ به دلیل ترک Show Me Love vs. Be شناخته شد. او لیبل Revealed Recordings را در سال ۲۰۱۰ و اجرای رادیویی و پادکست Hardwell On Air را در سال ۲۰۱۱ تاسیس کرد. او ۸ آلبوم تلفیقی و همچنین یک مستند را از طریق لیبل خودش منتشر کرد. اولین آلبوم استودیویی او به نام United We Are را در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. او در ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ به طور ناگهانی توقف تور‌هایش را اعلام کرد و گفت که می‌خواهد به زندگی شخصی‌اش بیشتر توجه کند.
او در سال 2010 لیبل خودش Revealed Recordings را تاسیس کرد، و در 2011 مجموعه اجرای های رادیویی و پادکست Hardwell On Air را شروع کرد. او هشت آلبوم تلفیقی و همچنین یک فیلم مستند را منتشر کرد و اولین آلبوم استودیویی خودش "United We Are" را در سال 2015 منتشر کرد. در 7 سپتامبر 2018 او اعلام کرد که وقفه ی نا معینی در تور هایش پیش می آید و به دلیل این است که می خواهد بر روی زندگی شخصی اش بیشتر تمرکز کند.
اسم مستعار Hardwell از یک ایده از پدرش گرفته شده است که نام خانوادگی او را به لاتین و انگلیسی ترجمه کرده است، Cor به معنای "Heart" و Put به معنای "Well" می باشد، هرچند که او خودش Heart را به Hard تبدیل کرده است، تا طرز بیان جذاب تری داشته باشد.
Robbert Van de Corput سن چهار سالگی شروع به یادگیری پیانو کرد و به یک مدرسه ی موسیقی رفت. در سن 12 سالگی، در حالی که به عنوان یک دی جی هیپ هاپ فعالیت می کرد، اولین آهنگ خودش در زمینه ی الکترو را تولید کرد. او در سنین نوجوانی در ورزش های رزمی از جمله جودو فعالیت می کرد. او از طریق شرکت کردن در رقابت های مختلف، در صحنه ی دی جی شهر بردا شناخته شد. او تحت تاثیر دی جی Tiesto قرار گرفته بود که اهل همان شهر بود.
با تبدیل شدن هیپ هاپ به موسیقی زیر زمینی او نیز سبک خودش را به EDM تغییر داد و شروع به تولید رمیکس ها و آپلود آنها در پاتفرم های مختلف در اینترنت کرد. او در سال 2002 در سن 14 سالگی، پیشنهادی برای همکاری با گروه دو نفره ی Klubbheads از سوی لیبل Digidance دریافت کرد. و سه هفته بعد اولین انتشار رسمی اش را بر روی دو دیسک تولید کرد. و پس از آن در چند کلاب رقص خارج از هلند ظاهر شد. در حال حاضر او یکی از معروف ترین آهنگسازان و دی جی های الکترو هاوس در جهان می باشد. اولین تک آهنگ رسمی او به نام Play It Around در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و در کلاب‌های آلمانی پخش شد و این ترک ترکیبی از سبک‌های موسیقی محبوب و استایل خاص خودش بود.

مروری بر زندگی hardwell

او ۲ آلبوم استودیویی ۱۰ آلبوم تلفیقی و چندین آلبوم ریمیکس دارد. سبک این هنرمند می‌تواند در شاخه‌های مختلف موسیقی الکترونیک دسته بندی شود. او سبک خود را الهام گرفته از صحنه‌های زیر زمینی هیپ هاپ توصیف کرده است. او در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ سبک خود را به طرز تجاری‌تری توسعه داد و با گذشت زمان تولیداتش را به میکس سبک‌های Tech House و Dirty Dutch نزدیک کرد.
در سال ۲۰۰۸ ترک‌های او کند‌تر و تجاری‌تر شدند و به صورت برابر آنها را با عناصر سبک‌های دیگر تجربه کرد. در طول این زمان او با ساختارهایی رشد کرد که بسیار شبیه به سبک Big Room بودند که رد پایشان سالها بعد در آثارش مشخص شد. او با انتشار ترک Feel So High در سال ۲۰۰۹ یک آهنگ سبک tech-house را پخش کرد که خیلی شبیه به progressive house کلاسیک بود که به خصوص در آن زمان در حال فراموشی بود. او در ۱۳ مارس ۲۰۱۹ ترک تحت تاثیر از سبک future house خودش به نام I'm Not Sorry را به همراه Mike Williams منتشر کرد که این ترک برای اولین بار در Amsterdam Dance Event ۲۰۱۸ رونمایی شد.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *