آموزش مبانی سنتز صداسازی در سینتی سایزرها توسط کمپانی Ableton Live

آموزش مبانی سنتز صداسازی در سینتی سایزرها توسط کمپانی Ableton Live

در دسته بندی : آهنگسازی

 امروزه سینت سایزر ها پایه و اساس بسیاری از انواع مختلف آهنگ ها می باشند، و ساز های موسیقیایی هستند که توانایی ایجاد محدوده ی وسیعی از صدا ها را دارند، اما یادگیری آنها کمی سخت می باشد. Learning Synths یک وبسایت جدید و تعاملی است که یک سینت سایزر قوی اما ساده برای یادگیری را مستقیما در مرورگر شما ارائه می کند. آن ساده، با صدا های فوق العاده و با هر دستگاهی که بتواند به اینترنت متصل بشود کار می کند. از همه مهم تر، آن همراه با درس های مرحله به مرحله اش با شما همراهی می کند، به طوری که شما می توانید اصول سنتز صدا را به سرعت یاد بگیرید و آنها را جست و جو کنید.

Teaching the basics of sound synthesis in synthesizers by Ableton Live

Learning Synths  درس های را با اصول اولیه آغاز میکند و بنابراین برای کسانی که حتی یک بار هم از سینتی سایزر استفاده نکرده اند نیز یک آموزش کامل میباشد. میکروسایت جدید ایبلتون به کاربران می آموزد که چگونه با سینتی سایزر ها کار کنند و تمام کارایی آنها را اکتشاف کنند تا بتوانند به صداهای غنی دست یابند. Learning Synths  از نخستین گام دربارهamplitude  دامنه،envelope  ها، مدولاسیون  LFO، فیلتر ها و ... به شما آموزش میدهد.

 آن هم برای تلفن های همراه و هم برای کامپیوترهای دسکتاپ موجود میباشد و از قابلیت نمایشگر های لمسی برای آموزش گویا تر برای طراحی و شکل دهی به صدا ها نیز استفاده میکند که کار با آن را بسیار جذاب میکند. همچنین شما در آن درباره انواع گوناگون شکل موج و صدای نوسان ساز ها، انواع فیلتر ها، چگونگی تولید صدای درام و پرکاشن ها و در نهایت ساختن صدا های سنتز شده ی مرسوم مانند بیس و ساز های سیمی را آموزش میبینید.

Teaching the basics of sound synthesis in synthesizers by Ableton Live

Learning Synths  دارای طرح های گرافیکی سرگرم کننده و ساختاری ساده و توضیحات بسیار شفاف میباشد و کمپانی آلمانی Ableton Live با طراحی این سایت یک پلتفرم آموزشی شیک و کامل را برای تمام کاربران در همه ی سنین ایجاد کرده و آن به اندازه ای سرگرم کننده است که حتی برای سرگرم شدن میتوانید از آن استفاده کنید و آنجا از صفر تا صد سنتز صدا سازی در سینتی سایزر ها را به سادگی هرچه تمام تر یاد بگیرید.

منبع Ableton

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *