مروری بر زندگی HERNÁN CATTÁNEO

مروری بر زندگی HERNÁN CATTÁNEO

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

هرنان کاتانئو(Hernán Cattáneo) یک دی‌جی اسپانیایی زبان اهل کشور آرژانتین می‌باشد. او متولد 4 مارس 1965 است و یک دی‌جی سبک House می‌باشد و در زمینه‌ی موسیقی الکترونیک سال هاست فعالیت می‌کند و اکثر کار‌های او در سبک Progressive House است.

هرنان کاتانئو کار حرفه‌ای‌اش را در اوایل دهه‌ی 1990 برای اولین بار با یک ایستگاه رادیویی محلی به نام FM Z95 شروع کرد که مسئول پخش موسیقی Electronic Dance در آرژانتین می‌باشد.

Hernán Cattáneo هرنان کاتانئو

 

او در سال 1996 اقامت کلاب Clubland Pacha در بوینس آیرس را بدست آورد. همچنین او در فستیوال‌ها و جشنواره‌های موسیقی مانند Creamfields، Exit و Refresh شرکت کرده و اجرا داشته است. او به عنوان یک دی‌جی دو بار در نظرسنجی رسانه‌ی DJ Mag یعنی 100 دی‌جی برتر دو بار به رتبه‌های 22 و پس از آن به رتبه ی 6 دست یافته است و در سالی که گذشت یعنی 2018 برنده‌ی بهترین دی‌جی سبک خودش Progressive House شد. او در کنار بزرگانی همچون Nick Warren، Guy J و Henry Saiz در بهترین کلاب‌ها و فستیوال‌های دنیا پلی کرده است.

 

 او در سال 2001 نیز برنده‌ی بهترین هنرمند تازه وارد شد و همچنین در سبک خودش یعنی Progressive House در سال 2005 رتبه‌ی 4، 2008 در رتبه 6، 2009 و 2010 در رتبه‌ی 4 دست یافت.

 

با وجود داشتن سابقه‌ی بلند مدت 10 الی 15 ساله در ظاهر شدن در لیست 100 دی جی برتر، سبک موسیقیایی کاتانئو به شکل درستی حفظ شده است، و به منظور ماندن در عرصه‌ی موسیقی Progressive House در حوزه‌های بین المللی از درخواست‌های تحمیلی از پخش صداهای بیش از حد تجاری اجتناب کرده است.

او در می سال 2007 آلبوم Sequential Volume 2 را منتشر کرد که یک بار دیگر فرهنگ گرد‌‌آوری و تلفیق را به واسطه ی یک تور جهانی ترویج کرد.

منبع دی جی سنتر : هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *