مروری بر زندگینامه: Steve Angello

مروری بر زندگینامه: Steve Angello

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Steven Angello Josefsson Fragogiannis که بیشتر با نام مخفف استیو آنجلو شناخته شده است متولد 22 نوامبر 1982 یک دی جی، آهنگساز، ریمیکس کننده‌ی سوئدی و دارنده ی یک لیبل رکورد می باشد. او یکی از اعضای گروه "Swedish House Mafia" در کنار Axwell و Sebastian Ingrosso می باشد.
استیو آنجلو از یک پدر یونانی و مادری سوئدی در آتن یونان به دنیا آمده است و در استکهلم سوئد همراه برادرش Antoine Josefsson ( که با نام AN21 شناخته شده است) بزرگ شده است. استیو آنجلو در سن 12 سالگی به عنوان یک دی جی اسکرچ شروع به کار کرد و درگیر خیلی از رقابت های اسکرچ شد، که ترکیبی از هیپ هاپ، BreakBeats و کلاسیک های دهه 1970 بود. او در اواخر نوجوانی خود با نوجوانان هم دوره ی خودش شروع به گوش دادن به موسیقی الکترونیک کرد و به عنوان یک دی جی الکترونیک شروع به کار کرد.

استیو آنجلو آهنگسازی را تحت نام مستعار  Who's Who شروع کرد و ترک هایی با نام "Not So Dirty" و "Sexy F*ck" را به عنوان اولین کار های خود منتشر کرد. او اغلب با رفیق سوئدی خود دی جی Sebastian Ingrosso در دی جی کردن و آهنگ سازی تحت نام های Buy Now ،‌General Moders ،‌Fireflies ، Mode Hookers ،‌Outfunk و The Sinners همکاری کرده است. او رکورد‌های اولیه‌ی خود را از طریق لیبل‌های Subliminal ،‌Cr2 و Refune Records منتشر کرد و همچنین چند کار در لیبل Interscope Records منتشر کرد، هرچند که او دارنده و بنیانگذار لیبل Size Records مقیم در استکهلم سوئد می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. او از طریق لیبل خودش تک آهنگ‌هایی نظیر Gypsy، Isabel و Flonko را منتشر کرد. لیبل Size منعکس کننده ی آثار هنرمندانی از جمله Wayne & Woods ،‌Tiesto ،‌Afrojack ، Don Diablo ،‌AN21 و Avicii می باشد. آنجلو در سال ۲۰۰۴ ریمیکس خودش از آهنگ معروف Sweet Dreams از Eurythmics را منتشر کرد، او همچنین به همراه Eric Prydz تحت نام A&P نیز همکاری‌هایی را انجام داده‌اند، و همچنین در سال 2006 نیز به همراه Axwell یک گروه با نام مستعار Supermongo تشکیل دادند که بعدا به Supermode تغییر نام داد که از طریق این گروه تک آهنگ برتر Tell Me Why که یک نسخه‌ی کاور از ترک قدیمی گروه ۳ نفره‌ی Bronski Beat بود را تولید کردند و از طریق Data Records که یک زیر مجموعه از رسانه‌ی لندنی Ministry of Sound بود آن را منتشر کردند.
به دنبال موفقیت تک آهنگ Tell Me Why، آنجلو اولین اثر بزرگ تجاری خودش را به عنوان یک هنرمند مستقل با همکاری David Guetta به نام Baby When the Light منتشر کرد. آنجلو پس از کسب اعتبار به واسطه‌ی آن ترک برای تهیه‌ی سومین آلبوم David Guetta به نام Pop Life نیز به او کمک کرد. سال ۲۰۰۷ نیز برای او موفقیت‌های چشمگیری را برای او به ارمغان آورد که مهمترین این موفقیت‌ها ترک Umbrella بود که همراه با Sebastian Ingrosso آن را ساخته بود.
او در سال ۲۰۰۸ همراه با Sebastian Ingrosso و Laidback Luke سه گانه‌ی Be ،‌555 و It را منتشر کردند. با این حال ترک موفق او در آن سال یک ترک بازسازی شده از ترک Robin S در سال ۱۹۹۰ به نام Show Me Love بود که این ترک با همکاری دی جی هلندی Laidback Luke و وکال‌های Robin S بود. این ترک به رتبه‌ی اول چارت UK Dance دست یافت و همچنان تا به امروز بخش بزرگی از ست‌های گروه Swedish House Mafia بوده است.

در اواخر سال ۲۰۰۸ Steve Angello ،‌Axwell و Sebastian Ingrosso با هم متحد شدند و به شکل یک گروه درآمدند که آن گروهی نبود جز Swedish House Mafia در ابتدا قرار بود که Eric Prydz هم جزئی از این گروه باشد اما او به آنها نپیوست و در این رابطه گفت که او وسواس دارد و نمی‌تواند حتی با دوستان بسیار صمیمی خود کار کند. در همین زمان‌ها بود که SHM دو آهنگ را منتشر کرد یکی Get Dumb و دیگری Leave The World Behind، با این حال اینها تحت نام گروه معتبر نبودند. اما در سال ۲۰۱۰ او و دوستان صمیمی‌اش تحت نام Swedish House Mafia اولین آلبوم خودشان به نام Until One را منتشر کردند که شامل دو آهنگ موفق بود که هر دو شامل وکال خوانندگان میهمان بودند و یکی با همکاری Pharrell Wiliams به نام (One Your Name) و دیگری Miami 2 Ibiza بود که به همراه Tinie Tempah ساخته شده بود.
او مهمترین نقش در تشکیل گروه SHM را داشت و با آن گروه به موفقیت های خیلی بزرگی رسیدند که تا به امروز در موسیقی الکترونیک بی سابقه بوده و کمتر دیده شده که 3 موسیقیدان الکترونیک در کنار هم کار کنند، این گروه پس از موفقیت های جهانی شان دیگر با هم همکاری نداشتند تا اینکه در سال 2017 دوباره شروع به کار کردند. استیو آنجلو با مدل و یکی از اشخاص معروف تلوزیون سوئدی Isabel Adrian ازدواج کرد و آنها صاحب دو دختر به نام های Lily متولد 2010 و Rose متولد 6 آوریل 2012 می باشند. او هم اکنون در لس آنجلس به سر می برد.

 

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *