آیا با وجود دریافت دستمزد کم می توان مراسم ها را قبول کرد؟

آیا با وجود دریافت دستمزد کم می توان مراسم ها را قبول کرد؟

در دسته بندی : دی‌جی , روانشناسی دی‌جی

شما باید بدانید که برنامه‌ای را قبول کنید یا نکنید که این خودش مفهوم بسیار مهمی دارد. حتی زمانی که به جای پول بادام زمینی دریافت کردید باید بدانید که چه کنید. یکی از خوانندگان مجله برایمان نوشته : "من در گذشته تلاش بسیاری برای گرفتن برنامه‌های دی‌جی در شهرم کردم و آن را رشد دادم. با توجه به اینکه من به شهری جدید نقل مکان کردم اما در اینجا من خیلی بهتر کار می‌کنم. من دی‌جی کردن و آهنگ‌سازی‌ام را ارتقا دادم. که نتیجه‌ی آن گرفتن برنامه‌های دی‌جی بیشتر و انتشار چند تا از آهنگ‌های خودم بود. پروموت‌کننده‌ها با شنیدن موفقیت من خواستار رزرو کردن وقت شدند و در حالی که تمایل دارند هزینه‌ی دستمزد من را پرداخت کنند، اما بودجه‌ای برای جابه‌جایی و اقامت من در نظر نگرفته اند. در عین حال من هنوز به اندازه کافی معروف نیستم که پروموت کننده‌های بزرگتر با دستمزد‌های بیشتر به سراغم بیایند.

آیا با وجود دریافت دستمزد کم می توان مراسم ها را قبول کرد؟

 با این حال آیا من باید پیشنهاد آنها را قبول کنم حتی اگر بتوانم از پس مخارج پرواز و اقامت خودم بر بیام، یا صبر کنم و منتظر پیشنهادات بهتری باشم؟ این ارزش زیادی برای من دارد که بروم و یک اجرا برای مردم آنجا داشته باشم اما به دلیل هزینه‌های سفر هنوز تصمیم نگرفته‌ام."

اگر شما واقعا می‌خواهید در آن جشن اجرا کنید، باید با این موضوع کنار بیایید و تجربه کسب کردن را به سختی کار بخرید. یکی از کارهایی که شما می‌توانید در این رابطه انجام دهید بررسی گزینه‌های رفت و آمد و محل اقامت می‌باشد: مثلا به جای رزرو هتل، چرا برای یک پرواز ارزان‌تر کمی تلاش نمی‌کنید؟ یا حتی امکان کم خرج‌تر کردن گشت و گذارها هم وجود دارد. 

همچنین شما می‌توانید با بکار گیری سرویس اسکای اسکنر ارزان ترین بلیت را هم پیدا کنید. حال اگر شما در مرحله‌ی بعدی قرار دارید و چند ساعت با ماشین فاصله دارید شاید بتوانید برنامه‌ی یک تور کوچک را بررسی کنید و ببینید به کجا می‌رود و شما هم با آن به محل اجرای خود از شهری به شهر دیگر بروید تا زمانی که بخواهید به خانه برگردید. این تورها برای هنرمندان است که بتوانند به طور مستقل کسب شهرت کنند و امروزه اجراهای زنده با رعایت برخی اصول هنوز هم سود آور است.

دی‌جی

البته شما فقط با پایین آوردن پیشنهاد می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید و شخصا زمانی که برای اجرای نمایش می‌آیید به خصوص وقتی که می‌دانید برای اجرای‌تان پول چندانی دریافت نمی‌کنید بنابراین آنجا برای شما تبدیل به یک جهنم نمی‌شود. ما هم در گذشته با چنین وضعیتی رو به رو بودیم که برنامه گزار از ما برای اجرای زنده دعوت کرد و خواست که وقتی را رزرو کند. ما می‌دانستم که بودجه ی آنها کم است، اما واقعا می‌خواستم برای آنها پلی کنیم بنابراین ما به آن‌ها یک نرخ دوستانه را برای دستمزد دی‌جی پیشنهاد دادیم که فقط برای پوشش دهی مخارج مصرفی کافی بود. این به آن معنی بود که باید ارزان‌ترین هواپیمای ممکن رو سوار شویم و برای محل خواب هم پیش پسرعموی دوستم بروم تا هزینه ها کم شوند.

این اصلا برای من ایده‌آل نبود و من پول چندانی از آن جشن دریافت نکردم اما پلی کردن برای مردم زادگاهم کاری بود که همیشه می خواستم آن را انجام دهم و این برنامه شخصا برای من سود بسیار کمی داشت. اما حداقل آن را از دست ندادم. در نهایت بستگی به این دارد که شما تا چه اندازه می‌خواهید این کار را با وجود چنین شرایط بدی انجام دهید. همانطور که گفتیم این معنای زیادی برای شما دارد اما ممکن است کمی طول بکشد تا پروموت کننده‌های بزرگتر شما را بشناسند و جشن‌های بزرگ‌تری به شما واگذار شوند بعلاوه اینکه شما نباید نگران آن باشید چون به نظر می‌رسد شما آن کار را در وقتش به خوبی انجام می‌دهید.
شما باید تمرکز خود را بر روی ساختن نام و کار خود بگذارید و کارهای بیشتری رزرو کنید و آهنگ‌های بیشتری بسازید تا زمانی که طرفدارهای بیشتری پیدا کنید و اینطور است که شما روز به روز در این بازی قدرتمندتر می‌شوید، پس با وجود دستمزد کم اگر برای برنامه‌ای رزرو شده اید که می دانید در آنجا بهتر دیده می‌شوید یا پلی کردن برای افرادی که در آنجا هستند به پیشرفت کاری شما و مطرح شدن‌تان کمک می‌کند، دو دل نباشید و فقط با کم کردن هزینه‌های خودتان به آنجا بروید و پلی کنید، توجه داشته باشید که انجام این کار همیشگی نیست و بعد از مدتی شما مسیر خود را می سازید. نکته : این کار را در صورتی انجام دهید که بدانید کار دی‌جی دیگری را خراب نمی کنید.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *