چند نکته درباره حفظ آرامش در هنگام دی جی کردن

چند نکته درباره حفظ آرامش در هنگام دی جی کردن

در دسته بندی : دی‌جی

ما هنوز به یاد داریم که پیش از رفتن به نخستین اجرایمان چقدر دست پاچه شده بودیم و لرزش دست داشتیم، این واکنش ها ممکن است برای هرکس متفاوت باشد، اما این کاملا عادی است که پیش از آغاز دی جی کردن برخی از هیجانات را در عموم احساس کنید. ما چند نکته در مورد چگونگی کنترل این هیجانات را به شما می گویم.

-از پیش برنامه ریزی کنید

-از پیش برنامه ریزی کنید

دی جی کردن در کل در پیوند با ابتکار عمل و تعامل با جمعیت است، اما شما باید برای آن آماده باشید. سعی کنید برای خودتان تصویری روشن از موزیک هایی که میخواهید در جشن با برنامه ها پخش کنید داشته باشید. برای نمونه لیست پخش Record box خود را همیشه دم دست خود در هرجا داشته باشید تا با گوش دادن به آن آهنگ های خود را بهتر بشناسید.

فکرتان را آزاد کنید

-فکرتان را آزاد کنید

بیش از اندازه درباره ایونتی که میخواهید بروید یا اینکه چگونه میخواهید آن اجرا را انجام دهید فکر نکنید. فکر کردن بیش از اندازه به این گونه مسائل پیامدی جز بدتر شدن استرس و حال شما نخواهد داشت. در روز اجرا فکر خودتان را کاملا از مسائل این چنینی پاک کنید و فکر کردن به آنها را کنار بگذارید، به پیاده روی بروید، یک بازی ویدئویی انجام دهید یا هر کار دیگر که فکر شما را از این مسائل دور کند.

از مصرف دخانیات یا الکل اجتناب کنید

-از مصرف دخانیات یا الکل اجتناب کنید

از مصرف الکل، مواد یا هرگونه داروی اعصاب بپرهیزید، به خصوص اگر که آن چیزی نباشد که به آن عادت داشته باشید. چون شما باید کاملا هشیار و آگاه به شرایط پیرامون خودتان بمانید و شانس پلی کردن دوباره در آنجا را داشته باشید.

آدرنالین را از بین ببرید

- آدرنالین را از بین ببرید

به سالن رقص بروید و با افرادی که آنجا هستند کمی برقصید و جنب و جوش داشته باشید. ورزش و تحرک به شما کمک میکند تا آدرنالین بیش از حد را از بین ببرید و اندروفین ها را آزاد کنید.

در مورد چیزی که دیگران می گویند نگران نباشید

-در مورد چیزی که دیگران می گویند نگران نباشید

من می دانم صدای پچ پچ دیگران آزار دهنده به نظر می رسد، اما بکوشید که ریلکس باشید و لذت ببرید. دی جی کردن کاری مانند جراحی مغز نیست و قرار نیس اگر اشتباهاتی انجام دادید کسی بمیرد. به شما اطمینان میدهم که حتی حرفه ای ها هم در ابتدای کار خودشان مرتکب اشتباه شده اند و همچنان هم می شوند.

بر روی وظایف خود در دی جی تمرکز کنید

-بر روی وظایف خود در دی جی تمرکز کنید

هنگامی که برای پلی کردن در پشت دستگاه قرار میگیرید بر روی کاری که باید انجام دهید و دی جی کردن تمرکز کنید. حواستان به جمعیت باشد و آنها را زیر نظر داشته باشید و برای آهنگ های بعدی تان برای پخش نقشه بچینید، بیت مچ و میکس درست انجام دهید و در لحظه زندگی کنید.

پس از پخش نخستین یا دومین ترک کار آسان تر میشود

-پس از پخش نخستین یا دومین ترک کار آسان تر میشود

بیشتر زمان ها، پس از گذراندن یک یا دو ترک دی جی کردن روان تر میشود. اگر که شما واقعا عصبی هستید یا استرس دارید، سعی کنید در درست ترین و ساده ترین حالت ممکن ترک اول را پلی کنید و به آرامی میکس کنید و بعد از تعدادی میکس میبینید که رفته رفته کار برایتان ساده تر می شود. همچنین نفس عمیق بسیار کمک کننده است و این آخرین چیزی که برای پوشاندن آن استرس ها مفید است هیجانات قبل از پلی کردن شما است که واقعا کارساز است و کمک می کند تا هوشیار بمانید و گوش به زنگ باشید و به شما می گوید که کارت را خوب انجام بده، پس با هیجانات خود به درستی برخورد کنید و آن هیجانات را دوست خود بدانید نه دشمن.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *