معرفی محصول هدفون مانیتورینگ HD 400 از کمپانی Sennheiser

معرفی محصول هدفون مانیتورینگ HD 400 از کمپانی Sennheiser

در دسته بندی : راهنمای خرید

کمپانی آلمانی متخصص صدا یعنی Sennheiser یک هدفون حرفه ای جدید برای میکس و مسترینگ ویرایش عرضه میکند. هدفون مرجع HD 400 PRO یک همراه ایده آل برای آهنگ سازانی است که به دنبال بازسازی صدای طبیعی و دقیق برای ارزیابی دقیق میکس های صوتی خود هستند. HD 400 PRO برای آسودگی در جلسات طولانی، دارای طراحی راحت و سبک با ساختار پشت باز است که به گوشی های مخملی نرم مجهز شده است. این هدفون دارای کابل‌های جداشونده تلفنی و صاف است که به هدفون اجازه می‌دهد تا با کاربردهای گوناگون سازگار شود.

HD 400 Sennheiser

HD 400 PRO نخستین هدفون پشت باز این کمپانی است که در خط تولید سری PRO عرضه میشود. شما در هنگام ویرایش و میکس و مستر کردن موزیک خود به جزئیات و وفاداری صوتی نیاز دارید و این چیزی است که HD 400 PRO برای شما فراهم میکند. این هدفون به لطف باز تولید خطی صدا و وضوح بالا، هدفون مرجع قابل اعتمادی برای ساخت میکس های صوتی برجسته است.

HD 400 PRO دارای پاسخ فرکانسی گسترده ۶ تا ۳۸۰۰۰ هرتز است تا به آهنگ سازان گزارش کاملی از میکس‌شان را ارائه دهد. مبدل‌های ۱۲۰ اهم ساخته شده به دست Sennheiser دارای یک دیافراگم ساخته شده از یک ترکیب پلیمری خاص است که همراه با آهن‌ رباهای نیرومند محرک و بیس عمیق ‌تر میباشد که در عین حال صدایی کاملاً شفاف و کاملاً مشخص را تولید میکند. دیستورتشن این هدفون زیر ۰.۰۵٪ است و بلندی صدای آن نیز ۱۱۰ دسیبل است (فشار صوتی اندازه گیری شده در ۱ کیلوهرتز نیز ۹۰ دسی بل SPL میباشد).

HD 400 Sennheiser

هدفون مانیتورینگ HD 400 PRO صدا را فراتر از بازه فرکانس قابل شنیدن با دقت بازتولید میکند و به شما امکان دسترسی بی‌ نظیری به هارمونیک‌ های ظریف و محیطی در موزیکتان را میدهد، در حالی که صدایی جسورانه و واضح را نمایان میکند.

مبدل‌های هدفون HD 400 PRO در یک زاویه کوچک قرار میگیرند و با دقت بالایی موقعیت شنیداری مثلثی بهینه ‌ای را که هنگام گوش دادن با اسپیکر مانیتور در استودیوی ضبط در آن موقعیت قرار میگیرید را بازسازی میکند. علاوه بر این، طراحی پشت باز HD 400 PRO بدون اینکه مانعی برای ساختارهای صوتی مورد نیاز در طراحی‌های پشت بسته وجود داشته باشد، انتشار طبیعی صدا را نیز تضمین میکند. این هدفون از هر دو جنبه یعنی مانیتور با هدفون و اسپیکر، یک صحنه صوتی گسترده و باز و خنثی و شفاف ایجاد میکند که به تولید کنندگان صدا این امکان را میدهد تا با اطمینان خاطر کار کنند و بدانند که میکس نهایی آنها با دقت به شنوندگان منتقل میشود.

HD 400 Sennheiser

هدفون HD 400 PRO دارای راحتی بالایی در هنگام استفاده است که باعث افزایش خلاقیت شما میشود. قاب فوق سبک با دقت مهندسی شده HD 400 PRO، گوشی ها را در جای درست خود قرار میدهد و به آرامی گوش‌ ها را با حداقل فشار در آغوش میگیرد. وزن این هدفون تنها ۲۴۰ گرم است و گوشی ‌های مخملی نرم به کاربران اجازه میدهد ساعت‌ ها بر روی پروژه‌ ها تمرکز کنند، در حالی که طراحی باز و محیطی آن تهویه کافی را برای گوش ‌ها فراهم میکند تا حتی در طول نشست های طولانی میکس کردن، گوش های شما را خنک نگه دارند.

HD 400 Sennheiser

HD 400 PRO اکنون برای خرید در دسترس است و با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش میرسد. این هدفون دارای یک کابل تلفنی ۳ متری و یک کابل صاف ۱.۸متری است که هر دو دارای جک ۳.۵ میلی متری (۸/۱اینچی) برای سیستم های صوتی قابل حمل میباشند. همچنین یک آداپتور تبدیل ۶.۳ میلی متری (۴/۱ اینچی) نیز درون بسته بندی این هدفون گنجانده شده است که اجازه میدهد HD 400 PRO را به میز میکس یا کارت صدا متصل کنید.

منبع Sennheiser

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *