معرفی فستیوال Amsterdam Dance Event

معرفی فستیوال Amsterdam Dance Event

در دسته بندی : دی‌جی

رویداد رقص آمستردام "ADE" یک کنفرانس و فستیوال موسیقی الکترونیک پنج روزه می باشد و به صورت گسترده به عنوان یک نقطه‌ی میتینگ جهانی برای صنعت خلاق موسیقی الکترونیک شناخته شده است.
که معمولا در اواسط ماه اکتبر برگزار می شود. این رویداد توسط بنیاد رویداد رقص آمستردام سازماندهی شده و برنامه‌ی کاملی از کنفرانس های روزانه را در ADE Pro، ADE Tech، HDE، ADE University، ADE Next، ADE Beamlab و ADE Green ارائه می دهد، و در کنارش فستیوال ADE شبانه برگزار می شود که شامل ۱۰۰۰ رویداد و ۲۵۰۰ هنرمند می باشد که در طول پنج روز در حدود ۲۰۰ کلاب و استیج و همچنین برخی مکان‌های تاریخی و منحصر به فرد آمستردام برگزار می‌شود. این اجرا‌ها چیزی بالغ بر ۴۰۰۰۰۰ نفر از سراسر دنیا را به این شهر جذب می کند که آمستردام را به یکی از پرکارترین شهر های کلابینگ دنیا تبدیل کرده است.

ADE در سال 1995 به عنوان یک کنفرانس 3 روزه شروع به فعالیت کرد و با حضور 300 نماینده به همراه اجرای 30 دی جی برگزار شد. ADE در ابتدا در تئاتر De Balie برای کنفرانس های روزانه پایه گذاری شد و در شب که شامل اجراهایی در طی 3 روز در سه مکان مختلف بود از جمله Paradiso، Melkweg و Club Escape . این رویداد در روز چهارشنبه به همراه ADE Pro، ADE Tech، ADE Green و ADE University برگزار می شود، به علاوه‌ی اینکه در شب ها برنامه‌ی آشپزی دی جی ها "DJ Cook-Off" نیز وجود دارد که Seth Troxler سه مرتبه در این مسابقه ی سرگرم کننده برنده شده است. همراه با آن، ADE همچنین در حال حاضر شامل جوایز مراسم نظرسنجی مجله ی DJ Mag برای 100 دی‌جی برتر دنیا نیز می باشد.

در سال 2014 برنامه ی روزانه‌ی ADEPro تعداد ۵۵۰۰ موسیقی، رسانه و صنعت حرفه ای تکنولوژی را جذب کرد، که در اطراف مرکز Felix Meritis و هتل Dylan، که هر دو درشهر Keizersgracht می باشند. ADE University برنامه ای است که برای حرفه‌ای های مشتاق صنعت موسیقی می باشد، و به همراه ADE Green در مکانی در کلاب Chicago Social برگزار می شود. این فستیوال همچنین شامل Hard Dance Event می باشد که در کلاب Melkweg برای سبک های خشن‌تر موسیقی الکترونیک برگزار می شود. همچنین ADE با ADE Next درها را برای ورود موسیقیدانان غیر‌حرفه ای باز می گذارد، که هنرمندان و آهنگ سازان مشتاق برای ملاقات با مشهور ترین و پر تقاضا‌ترین هنرمندان دعوت می شوند تا بتوانند با آنها ملاقاتی رو در رو داشته باشند و بتوانند نظر کارشناسانه ای روی کار آنها بدهند.

آخرین ابتکار این رویداد ADE Playground می باشد که در سال 2011 به عنوان یک ویترین تکنولوژی جدید می باشد، اما از سال 2012 حدودا شامل 30 رویداد pop-up بوده است، که در روز‌ها با برترین دی جی های دنیا شما را شگفت زده می کنند، که با لاین های ویژه ی تولیدات، نمایش فیلم و تخفیف در فروشگاه ها و بارها همراه است. همچنین در سال 2012 اعلام شد که ADE رسما از یک رویداد چهار روزه به یک رویداد پنج روزه تبدیل شده است که به دلیل افزایش روز به روز مخاطبان می باشد و از روز یک شنبه آغاز می شود.

لاین‌آپ‌های شبانه‌ی این رویداد شامل بیش از 2200 دی جی و هنرمند و همچنین مجموعه ای از استعدادهای محلی و بین المللی است که در مجموع برای بیش از 350،000 کلابر در مکان های مختلف در سراسر شهر پخش می شود. بر اساس گزارش خبرگزاری Dutch Daily News، هنرمندان برتری که در گذشته در ADE حضور داشتند عبارتند از: Chuckie ، Armin van Buuren، David Guetta، Laidback Luke ، Fedde Le Grand، Fatboy Slim، Junkie XL، Afrojack، Paul van Dyk، Richie Hawtin، Hardwell و Chase & Status

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *