کمپانی KRK نسخه‌های محدود اسپیکر مانیتورینگ خود را معرفی کرد (Rokit G4 ‘White Noise’)

کمپانی KRK نسخه‌های محدود اسپیکر مانیتورینگ خود را معرفی کرد (Rokit G4 ‘White Noise’)

در دسته بندی : اخبار

کمپانی KRK محصول جدید خود یعنی اسپیکر مانیتورهای Rokit G4 White Noize را در رنگ سفید رونمایی کرد. White Noise مانند همتایان معمولی خودش Rokit G4 دارای یک DSP اکولایزر گرافیکی آنبورد است که با ۲۵ تنظیم ارائه شده و امکان تنظیم دقیق آنها برای هر محیطی را فراهم می‌کند. این سیستم از طریق نمایشگر LCD قابل مدیریت بوده و همچنین با اپلیکیشن‌ رایگان KRK Audio Tools نیز به خوبی کار می‌کند.

 Rokit G4 دارای یک آمپلیفایر قدرت کلاس D و یک دریچه‌ front-firing در جلوی آن است که ارائه دهنده‌ی مقدار قابل توجهی فرکانس پایین گسترده است و برای قرار گرفتن در موقعیت مناسب اتاق بسیار انعطاف پذیر می‌باشد. آن به درایور‌های Kevlar مجهز است که طبق گفته‌ی این کمپانی Rokit G4 ارائه دهنده‌ی بازتولید محکم و دقیق صدای بیس و یک صدای بهبود یافته می‌باشد که کمترین خستگی را برای گوش شما بجا می‌گذارد.

White Noise مانند همتای مشکی رنگ خود شامل یک محفظه‌ با رزونانس کم و طراحی مخصوص برای کمترین دیستورشن و رنگ صدای عالی است، در حالی که یک پد فوم ISO با چگالی بالا در زیر اسپیکر‌‌ها قرار گرفته است که آنها را از سطوح جدا کند تا کمترین لرزش را داشته باشند و وضوح صدا را بهبود دهند. آنها همچنین دارای یک لیمیتر Brick-Wall هستند که در سطح حداکثر آمپ قرار دارد که تعادل صدا را حفظ می‌کند و داینامیک‌های گسترده و بهتر را ارائه می‌دهد و از سیستم شما نیز در برابر صداهای خیلی بیش از اندازه بلند محافظت می‌کند.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *