مروری بر زندگینامه: Nina Kraviz

مروری بر زندگینامه: Nina Kraviz

در دسته بندی : معرفی هنرمندان

Nina Kravits که بیشتر با نام Nina Kraviz یا N.K. شناخته می شود، یک دی جی، آهنگساز و خواننده ی روسی می باشد. کراویز قبل از شروع حرفه ی موسیقی در نقش های زیادی کار کرده است، از جمله اصلاح دندان فضانوردان، میزبانی یک اجرای رادیویی Irkutsk محلی و تولید محتوای متنی برای نشریه ی غیر رسمی fanzine .
او در سال 2005 در سیاتل در آکادمی موسیقی Red Bull پذیرفته شد، هرچند به دلیل این که نمی توانست ویزا بگیرد نتوانست آنجا حضور داشته باشد، ولی در عوض در سال بعدش در آکادمی در ملبورن شرکت کرد. از سال 2008 به بعد او به طور منظم هرشب در یک کلاب در مسکو به نام Propaganda پلی می کرد.
کراویز اولین آلبوم آغاز به کار خود را در تاریخ فوریه 2012 از طریق لیبل رکورد Rekids منتشر کرد که انتقادات و نظرات مثبتی را برای او در پی داشت. یک نمایه ویدئویی از کراویز به نام "Between The Beats" در مارس 2013 از طریق رسانه‌ی معروف Resident Advisor منتشر شد که او در آن ویدئو درباره‌ی حرفه و زندگی شخصی‌اش صحبت می‌کند و این ویدئو باعث شد تا توجهات به سمت او جذب شود و باعث به راه افتادن بحثی در مورد فمینیسم و جنسیت در موسیقی الکترونیک شد.

مروری بر زندگینامه: Nina Kraviz

کراویز لیبل رکورد خود را در سال 2014 با نام روسی трип ( به انگلیسی Trip) را راه اندازی کرد. او آلبوم میکس چهل هشتم DJ-Kicks را میکس کرد، که در ژانویه 2015 منتشر شد.
کراویز در سال 1989 در Irkutsk در Siberia روسیه متولد و بزرگ شد. او در سن ۱۹ سالگی شروع به تحصیل در زمینه‌ی دندان پزشکی کرد و بعدا موفق به دریافت درجه‌ی دکترا در علم دندان پزشکی شده است، او اولین دوره ی خود را در Irkutsk کامل کرد و سپس به مسکو منتقل شد، جایی که او در آنجا اقامت گزید.
بر طبق گفته ی نشریه ی گاردین، "آموزش تکنوی کراویز در زادگاهش یعنی شهر Irkutsk شروع شد و در اوایل دهه ی 90 توسعه پیدا کرد، این زمانی بود که او تمایل داشت ساعات اولیه ی برودکست های رادیویی موسیقی الکترونیک در شبکه ی Europa Plus را گوش دهد. با پایان دهه‌ی ۲۰۰۰، او خانه و زندگی خود را به مسکو منتقل کرد، و به عنوان یک دندانپزشک روزها در بیمارستان جانبازان جنگی و در شب های جمعه در اقامتگاه یک کلاب پلی می کرد."
در سال ۲۰۱۸ شایعاتی در مورد رابطه‌ی Nina Kraviz و Cristiano Pascoa De Gouveia که یک پرستار و آهنگساز بود منتشر شد اما این رابطه توسط هیچ یک از این دو نفر تایید نشد. Nina Kraviz یکی از مهمترین هنرمندان جهان در زمینه‌ی موسیقی الکترونیک است که به عنوان یک هنرمند بسیار احساساتی و پر شور شناخته شده است. در سال ۲۰۱۵ لیبل трип توسط مجله‌ی Mixmag به عنوان لیبل سال انتخاب شد. او سال ۲۰۱۶ را با میزبانی ماهیانه‌ی BBC Radio1 اقامت خود را آغاز کرد و آن سال را با یک میکس فوق العاده برای سری CD های مشهور جهان یعنی Fabric به پایان رساند.

مروری بر زندگینامه: Nina Kraviz

او یک هنرمند خوش مشرب و پر انرژی روسی است، جایی که کمتر کسی جرات می‌کند در موسیقی ادعایی داشته باشد و بیشترین محبوبیت او به خاطر ارتباط صمیمانه‌اش با مخاطبان است که این دقیقا یک خصوصیت متضاد با ذات مردمان روسیه است. احساس بی نظیر او همراه با یک نگرش انعطاف ناپذیر و شخصیت کاریزماتیکش باعث شده است که او در همه‌ی جشنواره‌های معتبر دنیا جایگاه ثابت خود را پیدا کند و به یکی از مهمترین هدلاینر‌های فستیوال‌ها تبدیل شود. او هرساله در تابستان از طرف بزرگ‌ و مهمترین کلاب‌های ایبیزا و فستیوال‌های سرتاسر دنیا برای اجرا کردن دعوت می‌شود. او از طریق لیبل خود تور‌های منحصر به فرد و رویداد‌هایش در جهان را اعلام و پروموت می‌کند.
او از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در بیش از ۶۰ کشور دنیا اجرا داشته است و تعداد این اجراها بسیار زیاد می‌باشد. او گفته است که در خانواده‌ای بزرگ شده است که در آن موسیقی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و پدرش عاشق واقعی موسیقی است و یک مجموعه دار بزرگ موسیقی راک، پاپ و جاز بوده است و به عنوان یک کودک به موسیقی راک و الکترونیک علاقه‌مند شد و عاشق هنرمندانی مانند Led Zeppelin و Pink Floyd بوده است. او بعدا در سنین نوجوانی درگیر موسیقی Acid ،‌Detroit Techno ،Chicago House و IDM، Ambient شد و همچنین یکی از طرفداران دو آتیشه‌ی انواع الکترونیکا‌های مبهم مانند EBM ،‌Funk و Classic Disco بود، بعدها او موسیقی Underground Disco و New-Wave را کشف کرد.

منبع دی‌جی سنتر هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *