مروری بر  زندگی Jan Blomqvist

مروری بر زندگی Jan Blomqvist

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Jan Blomqvist در دهه‌ی ۸۰ میلادی در برلین به دنیا آمده است و اصلیت سوئدی دارد، او هم یک هنرمند انفرادی بوده و هم نقش رهبر یک گروه را بازی می‌کند. از اینجا بود که او کنسرت تکنو بداهه مخصوص خودش را ابداع کرد که شامل وکال های رویایی و ضرب‌های ساده بود. او به همراه گروه خود BLOMQVIST در سبک رقص آور Electro-Pop فعالیت می‌کند و همچنین به عنوان یک هنرمند انفرادی در سبک Clubsoul فعالیت می‌کند.
Jan در کودکی خود هیچوقت گریه نمیکرد و همیشه در حال خواندن آواز بود. پدر مادر هیپی او استعداد او را کشف کردند و اولین گیتار را برای او خریدند. او فقط یاد گرفته بود که مانند Keith Richards گیتار را بنوازد، اما او دریافت که سبک Mike Jagger الگوی مناسب تری برای او می‌باشد. او اولین گروه خود را در یک دهکده‌ی کوچک در lower Saxony در شمال غربی آلمان تشکیل داد.
او در ابتدا با گروهش موسیقی Funk کار می‌کردند، که از لحاظ موسیقیایی نسبتا سبکی مخرب است، اما کم و بیش شخصیت ساز است. او اولین پولی را که از راه موسیقی به دست آورد صرف خریدن یک آمپ کرد. گروه موسیقی مدرسه او را به عنوان یک عضو قبول نمی‌کرد، اما موسیقی آنها واقعا خنده‌دار بود. او در سن ۲۱ سالگی که یک دانشجوی هوا و فضا بود با موسیقی Techno آشنا شد.

مروری بر یک زندگینامه: Jan Blomqvist

دی‌جی‌های بسیاری به او گفتند که می‌توانی به یک حرفه‌ای تبدیل شوی. او گفته است که: اگر دوست ندارید صبح‌ها از خواب بلند شوید، معلم بودن کاری خطرناک است. این هنرمند در طول روز خواب است و در تاریکی شب ساعت‌ها بر روی ترک‌های خود کار می‌کند. او آخر هفته‌ها به عنوان یک متصدی بار در کلاب کار می‌کرد و آن را در سفرهای آموزشی خود در کنسرت‌های هوای آزاد Radiohead ،‌Bar25  خرج می‌کرد. او برای از بین بردن خستگی مردم در کلاب‌ها و به وجود آوردن حس کنسرت در سالن رقص با وکال‌های ساده و بیت‌های مینیمال بسیار زحمت کشیده است. موسیقی Rock ‘n’ Roll تا حد زیادی در سلیقه‌ی موسیقیایی او نفوذ کرده است و او سعی می‌کند همیشه موسیقی خود را ساده اما با ریزه‌کاری‌های زیاد و با حفظ جزئیات ارائه دهد.
او پس از رسیدن به موفقیت‌های اولیه، در سال ۲۰۱۱ در یک فستیوال fusion در مقابل ۳۰۰۰ نفر اجرا کرد و در ادامه ترک‌هایی را در لیبل‌های معروف Dantze و Stil vor Talent منتشر کرد. او سال ۲۰۱۲ در برلین در weekend club در یک کنسرت در پشت‌بام اجرا داشت که ویدئوی این کنسرت در یوتیوب میلیون‌ها بازدید داشته است. او در طول ۳ سال ۳۵۰ اجرا داشته است. Jan گفته است همه‌ی این کنسرت‌ها را به یاد می‌آورد، نیویورک ، مسکو ، پاریس ، استانبول ، لس آنجلس ، رم ، سان فرانسیسکو ، مکزیکوسیتی ، کپنهاگ ، بروکسل ، آمستردام ، میلان ، آتن ، بوداپست ، بیروت ، تونس ، ناپل ، بخارست ، ورشو ، زوریخ ، مارسی ، مونپلیه ، تسالونیکی ، مونیخ ، وین ، لندن ...

مروری بر یک زندگینامه: Jan Blomqvist

او برای اولین آلبوم خود زمان زیادی گذاشته است و همچنین در اوایل شروع حرفه‌ی خود در آهنگ The Devil in Me از Olivier Koletzki در سال ۲۰۱۲ ترانه آهنگ را خوانده است. Jan همچنین گفته است که عاشق ضرب‌های نیمه‌ (Half-Beat) است اما از کار بی حساب و کتاب متنفر است. حضور در استودیو برای او به معنی نتیجه‌گیری و طراحی اجراهای زنده‌اش می‌باشد. او آلبوم REMOTE CONTROL را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که مجموعه‌ای از آهنگ‌هایی بود که تاثیر گرفته از احساس و شخصیت عمیق خودش بود. ملودی‌های نفس گیر و وکال‌های پر احساس و اشعار واضح و مبهم از خصوصیات منحصر به فرد آثار او می‌باشد.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *