معرفی محصول جدید: Launchpad X

معرفی محصول جدید: Launchpad X

در دسته بندی : اخبار

لانچپد X یک کنترلر MIDI و مجموعه‌ای از۶۴ پد اختصاصی برای DAW ایبلتون لایو می‌باشد. آن هر چیزی که شما برای کنترل ایبلتون نیاز داشته باشید را برایتان فراهم کرده است. شما می‌توانید صداهای خودتان را راه اندازی، پخش و اجرا کنید و آهنگ‌های خود را با استفاده از پدهای RGB فوق العاده حساس و بزرگ، حالت‌های مقیاس و نت داینامیک و کنترل‌های میکسر تولید کنید.

هر چیزی که در مورد ساختن یک آهنگ در ایبلتون لایو وجود دارد با وجود لانچپد X بسیار آسان تر و سریع تر خواهد شد. با لانچپد X اجرا کردن کلیپ‌ها و راه اندازی سکانس‌ها تا به امروز راحت تر از این نبوده است و این دستگاه انعطاف پذیرترین جدول پدی است که تا به امروز تولید شده است. آن دارای ۶۴ پد حساس به فشار و شدت ضربه‌ی RGB است که باعث می‌شود با عملکرد کنترل Capture MIDI هیچ ایده‌ای را از دست ندهید. این لانچپد برای هر کسی که کاربر ایبلتون لایو می‌باشد یک ابزار بسیار ایده‌آل می‌باشد.

لانچپد X تمام موارد مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد تا در هنگام ساخت موسیقی زمان کمتری را صرف نگاه کردن به نمایشگر کامپیوتر و کار کردن با ماوس کنید. همچنین دیگر لازم نیست نگران خارج زدن از کلید موسیقی خود باشید، زیرا حالت‌های Scale و Note داینامیک آن به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به خوبی بیس لاین‌ها، ملودی‌ها، آکورد‌ها و لید‌ها را در کلید مربوط به خودشان بنوازید.

این پدهای حساس به فشار و شدت ضربه با aftertouch پلیفونی به شما اجازه می‌دهند تا سازهایتان را به صورت داینامیک و بیانگر بنوازید، از صفحه نمایش کامپیوتر فاصله بگیرید و به صورت بصری ترک خود را بسازید. شما می‌توانید لانچپد X را به روشی که دوست دارید استفاده کنید. از نرم‌افزار Novation Components برای مپ کردن MIDI شخصی استفاده کنید و تقریبا هر چیزی را کنترل کنید. چهار حالت شخصی سازی آن به این معنی است که می‌توانید نحوه‌ی کنترل کردن این پدهای شبکه ای را خودتان طراحی کنید و شما تنها محدود به تخیل خود می‌باشید.

شما زمانی که لانچپد X خود را رجیستر کنید به صورت خودکار به Sound Collective متصل می‌شوید و به آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید هر چند ماه یک بار از پلاگین‌های رایگان آن استفاده کنید و از پیشنهادات و تخفیفات آن بهره‌مند شوید. با Launchpad X دسترسی دو ماهه رایگان به Splice Sounds خواهید داشت و روزانه میلیون ها نسخه از شات‌ها، لوپ و پیش تنظیمات با کیفیت بالا و بدون حق امتیاز را استفاده کنید. قیمت این کنترلر ۱۹۹.۹۹ یورو می‌باشد.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *