معرفی ۶ پلاگین افکت خلاقانه

معرفی ۶ پلاگین افکت خلاقانه

در دسته بندی : نرم افزار

Alex Hilton A1TriggerGate

این یک پلاگین قدیمی است اما مطمئنا هنوز هم خوب است. TriggerGate برای بازتولید افکت گِیت ریتمیکی که در بسیاری از انواع موسیقی Dance و Pop استفاده می‌شده است، اما شما با هر سبکی می‌توانید از آن استفاده کنید و آن را به یکی از پلاگین‌های خلاقانه‌ی خودتان تبدیل کنید. آن دارای یک سکوئنسر الگوی آنبورد بوده که به شما اجازه‌ می‌دهد تا افکت‌ها را استپ به استپ برنامه ریزی کنید و افکت‌های آنبورد آن شامل یک فیلتر، دیستروشن و تاخیر است تا یک اجرای صوتی خلاقانه‌تر داشته باشید.
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

AudioThing Filterjam

AudioThing Filterjam

به گفته‌ی برخی از کارشناسان بزرگ پلاگین‌ها از سراسر دنیا، این پلاگین بهترین پلاگین فیلتری است که رایگان بوده و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. رابط کاربری این پلاگین بسیار ساده است و می‌توانید هر صدایی را برای طنین انداز کردن یا مدوله کردن در آن بیاندازید. کاراکتر ring-mod آن به راحتی قابل کنترل است. بر روی این پلاگین تنها ۵ ناب برای تنظیم وجود دارد، بنابراین لازم نیست زیاد با آن درگیر شوید، اما آن در واقع می‌تواند خیلی کاربری هم باشد.
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

Blue Cat Audio Phaser

Blue Cat Audio Phaser

ما سعی کرده‌ایم تا طیف گسترده‌ای از افکت‌های خلاقانه را در این مقاله به شما معرفی کنیم و در اینجا یک ماژول Phaser بر اساس سخت‌افزار‌های کلاسیک را داریم، اما آن به همراه برخی از پیچیدگی‌ها و تنظیمات مدرن برای تبدیل صدای شما به صدایی اکتشاف نشده ارائه شده است. اما این به آن معنی نیست که شما نمی‌توانید با آن ظریف و دقیق باشید. شما می‌توانید به راحتی آن افکت‌های رفت و برگشتی عجیب را خلق کنید. اما با وجود ۳۲ مرحله‌ی Phasing، شما مطمئنا می‌توانید از آن استفاده‌های بسیار زیادی بکنید. استفاده از آن بسیار راحت و خوب است.
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

Hvoya Audio Ribs

Hvoya Audio Ribs

Ribs یک پلاگین طراحی صدای granular به همراه یک رابط کاربری متمایز و مدرن است. این پلاگین از لحاظ کاری که انجام می‌دهد تقریبا متفاوت با دیگر افکت‌ها می‌باشد، آن تقریبا می‌تواند به عنوان یک پلاگین بیت ساز، سینت، وکودر و افکتور همه در یکی عمل می‌کند. آن دارای حالت‌های Beats، FX، Notes و یک حالت Simple برای جابجا شدن بین کاربردها بوده و در حالی که ممکن است شما در استفاده از آن سردرگم شوید و سر خود را بخارانید، اما در آدرس زیر برای شما یک راهنمای خوب و ویدئوهای آموزشی آنلاین قرار داده شده است و هر کاری که شما با آن انجام دهید قطعا شما را به سمت ساخت یک ترک ریتمیک می‌برد. 
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

Stagecraft Software AutoFilter

Stagecraft Software AutoFilter

این پلاگین یک افکت bitcrusher و فیلتر از کمپانی Stagecraft می‌باشد که مطمئنا شبیه به یک پلاگین زرق و برق دار مدرن است و دارای ویژگی‌هایی برای بک‌آپ گرفتن می‌باشد. شما یک بازخورد گرافیکی کامل از گزینه‌های فیلترینگ آنالوگ به همراه مدولاسیون پارامترهای مختلف طیف وسیعی از LFO دریافت می‌کنید. آن دارای پیش تنظیمات باورنکردنی مختلفی است که آن را به یکی از بهترین و جذاب ترین پلاگین‌ها تبدیل کرده است.
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

Tritik Krush

Tritik Krush

این پلاگین دارای بالاترین رتبه در سایت Plugin Boutique می‌باشد و این به دلیل آن است که Tritik Krush دارای یک رابط کاربری ساده، واضح و مدرن به همراه کنترل‌های Drive و Crush بوده و یک بخش فیلتر سبک آنالوگ دارد. از همه بهتر گزینه‌های مدولاسیون می‌باشند که این crusher را به سمت محدوده‌‌ی خلاقانه‌ی فوق العاده‌ای سوق می‌دهد. در آن پیش تنظیمات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد Krush محدوده‌ی صوتی توانایی داشته و یکی از سرگرم کننده ترین پلاگین‌های موجود می‌باشد.
برای دانلود و اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید.

 
منبع دی جی سنتر :‌ هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *