معرفی فستیوال BPM

معرفی فستیوال BPM

در دسته بندی : دی‌جی

فستیوال BPM یک فستیوال موزیک الکترونیک سالیانه است که در شهر ساحلی Playa del Carmen در مکزیک برگزار میشود. آن یک فستیوال به مدت ۱۰ شبانه روز است که به دست Craig Pettigrew  و  Philip Pulitano راه اندازی شده است. BPM یک فستیوال برای موزیسین ها، پروموت کننده ها و متصدیان بار است و در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک گردآوری از حرفه ای های این صنعت ایجاد شد و آن به بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر و گرد آوری دی جی ها، خوش گذران ها و حرفه ای های این صنعت در سطح جهانی رسید که شامل بیش از ۴۰۰ دی جی و بیش از ۸۰ ایونت می رسد.

معرفی فستیوال BPM

جشن های فستیوال BPM هم در روز و هم در شب در چندین مکان مختلف در Playa Del Carmen برگزار می شود. آن یک شهر ساحلی زیبا است که در امتداد سواحل شنی سفید و آب درخشان فیروزه ای رنگ واقع شده است. این فستیوال جای خوبی برای نمایش دادن پروموت  کننده ها و رکورد لیبل ها است. در آن کلاب های شبانه و رستوران های زیر زمینی متعلق به لیبل هایی  از جمله DIYNAMIC،  elrow، ENTER، Innervisions، Life and Death، Paradise،  SCI+TEC  و بسیاری دیگر وجود دارد. در آنجا گزینه های گوناگون زیادی برای هتل ها، رستوران ها، تفریحات و گردشگری وجود دارد و یکی از آن جاذبه ها ویرانه های قوم مایا می باشد.

معرفی فستیوال BPM

جشنواره ی BPM در سال ۲۰۱۳ برنده ی جایزه ی "فستیوال بین المللی" از سمت DJ Awards ایبیزا شد و در ۲۰۱۶ از سوی جشنواره  جوایزInternational Dance Music Award  برای سومین سال پیاپی برنده ی جایزه ی "بهترین ایونت موزیک" شد . همچنین در نخستین دوره ی جوایز Electronic Music Awards & Foundation  برنده ی جایزه ی فستیوال سال شد. افزون بر اینها جشنواره ی BPM در سال ۲۰۱۵ برنده ی جایزه ی "بهترین فستیوال" در جوایز EMPO شد و در ۲۰۱۶ نیز نامزد دریافت جایزه بود. از این فستیوال به عنوان بهشت نقاط گرمسیر و یک گریز زمستانی تمام عیار یاد می شود.

فستیوال BPM در سال ۲۰۱۲ تقریبا ۳۵ هزار نفر را جذب خود کرد که این نرخ تا ۷۰ هزار نفر از ۷۲ کشور جهان رشد کرد. هنرمندان معروف حضور یافته در این فستیوال شامل Richie Hawtin، Sasha، Jamie Jones، Carl Cox، Maceo Plex، Lee Burridge، Wolf + Lamb، Dixon و Loco Dice بودند.  در دهمین نسخه ی این جشنواره در 2017 افرادی مانند Dubfire، Guy Gerber، John Digweed، Marco Carola، Nicole Moudaber، Pete Tong،  ، Solomun و The Martinez Brothers نیز حضور داشتند. برگزار کنندگان این فستیوال اعلام کردند که نسخه ی ۲۰۱۷ این جشنواره آخرین سال حضور آنها در مکزیک است و احتمالا این فستیوال به پرتغال یا برزیل منتقل می شود.

منبع DJCMAG: هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *