مروری بر  زندگی Giorgia Angiuli

مروری بر زندگی Giorgia Angiuli

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Giorgia Angiuli متولد Puglia در جنوب ایتالیا می‌باشد که به عنوان پاشنه‌ی ایتالیا نیز شناخته می‌شود. Giorgia موسیقیدان، آهنگساز و نوازنده‌ی چندین ساز با آموزش کلاسیک می‌باشد. او خیلی زود به موسیقی الکترونیک علاقمند شد و شروع به کار با تجهیزات اجرای زنده کرد تا تجربه کسب کند. پروژه‌ی انفرادی Giorgia Angiuli یک استایل واقعی و منحصر به فرد است که بین موسیقی پاپ، تکنو و هاوس در حرکت است.
او از صدای خودش برای ایجاد ابعادی رویایی استفاده می‌کند که آن صداها را با استفاده از ساز‌ها و ابزار خاصی تشدید می‌کند. او در طول ست‌هایش کیبورد‌ها، درام پد و تِرِمین را با صداهای فلوت، ساکسیفون و ترومپت اسباب بازی و بسیاری دیگر از عروسک‌های صدا دارش ترکیب می‌کند. او همه‌ی این سمپل‌ها و لوپ‌ها را میکس می‌کند و یک گروو پر انرژی و تکان دهنده را ایجاد می‌کند که سالن رقص را به آتش می‌کشند.
لیبل‌هایی از جمله Stil vor Talent ،‌Crosstown Rebels ،‌Kindisch، لیبل دی‌جی افسانه‌ای Kevin Saunderson به نام KMS ،‌Harry Klein ،‌Einmusika ،‌Systematic و Suara برخی از لیبل‌هایی هستند که او با آنها همکاری داشته است. او در سال ۲۰۱۸ آلبوم EP خودش به نام No Body No Pain منتشر کرد و در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۸ اولین آلبوم کامل او به نام In a Pink Bubble منتشر شد که هر دو در لیبل Still Vor Talent پخش شدند.

آلبوم In A Pink Bubble توجه مطبوعات در سراسر دنیا را جذب کرد. که تعداد زیادی از هنرمندان مطرح، مقالات و ریویو ها از انتشار این آلبوم استقبال کردند. این آلبوم نظرات مثبتی را در مجله‌ی Dj Mag Spain دریافت کرد که نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را به او دادند و همچنین در مجله‌ی آلمانی Faze نیز نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرد. همچنین مقالات زیادی در رابطه با آلبوم او در مجلات Dj Mag انگلیس، TRAX فرانسه، Dj Mag ایتالیا، Magnetic Magazine آمریکا، Attack Magazine انگلستان، Dj Mag مکزیک، Wired ایتالیا، Soundwall ایتالیا، LIFO یونان، ClubbingSpain اسپانیا، مجلات Dj Mag ،‌Phouse ،‌House Mag برزیلی و Radionica کلمبیا منتشر شدند.
زمانی که او تور خود را شروع کرد اصلا با صحنه‌ی کلاب غریب نبود. در سال ۲۰۱۳ او زمانی که پروژه‌ی انفرادی خودش را شروع کرد، در کلاب Tenax در فلورنس ایتالیا اقامت خود را نیز شروع کرد و به طور مرتب در آنجا اجرا داشت. از آن زمان به بعد او در برخی از معروف ترین کلاب‌ها در دنیا از جمله Berghain در برلین، Output در نیویورک، Rex در پاریس، Hive در زوریخ، Egg در لندن، Harry Klein در مونیخ، Studio در اسن، Nox در مادرید، Metro در آلکاتن، Privilege ایبیزا، KaterBlau در برلین، Sisyphos در برلین، Watergate در برلین، Warung + D-Edge + Beehive + Club 88 در برزیل، Le Bataclan در پاریس، Tanzhaus West در فرانکفورت، Artel Bessonnica در مسکو، Amnesia ایبیزا، The Grand Factory در بیروت، Input در بارسلون، Soho Garden در دبی، Beit Maariv در تل‌آویو، De Marktkantine در آمستردام، Oval Space در لندن، D! Club در لوزان، Industria در پورتو، Pacha در مونیخ، Smolna در ورشو و بسیاری دیگر از کلاب‌های دنیا اجرا داشته است.

او همچنین در فستیوال‌های فضای باز مانند Extrema، Fort، Paradise City، Fusion و تعدادی دیگر نیز در سال‌های زیادی اجرا داشته است. او در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار در کانادا و آمریکا تور گذاشت و در فستیوال Output به همراه Kink، و در فستیوال‌های Great Northern در سان فرانسیسکو، Union در لس آنجلس، Spybar در شیکاگو، Treehouse در میامی نیز اجرا داشت و همچنین یک همکاری و اجرای فوق العاده با هنرمند شناس Maceo Plex نیز در قستیوال Movement در دیترویت داشته است.
او با گذشت سال‌ها و تداوم حضور جذابش در رسانه‌های مجازی بسیار محبوب شده است و بازدید آثار او به هزاران یا میلیون‌ها پخش رسیده است. او اهل شهر کوچک Puglia بود و اکنون در فلورنس ساکن است. او یک شخصیت اجرای زنده‌ی محبوب و رو به پیشرفت است.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *