مروری بر یک زندگی Stephan Bodzin

مروری بر یک زندگی Stephan Bodzin

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

استفان بادزین متولد 4 آگوست 1969 در برمن آلمان می باشد او یک دی جی و آهنگساز سبک تکنو و دارنده ی لیبل می باشد. استفان بادزین همچنین به عنوان یک هنرمند اجرای زنده‌ی حرفه‌ای شناخته می شود. او به دلیل اجرای زنده در مکان‌هایی با ظرفیت کمتر از ۹۰۰ نفر شناخته شده است و کاملا مخالف با جنبش Techno تجاری است که توسط Maceo Plex و گروه TWTMEGP که مخفف (The Worst Techno Memes Ever Group Page) است اداره می‌شود. او یک موسیقیدان تحصیل کرده ی کلاسیک می باشد، او سازنده ی بسیاری از پروژه های بزرگ موسیقی الکترونیک می باشد. اولین آلبوم آغاز کار بادزین در می 2007 با اسم Liebe Ist در لیبل Herzblut منتشر شد.

مروری بر یک زندگینامه: Stephan Bodzin

این موسیقیدان آلمانی پسر یک نوازنده ی تجربی می باشد. ساخت موسیقی برای تئاتر های اروپایی جز اولین پلتفرم های موفقیت برای موسیقی بادزین بود. او از سال 2006 در سن ۳۶ سالگی درگیر موسیقی تکنو شده است. آهنگ سازانی نظیر Olivier Huntman و Marc Romboy از جمله هنرمندانی هستند که با استفان بادزین همکاری داشته اند.
او آهنگ هایی را برای Depeche Mode ،‌Booka Shade و The Knife نیز ریمیکس کرده است، استفان بادزین همچنین با لیبل رکورد هایی نظیر Get Physical ،‌Datapunk ،‌Gigolo ،‌Systematic و Giant Wheel برای پخش کار هایش همکاری داشت است.
او خودش را "مرد ملودی" شرح کرده است. DJ Hell صدای استفان بادزین را به عنوان "Bremen sound" شرح داده است. بادزین رکورد لیبل خود را با اسم HERZBLUT در سال 2006 ثبت کرد. استفان بادزین یکی از بهترین دی جی های اجرای زنده دنیا می باشد که کار های خود را به صورت اجرای زنده و منحصر به فرد در استیج ها پلی می کند.
او سال‌ها چهره‌ای پر نفوذ در صحنه‌های جهانی تکنو بوده است. او پس از شروع موسیقی با آهنگسازی برای چندین تئاتر معتبر اروپایی، تغییر جهت داد. چندی نگذشت که عاشق صداهای کلاب‌های شبانه شد و شروع به تولید برند تکنو خودش کرد. او موسیقی خودش را بدون کمک از کسی پیش برد و بارها با Marc Romboy همکاری کرده است که شامل آلبوم‌هایی نظیر Luna و آلبوم اخیرشان یعنی Kerberos & Styx در سال ۲۰۱۴ می‌باشد و با Oliver Huntemann تحت عناوین بی شماری از جمله Rekorder نیز همکاری کرده است. او تا کنون ثمره‌ی این تلاش‌هایش اجراهای خاص در صحنه‌های تکنوی مدرن تعریف می‌کند.

مروری بر یک زندگینامه: Stephan Bodzin

استفان بادزین گفته است که: از طریق تمام انتشارات و همکاری‌هایش موفق شده است تا ایده‌هایش را آزادانه به جریان بگذارد و سبکش را توسعه بدهد و در ادامه توضیح داد که با اولین آلبومش در سال ۲۰۰۷ به نام Liebe Ist… و برخی تک آهنگ‌ها مانند Sungam در سال ۲۰۱۴ که در چارت Resident Advisor به رتبه‌ی شماره چهار دست یافت و ریمیکس فوق العاده‌ی از ترک Super Flu به نام Jo Gurt در همان سال حرفهایش را اثبات کرد.
ترک‌های استفان بادزین گوشنواز، کشاننده و هیپنوتیزم کننده هستند و دارای یک حس بسیار واقعی و خاطره انگیز ملودیک هستند که مدت‌ها در ذهن باقی می‌مانند. او با راه اندازی لیبل خودش در سال ۲۰۰۶ توانست حرفه‌ی خودش را بهتر تعریف کند و همچنین به مکان هایی درخور آثارش امکان اجرا پیدا کند و همچنین  لیبل او میزبانی برای موسیقی‌های سر زنده‌ی هنرمندان معاصر از جمله Max Cooper ،‌Dominik Eulberg و Pig&Dan است.
او همیشه حرفی برای گفتن دارد و با اجرای زنده‌اش داستانی را روایت می‌کند که واقعا سالن رقص را با الهامات موسیقیایی‌اش تکان می‌دهد. این مغز متفکر در سال ۲۰۱۵ دومین آلبوم بلند خودش را با نام Powers of Ten را در لیبل Herzblut Recordings منتشر کرد و همچنین یک تک آهنگ به نام Singularity با طعم و مزه و سلیقه‌ی DJ Tennis و Tale Of Us را در لیبل Life&Death منتشر کرد. این آلبوم یکی دیگر از شاهکار‌های خیره کننده‌ی او است که بر روی ملودی، ریتم و بیس‌های پر پشت تمرکز کرده است و ذهن را از طریق موسیقی به سفری واقعا فریبنده می‌برد.

 

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *